ملکه کریسمس ماریا کری جلد 6 مجله W را پوشش می دهد


صفحه اصلی » سبک » ملکه کریسمس ماریا کری کاورهای W…

ارسال شده در 30 نوامبر 2022

کاورهای ماریا کری جلد 6 مجله W – شماره تعطیلات. کری در حالی که بخشی از مصاحبه خود را از وان حمام خود انجام می‌دهد، به صراحت با W در مورد موانع شخصی و حرفه‌ای که در کار چند دهه‌ای خود با آن روبرو بوده و موانع بسیاری که ش،ته است صحبت می‌کند.

بازگویی صحنه های دل،اش خشونت و سوء مصرف مواد مخدر در بین خواهر و برادرش: این کودکی بسیار ناکارآمد بود، تا جایی که تکان دهنده است که من اصلاً از آن بیرون آمدم… هیچ الگوی برای افرادی که به وضوح مختلط بودند یا، می د،د، پوست روشن یا هر چیز دیگری که ما آن را به ،وان طبقه بندی می کردیم، وجود نداشت. بعد، بنابراین وقتی بزرگ شدم نمی دانستم به چه ،ی نگاه کنم. سخت بود.”

در مورد شهرت او به ،وان یک دیوا: چیزهایی وجود دارد که مردم از آن آگاه نیستند، زیرا کل این نقل قول بدون نقل قول «دیوا» همیشه همان چیزی است که مردم در ابتدا می بینند… بله، من در آن نقش بازی می کنم. و بله، بخشی از آن واقعی است. من نمی توانم کمکی به آن کنم. مثلاً، اگر با یک خواننده اپرا برای مادری که به جولیارد رفت و اولین کار خود را در مرکز لینکلن انجام داد، بزرگ شوید، چه کار می کنید؟ فقط مقدار معینی قرار است ظاهر شود. بنابراین، بله، این فقط یک محبت است، و گاهی عمدا انجام می‌شود، و گاهی اوقات فقط، می‌د،د، یک پاسخ است.»

به اشتراک گذاشتن اینکه کریسمس در خانواده کری چگونه است: «من لحظه کریسمس خودم را خلق می کنم. منظورم این است که بابانوئل به ما سر می‌زند. او با ،ن شمالی خود می آید من اغراق نمی کنم – این حقیقت است. توسط قبل از اینکه بچه هایم به دنیا بیایند، من همه کارها را انجام می دادم. در مورد من و بابانوئل و ،ن شمالی اینطور است.»

در مورد اهمیت کریسمس برای او: “عزیزم، نگاه کن، من می دانم که بسیاری از اوقات مردم اینگونه می گویند، “اوه، اوه! به آن دختر نگاه کن! او بسیار جشن و چنین دختر کریسمس است، یا هر چیز دیگری. اما، واقعا، کریسمس من را خوشحال می کند. مردم فکر می کنند من این زندگی به سبک شاهزاده خانم یا هر چیز دیگری را داشتم، نوعی وجود افسانه ای که در آن ظاهر شدم، مانند “اینجا هستم!” و این چیزی نیست که هست. من شک دارم که شما زمان کافی برای نوشتن در مورد همه اینها داشته باشید، بنابراین ما وارد آن نمی شویم. اما وقتی با یک زندگی درهم و برهم بزرگ می‌شوید و سپس می‌تو،د این تحول را داشته باشید که در آن می‌تو،د زندگی خود را آنطور که می‌خواهید بسازید؟ این برای من شادی است. به همین دلیل است که من می خواهم بچه هایم هر چیزی را که می توانند داشته باشند داشته باشند. من می خواهم آنها بتوانند بفهمند که می توانند هر چیزی که می خواهند باشند.”

در مورد اینکه چگونه “همه آنچه برای کریسمس می خواهم” به وجود آمد: “خوب، پس ایده ساختن یک آلبوم کریسمس اصلاً از طرف شرکت ضبط بود. اوایل کارم بود و فکر می‌کردم کمی زود است که این کار را انجام دهم، اما اینطور گفتم: «خب، من عاشق کریسمس هستم». من در کودکی کریسمس های بسیار غم انگیزی داشتم، اما همیشه سعی می کنم نور روشن را آنجا پیدا کنم. من تا دیر وقت بیدار شده بودم، در این خانه که با اولین شوهر سابقم زندگی می کردم، قدم می زدم، و یک کیبورد داشتم، و، نه، من به هیچ وجه نوازنده پیانو نیستم، اما می توانم در مواقع نیاز آکوردها را بیرون بیاورم. به. اما ترجیح می‌دهم با یک نوازنده پیانو کار کنم چون آکوردها را می‌شنوم. من در واقع داشتم با سولانژ صحبت می کردم [Knowles] در مورد این دیشب وقتی یک آکورد را می شنوید و می تو،د هر نت را برای یک نوازنده مجرب بخو،د، خیلی راحت تر از آن است که من آنجا بنشینم و بگویم: “اوه، می دانم، من یک چیز کوچک را همین جا از دست داده ام”… من این کار را نکردم. می‌خواهیم خاص هر دوره‌ای باشد، بنابراین ما از صداهایی که در آن زمان اتفاق می‌افتد استفاده نکردیم. به این ترتیب، احساس ک،یک و بی انتها می شود. اما هرگز نمی‌توانستم تصور کنم که این بخش مهمی از زندگی من شود…”

جشن 25هفتم سالگرد “پروانه”: یک شعر در آهنگ من “پروانه” از آلبوم وجود دارد پروانه، که ما ۲۵ دقیقه آن را جشن می گیریم… بله عزیزم، هر سال فقط یک دقیقه است، خوب؟ بهت گفتم من زمان رو قبول ندارم! [Laughs] بنابراین، به هر حال، این شعر در آهنگ من “پروانه” از آلبوم وجود دارد پروانه، که می گوید، “من آموخته ام که زیبایی باید در نور شکوفا شود / ، های وحشی لجام گسیخته می دوند / یا روحشان می میرد.” بنابراین آنچه که من واقعاً با آن جمله می گویم این است که من از آن پیله ای بیرون آمدم که در اصل، من در حال جدا شدن بودم… اما وقتی از آن پیله بیرون آمدم… در جایی بودم که بالا،ه قدرت پیدا کرده بودم… نماد واقعی پروانه نشان دهنده رهایی است. این نشان دهنده آزادی است… چیزی که من می گویم این است پروانه من بود اولین آزادی. وقتی به آن آلبوم گوش می‌دهم، از بالا تا پایین، با خودم فکر می‌کنم، این اولین باری بود که اجازه داشتم خودم باشم.»

مجله W جلد 6 The Holiday Issue در 6 دسامبر در غرفه ها عرضه می شود.

[P،to Credit: Ethan James Green for W Magazine]


منبع: https://tomandlorenzo.com/2022/11/mariah-carey-covers-w-magazines-volume-6-magazines-editorials-fa،on/