طرح فرش جدید 1401 فرش کلاسیک و مدرن + قیمت آپدیت جدید

فرش‌های قم، فرش‌های سنتی ایرانی بسیار باکیفیت هستندکه به‌طور محکم به ابریشم یا پنبه گره می‌خورد و نقوش پیچیده‌ای که شامل ترکیبی از گل‌ها، پرندگان، مدال‌ها، صحنه‌های شکار و باغ‌های آبی تیره و قرمز است. فرش های ماشینی جدید کارخانه‌های شهر قم این سبک‌ها را طرح‌های جدید خود گنجانده آمد و از آن‌ها استفاده می‌کنند. طرح گلنار از دسته بندی فرش های 1200 شانه تراکم 3600 است که در سبک فرشهای افشان بدون ترنج طراحی شده است .این نقشه از فرش دارای چند رنگ زمینه و حاشیه است /با کلیک روی تصویر بالا به صفحه این فرش مراجعه کنید. یکی دیگر از مدل های فرش کاشان فرش لچکی است که تقریبا این نمونه نقطه مقابل طرح ترنج دار است و به این علت در طراحی آن تنها از لچک استفاده کرده اند. این مدل از فرش ها 700 شانه است که زیباترین نوع فرش ماشینی سال 1400 می باشد که دارای طرح و نقش های بسیار زیبا و شکیل طراحی شده است و در رنگ های کرم، سرمه ای، فیروزه ای و آبی کاربنی می باشد.

  • در این مطلب تصاویری از انواع مدل فرش با طرح های شیک و فانتزی مخصوص بخش های مختلف منزل را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.
  • ترکیب رنگ‌ها، نقوش ظریف و چشم‌نواز برجسته و استفاده از زمینه‌ی نقره‌ای که سلیقه‌ی امروزی‌ست موجب شده مشتریان علاقه‌مند به فرش اصیل و مدرن این محصول را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود در نظر بگیرند.
  • به‌کار بردن انواع الیاف فرش ماشینی با کیفیت و انجام کلیه مراحل کنترل کیفی در مراحل تولید، در کنار به‌کار بردن طرح‌های محبوب و پرطرفدار موجب تولید فرش با کیفیت و در نتیجه فروش بیشتر آن‌ها می‌شود.
  • این نوع از فرش‌ها، به واسطه جذابیت‌های ظاهری و تناسب زیاد با طرح‌های مدرن معماری و دکوراسیون داخلی، از فرش‌های محبوب و یکی ازپرفروش ترین فرش ماشینیبه شمار می‌روند.

این فرش طرح افشان از کلکسیون بهاره برند ماهور در دو زمینه رنگ فیلی و نوک مدادی بافته شده است. در سالن های پذیرایی با دکوراسیون سنتی و کلاسیک اغلب از فرش دستباف یا فرش ماشینی ایرانی استفاده می شود. با توجه به این که برخی از تولید کنندگان فرش ماشینی فرش‌هایی با عنوان “طرح ۷۰۰ شانه” یا “طرح ۱۰۰۰ شانه” تولید می‌کنند آشنایی با این موضوع نیز ضروری به نظر می‌رسد. در ادامه مقاله راهنمای خرید فرش ماشینی، به یکی از مهمترین نکات در خرید فرش می پردازیم و آن هم الیاف و مواد اولیه بافت فرش است. بر همین اساس فرش های ۱۵۰۰ شانه از بیشترین قیمت برخوردارند و فرش‌های ۱۲۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه و ۵۰۰ شانه به ترتیب در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

2.  تلفیقی لچک ترنج دسته گل

طرح بوته کرمان شبیه به طرح بوته جقه بوده ولی دارای زمینه سبز سیر می باشد. این نوع از فرش شامل طرح هایی است که ترنج نداشته و صرفا طرح لچکی در آنها به چشم می خورد. در فرهنگ لغت «طرّه» به رشته مویی گفته می شود که در کنار گوش ها آویزان باشد. بنابر این در اینجا می توانیم بگوییم لچک هایی که در امتداد طولی یا عرضی فرش ادامه پیدا کرده اند را طرح لچکی طره دار می نامند. نخستین گروه از طرح رخ یا چهره، شامل تصویر چهره افراد مشهور صاحب منصب و با نفوذ مانند پادشاهان و حکام است. این گروه از جهت تنوع، ترکیب بندی ها و حالات صاحبان نقش ها، بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

فرش کد 8042، 1200 شانه گل برجسته

تراکم بالای ۴۱۰۰ و استفاده از دو نخ ابریشم‌گونه، این فرش گل‌ابریشم را از سایر نمونه‌های دیگر متمایز می‌کند. فرش ماشینی طرح ۶۶۴۲ با رنگی چشم‌نواز جلوه بسیار زیبایی به خانه و دکوراسیون منزل شما می‌دهد، آشنایی با رنگ یکی از مهمترین ارکان دکوراسیون می ‌باشد. از لحاظ روانشناسی این رنگ در ایجاد حس اعتماد به نفس، آرامش طلبی، کاهش استرس و دلهره نقش موثری دارد. اگر از جمله افرادی هستید که علاقه به فضاهای دلباز و پرنور دارید، بهترین انتخاب فرش های زمینه روشن هستند.

خرید فرش طرح جدید

از طرفی دقت داشته‌ باشید پرز این فرش‌ها باید درخشان و انعطاف‌پذیر باشد. به ‌طوری که این نوع فرش تنها فـرشی است که با پا خوردن و شستشو زیبایی‌اش از بین نمی‌رود. طرح فرش یا مدل فرش را می توان از جهات مختلف به دسته های مختلف تقسیم نمود.