مدل های فرش 1200 شانه فرش کاشان به قیمت درب کارخانه

چشم نواز، زیبا، نرم و لطیف از ویژگی های برجسته این فرش می‌باشد. در بین عناصر متعددی که برای دکوراسیون منزل وجود دارد، فرش از عناصر دکوراتیو پراهمیت محسوب می شود و به‌همین‌خاطر انتخاب یک فرش پتینه با طرح و نقش زیبا‌‌‌، می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر جذابیت منزل شما ایجاد کند. استفاده از فرش های پتینه گل برجسته ظاهری مدرن به فضا می دهند و به‌همین‌دلیل، به سرعت محبوبیت پیداکرده و امروزه جزو پرفروش‌ترین فرش ماشینی هستند. در نگاه اول هر بیننده‌ای مجذوب زیبایی خیره‌کننده طرح و نقش برجسته این فرش‌ می‌شود.

  • فرش­هایی که در ساخت آن از الیاف آکریلیک استفاده می­شود مقاومت بالایی در برابر حرارت و اجسام داغ دارند.
  • داخل هر یک از این قاب ها معمولا با طرح های گوناگونی مانند بته، محرابی، درختان پر شکوفه و گل و برگ هایی شبیه قالی کرمان آراسته می شود.
  • جدیدترین مدل های فرش ماشینی 1200 شانه با تراکم 3600 که در کاشان تولید می شوند با قیمت درب کارخانه به سراسر نقاط کشور ارسال می شوند.
  • پرداخت هزینه پس از تحویل، تضمین کالا و مشاوره‌ی خرید از دیگر مزیت‌های فروشگاه فرش افرند است.

این مدل فرش‌ها دارای تنوع رنگی و طرحی بسیاری هستند و مانند فرش‌های ماشینی دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند تا بهترین و متناسب ترین مدل فرش را برای سالن پذیرایی انتخاب کنید. طرح و نقشه فرش ایرانی در کنار تمام زیبایی های هنری خود از ظرافت خاصی برخوردار است. این ظرافت در هیچ یک از طرح و نقشه های فرش طراحان فرش دیگر کشورها وجود ندارد.

قیمت فرش جدید ۱۴۰۱

در طرح و نقشه فرش مشهد معمولا از گلهای درشت شاه عباسی که ساقه های نازک و ظریف دارند استفاده می شود. علاوه بر نقوش یکی از شاخصه های اصلی و مهمی که هم اکنون نیز در تولیدات شرکت فرش آستان قدس رضوی به چشم می خورد، استفاده از طرح لچک ترنج و افشان با حاشیه های دارای نوشته است. حاشیه های کتیبه ای که در فرش مشهد وجود دارد در کنار گل های درشت شاه عباسی، ظاهری بسیار جذاب، گیرا و خاص به این طرح بخشیده است.

پرنیان علاوه بر رنگ زمینه بژ، در رنگ زمینه نقره ای نیز در ایران کارپت عرضه شده است. در بخش اول به معرفی 10 فرش جدید سال 1401 می پردازیم و در بخش های بعدی به انواع فرش های جدید در رنگ زمینه های متفاوت می پردازیم. اگر شما نظری در مورد هر نقشه دارید خوشحال می شویم در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

طرح فرش ایرانی | معرفی انواع مدل فرش

طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های جدید و بر اساس سلیقه عموم مردم موجود شده‌اند. اگر خانه کوچک و نقلی دارید فرش‌هایی با ابعاد و اندازه کوچک خریداری کنید. سعی نکنید تمام خانه را فرش کنید زیرا اینگونه فضا را کوچک تر از قبل نشان می‌دهید. اگر حیوان خوانگی یا کودکی دارید قید فرش کرمی جدید یا فرش‌های روشن را بزنید. زیرا فرش‌هایی به رنگ روشن به سرعت کثیف می‌شوند و تمیز شدنشان داستان‌های خود را دارد.

از پر فروش‌ترین طرح فرش ماشینی لچک و ترنج می‌توان به طرح حریر و طرح مهبداشاره کرد. از مهم­ترین لوازم خانگی مورد نیاز در خانه فرش است که در طرح­ها و نقش­های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می­گردد. طرح اصفهان از محصولات دیگری است که چندین سال است با توجه به اصالت طرح که الگوی کامل از نقشه فرش دستبافت است تولید میشود . با تولید انواع فـرش‌ دستباف در بازار ایران و جهان باید زمـان خرید این محصول دقت زیادی به‌ خرج داد. فرش دستباف ایرانی به‌ طور کلی در 3 قالب ترنج، خشتی و افشان بافته می شود که نوع ترنج آن از همه پرطرفدارتر است. این نوع فرش حاشیه‌ ای پهن در اطراف، طرح‌های بیضی و دایره در میانه دارد.

مدل فرش دستباف

یکی از مهمترین دلایلی که فرش ایرانی در دنیا بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌استومطرفداران بیشماری در سراسر دنیا دارد،تنوع رنگ بیشتر آن نسبت به فرش‌های تولید شده در کشورهای دیگر است. رنگ‌ها زنده و طبیعی به نظر می رسند، فرش‌های ایرانی جدید نقش و نگارهای زیادی دارد. همه این عوامل در این زمینه موثر بوده و باعث شده فرش ایرانی شهرت و محبوبیت خاص خود را داشته باشد. از مهم‌ترین معیارها در خرید فرش جدید ۱۴۰۱، رنگبندی، طرح و نقش جدید آن است. بافت این فرش‌ها توسط جدیدترین و به روزترین ماشین آلات بافندگی صورت گرفته‌است و در رده فرش های گران قیمت بازار فرش می‌باشد.

اگر به دنبال مدل جدید فرش هستید در بخش فرش مدرن از مجموعه فرش‌های ماهورمارکت می‌توانید مدل جدید فرشبه نام فرش وینتیجو همچنین فرش سه بعدی و سایر مدل های فرش فانتزی را مشاهده کنید. خصوصیت اصلی این طرح عدم وجود لچک و ترنج است و البته خود دارای زیرمجموعه‌های‌ مختلفی مانند افشان درباری، افشان اسلیمی، افشان رز و … است. جذابیت طرح افشان باعث شده تا همواره استقبال خوبی از آن در بازار وجود داشته باشد. طرح افشان به علت محبوبیت در شانه و تراکم‌های‌ مختلف از 500 شانه گرفته تا 1500 شانه بافته می‌شود.

باید گفت شهر تولیدکننده فرش شاید کمترین نقش در کیفیت بافت را داشته باشد و باید توجه کنیم که مهمترین عامل، مواد اولیه و ماشین بافت است که در کنار این دوعامل، قیمت فرش هم نقش مهمی را ایفا می کند. فرش های ماشینی با مواد اولیه آکریلیک هیت ست شده، تا حد زیادی از پرزدهی فرش جلوگیری کرده و به آن استحکام و زیبایی دوچندانی بخشیده است. منظور از تراکم فرش ماشینی، تعداد گره‌های رنگ بافته شده در آن می‌باشد.