گالری فرش کاشان فرش کاشان جدید قیمت فرش طرح جدید

فرش مدرن یکی از فرش‌هایی است که امروزه در اکثر خانه‌های ایرانی دیده می‌شود. این مدل فرش‌ها به گونه ای هستند که به دکوراسیون داخلی اکثر اتاق‌های سالن پذیرایی هماهنگ می‌شوند. احتمالا می پرسید که این یعنی چی؟ یعنی چون فرش ماشینی با دستگاه بافته می شود، الیاف آن نیز مصنوعی است و با دستگاه ریسیده می شود.

  • از لحاظ روانشناسی این رنگ در ایجاد حس اعتماد به نفس، آرامش طلبی، کاهش استرس و دلهره نقش موثری دارد.
  • با اینحال بدیهی به نظر می رسد که چنانچه دکوراسیون منزل شما کلاسیک باشد فرش سنتی و چنانچه که دکوراسیون منزل شما مدرن باشد فرش مدرن، برای خانه ی جدید شما بهترین انتخاب تلقی شود.
  • قیمت فرش های آکریلیک هیت ست شده تقریبا با ابریشم مصنوعی برابر است و فرش های مخلوط پلی پرولین و BCF ارزانتر است.
  • نقوش فرش شیراز معمولاً بر اساس بافندگان عشایری است، بنابراین از طرح‌های قشقایی، خمیشی (بصری و عرب خمیس)، افشار، آباده و لری تقلید می‌کنند.
  • همچنین بافندگان فرش قم، فرش های كف ساده، با ترنج بزرگ شش گوشه ای مملو از گل ها و برگ های تیپ هراتی می بافند كه مشابه آن در بیرجند نیز بافته می شود.
  • فرش ماشینی پتينه گل برجسته۷۰۰شانهافرند کد ۶۶۴۰۴۱، از فرش‌های مدرن با کیفیت و بافت بالا فروشگاه افرند می‌باشند.

فرش های رنگ تیره نظیر فرش سرمه ای و … برای پذیرایی ها با متراژ بزرگ و متوسط انتخابی مناسب و ایده آل هستند. امروزه فرش‌های ماشینی بسیار زیبا با همان طرح‌های فرش دستبافت تولید می‌شود که تشخیص ماشینی یا دستباف بودن آن را برای بسیاری مشکل می‌کند و به فرش ماشینی طرح دستباف یا فرش ماشینی دستباف گونه معروف است. طرح‌های فرش ماشینی کلاسیک یا دستباف گونه معمولا برای طرفداران سبک کلاسیک و سنتی، مناسب است. در زیر چند نمونه از جدیدترین فرش کلاسیک ماشینی را معرفی می‌کنیم.

ویژگی انواع مدل های فرش کاشان

این فرش با طرح و نقشی فوق‌العاده جذاب و همچنین کیفیتی بسیار عالی، برای شما مشتریان عزیز ارائه شده است. شانه و تراکم فرش دو عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی فرش جدید سال ۱۴۰۱ است. به صورتی که یک فرش ۷۰۰ شانه استاندارد و اصل در مقایسه با یک فرش ۱۲۰۰ شانه با همان کیفیت قیمت پایین‌تری دارد. پیشنهاد ما به شما برای خرید فرش ۷۰۰ شانه، ۲۵۵۰ می‌باشد که بهترین تراکم برای فرش‌های ۷۰۰ شانه در نظر گرفته‌می‌شود. فرش‌های ماشینی که با ماشین‌های اختراع شده تولید می‌شوند بسیار شبیه به فرش دستباف هستند، اما با قیمت‌های بسیار پایین و مناسب وارد بازار می‌گردند. یکی از محبوب‌ترین فرش‌هایی که در دنیای امروز بسیار پرفروش است، فرش‌های تصویری است.

فرش جدید سپهر با رنگ زمینه سرمه ای

حتی اگر فرش شما طرح خیلی پیچیده ای دارد باز هم بهرت است آن را با یک اقر مشابه دیگر که در منزل دارید هماهنگ نمایید. سالن پذیرایی یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای محسوب می شود و شما می توانید برای پوشاندن کف این بخش از منزل خود از فرش های ساده یا طرح دار استفاده نمایید. اصلی‌ترین ویژگی که روی قیمت فرش های ماشینی تاثیرگذار است، شانه و تراکم فرش است. اصولا فرش های با شانه بالا، فرش هایی با ظرافت بیشتر هستند و قیمت بالاتری نسبت به فرش با شانه و تراکم پایین تر دارند. قطعا هرچه شانه فرش بالاتر باشد یعنی تعداد گره های فرش بیشتر باشد، فرش ریزبافت تر شده و به فرش های دستبافت شبیه تر می شود و البته استحکام و دوام فرش نیز افزایش می‌یابد.

انواع مدل های فرش ماشینی

در تولیدات جدید فرش ماشینی سعی شده از الیاف پیشرفته و به‌روز استفاده شود که معمولا این الیاف ضد حساسیت و مناسب برای افرادی است که بیماری‌های تنفسی دارند. به‌طور کلی می‌توان گفت علاوه بر استفاده از طرح و رنگ‌های متنوع و پرطرفدار فرش ماشینی، کیفیت بالای آن‌ها موجب افزایش تقاضا و پر فروش شدن فرش‌های ماشینی می‌شود. تا جایی‌که علاوه بر طرح‌های کلاسیک و تلفیقی بسیاری از فرش‌های ماشینی مدرن تولید ایران نیز از نظر کیفیت و طرح با فرش‌های خارجی چون ترک و بلژیکی برابری کرده و به خارج از کشور صادر می‌شود.

در خلق ذهنی این فرش ها شکل ها و خطوط هندسی همچون لوزی و شکل شش گوش و نقش های ساده شده و بی پیرایه به کار می رود. طرح بوته کاج همان طور که از نامش پیداست شبیه به میوه درخت کاج است. برخی آن را به آتش مقدس کاج، بادام، گلابی، کیسه چرمی و مشت بسته نیز نسبت داده‌اند. فرش سجاده ای طرح محرابی گلدانی نیز همچون طرح محرابی درختی، گل و بوته دارد. اما در طراحی آن به جای درخت، از نقش گلدانی استفاده شده است. در زیر طاق محراب بعضی از نقشه های طرح محرابی، درخت زندگی به چشم می خورد.