چیدانه پر فروش‌ترین طرح فرش ماشینی؛ معرفی مدل‌های محبوب و پرطرفدار بازار

انتخاب جدیدترین مدل فرش پذیرایی متناسب با فضا نیازمند دانستن نکاتی است که در کنار دانستن اطلاعاتی دربارهچیدمان فرش در پذیرایی می‌تواند فضایی لوکس و شیک را ایجاد کند. بهترین مدل فرش برای پذیرایی چه مدلی است؟ امروزه انواع کفپوش برای کف اتاق پذیرایی وجود دارند از جمله سرامیک، سنگ، پارکت و موارد دیگر که فرش و موکت یکی از این موارد است. با این تفاوت که شاید در خانه ای از سرامیک استفاده شده باشد اما بر روی آن فرش قرار می‌دهند یا خانه ی دیگری دارای کفپوش پارکت است اما بر روی آن نیز متناسب با فضا از مدل فرش جدید ۹۹ استفاده می‌شود. به طور خلاصه می‌توان گفت یکی از وسایل ضروری در خانه هر ایرانی فرش است که بر روی نمای کلی خانه بسیار تاثیرگذار است. یکی از ویژگی های مشترکی که در تمام قالی های جوشقان وجود دارد طرح های شکسته است که در این قالی به چشم میخورد.

  • این فرش ها اصلا پرز نداند، اما حواستان باشد، فرش های ابریشم مصنوعی نهایتاً ۳ سال مهمان خانه های شمایند و پس از آن شاید به اندازه یک موکت هم ارزش نداشته باشد.
  • برای اطمینان خاطر بیشتر توصیه می کنم حتما با یک مشاور طراحی داخلی مشورت کنید.
  • نکته قابل توجه در رابطه با این نوع الیاف کیفیت و قابلیت شست­وشوی مکرر آن است.
  • اصطلاح گبه‌ ماشینی ممکن است در نگاه اول متناقض به نظر برسد!
  • از نظر زیبایی و ظرافت نیز این فرش ها با اختلاف فاحشی در رتبه نخست قرار دارند.

همان‌طور که اشاره کردیم؛ با کاهش تراکم فرش از زیبایی و پربودن فرش‌ هم کاسته می‌شود. لازم به ذکر است این موضوع بسته به سلیقه شما در نهایت متفاوت می‌باشد . طرح سحر 1200 شانه تراکم 3600 است و با الیاف مرغوب اکریلیک بافته شده است.

همچنین فرش ها تا 7 روز ضمانت برگشت وجه دارند و بر اساس شرایط مندرج در ایران کارپت، می توانید آنها را مرجوع یا تعویض نمایید. در اين طرح كل متن فرش از جهت طولی به چند رديف موازی تقسيم می گردد ودرون اين رديفها با نگاره هايی همچون بته جقه ، انواع اسليمی و يا ختايی و گل وبرگهای ديگر تزيين مي گردد. گروه های فرعی طرح محرمات عبارتند از قلمدانی سراسری ، گل ريز با زمينه يکرنگ و بته با زمينه الوان. رنگ این فرش در ترکیب با رنگهای سفید، متالیک طلایی، نقره ای، مسی و برنجی جلوه ویژه ای به محیط میدهد.

فرش جدید

همچنین به دلیل رنگ بندی خاصش در ایران و جهان شهرت یافته است. اساس اين طرح را گل های طراحی شده خاصی تشکيل می دهند که به نام شاه عباسی مشهور شده است. اين گل های تجريد يافته ، ضمن شاخه و برگها و گاه اسليمی ها و ختائی ها در متن و حاشيه فرش ، نقشه اصلی را تشکيل می دهند . به گروههای فرعی طرح اصلی نام های ، افشان ، لچک ترنج ، ترنجدار ، درختی ، جانوری ، شيخ صفی ، طره دار سلسله ای ، شاه عباسی تصرفی ، ترنجی طره دار ، بوته ای و لچک ترنج کف ساده ، داده شده است. فرش شاه‌عباسی برای اولین بار در دوران شاه عباس صفوی در اصفهان بافته شد.

فرش‌ها معمولا قیمت بالایی دارند به همین دلیل بهتر است انواع باکیفیتی را انتخاب کنید که دوام بیشتری داشته باشند. فرش یکی از ضروری وسایل برای بخش های مختلف منزل محسوب می شود و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در منزل خود مدل فرش مناسبی را برای سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و … انتخاب نمایید. همان‌طور که می دانید فرش‌ها‌ در گروه‌بندی‌های‌ مختلفی از لحاظ تعداد شانه و تراکم به بازار عرضه می شوند. از فرش‌های‌ 500 شانه و کمتر گرفته تا فرش‌های‌ 1500 شانه، که البته برای هر شانه ممکن است تراکم‌های‌ مختلفی وجود داشته باشد. به طور کلی خریداران خانگی به سه دسته اقبال بیشتری نشان می دهند، فرش‌های‌ 700 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1200 شانه گل برجسته. شاید شما هم دنبال دیدن عکس فرش جدید و یا آشنایی با پرفروش ترین فرش ماشینی باشید تا بتوانید انتخاب بهتری در خرید فرش ماشینی داشته باشید.

فرش کاشان با طرح دل آرام ۱۰۰۰ شانه یادآور هنر قدیم ایران است و آدم را یاد فرش های دستبافت کهن ایرانی می‌اندازد. همیشه تلفیق هنرهای مدرن و کلاسیک با سبک های قدیمی جلوه‌های زیبایی ایجاد می‌کند. یکی دیگر از فرش های پرفروش سال ۱۴۰۱، فرش های ۱۲۰۰ کاشان می‌باشد. این فرش‌ها به دلیل ظرافت و بافتی که دارند مانند فرش‌های دستبافت محلی ایرانی دیده می‌شوند به همین دلیل خانواده‌های زیادی علاقه‌مند به تهیه و خرید این فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱ می‌باشند.

خرید فرش ماشینی طرح پلاتینیوم کد 5004 زمینه طوسی

فرش‌های ماشینی که تولید می‌شوند، گاهاً بر اساس سلیقه عمومی هستند. گاهاً هم به شیوه‌ای تولید می‌شوند که افراد خاص این‌گونه فرش‌های ماشینی را می‌پسندند. فرش لاکچری جدید در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش هرساله به‌روزرسانی می‌شود. این فرش‌ها مناسب افرادی است که خانه‌ای مدرن و لاکچری دارند. با این فرش می‌توانید یک فرش لاکچری هم به دکوراسیون محیط منزل خود اضافه کنند.

طرح لچک و ترنج به نقوش گلستان و طرح‌های باغی در قالی‌بافی ایرانی باز می‌گردد. طرح باغ‌های قدیمی ایرانی با حوض‌هایی به اشکال منظم هندسی چهار گوش، شش ضلعی و لوزی طراحی می‌شد که بین آنها رابطه وجود داشت. طرح لچک و ترنج، طرحی معروف، پرطرفدار و زیبا در قالی ایران است که بعد از دوره شاه عباسی در قالی بافی مناطق مختلف کشورمان بسیار کاربرد داشته و امروز در بین طرح‌های فرش ماشینی نیز بسیار پرطرفدار است. لچک در لغت به نام گوشه است که جایگاه قرارگیری آن در قسمت گوشه زمینه لچک ترنج است. ترنج‌ها معمولا به صورت دایره ای، بیضی و نواری، طراحی شده و در واقع فضای مشخصی است که در داخل آن نقوشی شکل می‌گیرد، این نقوش از طرح‌های ختایی، اسلیمی و گل و بته شکل می‌گیرد.