طرح های جدید فرش کاشان فرش کاشان

فرش گل برجسته رنگ روشن گزینه مناسبی برای مبلمان و سرامیک قهوه ای است. معرفی شد اما با روحیات شما جور نبود یا با دکوراسیون منزلتان همخوانی نداشت، لزومی به انتخاب آن نیست. به طور کلی رنگ‌هایی‌ چون سرمه ای، کرم، گردویی، آبی، فیلی، بژ، فیروزه‌ای‌ و … جزء رنگ‌های‌ محبوب بازار فرش هستند. مردم برحسب سلیقه خود فرش انتخاب می کنند اما در خرید فرش به جز سلیقه ، مد روز نیز دخالت دارد .

کافی است به فرشی که در منزلمان پهن شده است نگاهی بیندازیم تا وارد دنیای جذابی از قصه ها شویم. در این مقاله از فرش ها خواهیم گفت و جدید ترین مدل فرش را به شما معرفی خواهیم کرد. فرش‌های اتاق‌خواب جدید دارای تعداد شانه و تراکم بالاتری نسبت به فرش‌های قدیمی‌تر هستند.

در فرش ماشینی طرح خاصی که عموما به عنوان طرح بیجار، شناخته شده است را به این نام میخوانند. این طرح را می توان در گروه فرش های طرح لچک و ترنج دسته بندی کرد. ترنج میانی این طرح به صورت یک شش ضلعی لوزی مانند طراحی شده.

  • اما در طرح افشان نيز تنوع و تغيير زيادی داده شده است و طرحهای فرعی بسياری از آن منشعب گشته است.
  • این فرش بسیار زیبا در اندازه های مختلف منتظر خانه های شماست، پس پیشنهاد میکنیم حتما از این فرش دیدن فرمایید.
  • معرفی شد اما با روحیات شما جور نبود یا با دکوراسیون منزلتان همخوانی نداشت، لزومی به انتخاب آن نیست.
  • این فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و در تراکم ۳۶۰۰ تولید و به بازار فروش وارد می‌شود.

فرش گل برجسته طرح افشان متین شامل ریز گلهای به هم پیچیده بسیار جذاب که با استفاده از رنگهای زیبایی همچون سرخ ، سبز ، ترمه ای ،آبی و… استفاده از رنگ سرخ در حاشیه سرمه ای فرش زیبایی محصور کننده ای را ایجاد کرده است . فرش کاشان مدل افشان را در گونه های مختلف تولید کرده است .یکی از مدلهای زیبای فرش در سبک افشان مدل هیوا است این فرش 1200 شانه با تراکم 3600 تولید شده است . با جرات می توان گفت فرش های کاشان دارای بیشترین تراکم نسبت به دیگر فرش های تولید شده در بازار هستند به این علت که در تولید این فرش ها از دستگاه های به روز استفاده می کنند تا مشتریان خود را راضی نمایند. فرش های کاشان بیشتر در تراکم های 10۰۰ شانه، 12۰۰ شانه و فرش ۱5۰۰ شانه تولید می شوند و هر کدام از این فرش ها دارای ابعاد استانداردی هستند که کوچک ترین آن ها ۶ متری و متوسط آن ۹ متری و بزرگ ترین آن ها ۱۲ متری است.

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید قسمتی از کف سالن پذیرایی را بپوشانید همچنین می توانید به کمک فرش همه قسمت های کف پذیرایی را پوشش دهید و از این طریق جذابیت دکوراسیون داخلی را افزایش دهید. در میان انواع برندهای فرش کاشان، فرش ماهور این افتخار را دارد که از طرف اداره استاندارد به عنوان واحد نمونه استاندارد استان اصفهان انتخاب شود. کلیه فرش های ماهور برای مشتریان داخلی با همان کیفیت صادراتی به مشتریان عرضه می‎شود. شما می توانید برای انتخاب بهتر از دکوراسیون منزل خود به پیج اینستاگرام ماهور مارکت به نشانی @mahoor.market عکس ارسال کنید کارشناسان ماهور در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

مدل فرش و قالی اتاق نشیمن و پذیرایی [مدرن – کلاسیک – جدید – شیک]

این مدل فرش ماشینی، با طرح های سنتی بافته می شود و سپس با مواد خاصی شسته می شود تا بسیار قدیمی و عتیقه به نظر برسد. با توجه به اینکه این مدل فرش ماشینی نسبت به فرش دستباف مشابه خود قیمت بسیار ارزانتری دارد، با استقبال بالایی مواجه شده است. فرش پتینه یا کهنه‌نما که اصطلاحا به فرش وینتیج نیز معروف است به فرش‌های با ظاهر قدیمی گفته می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید انواع مدل فرش جدید ۱۴۰۱ تأثیر و الگویی از پیشینیان خود گرفته‌اند. در این بخش شما را با انواع فرش های ایرانی از گذشته تا کنون آشنا خواهیم کرد. فرش مورد نظر برای محل مورد نظر است هر قسمت از خانه باید مدل فرش دیگری که مناسب انجا هست داشته باشد. تعداد رنگ در انواع مدل های فرش کاشان متفاوت است و در برخی از فرش ها از 8 رنگ و برخی از 10 رنگ و برخی دیگر از 12 رنگ استفاده می شود. یکی از طرح های اصلی که در طراحی فرش های ایرانی و فرش کاشان استفاده می شود طرح محرابی است که در هنر معماری ایرانی بسیار کاربرد دارد.