فروش اقساطی پژو 207 با اقساط بلند مدت و تحویل فوری | behtarinyab

فروش اقساطی پژو 207 با اقساط بلند مدت و تحویل فوری | behtarinyab

بنابراین اگر می خواهید با خرید یک خودروی قابل تحسین ایرانی، از رانندگی با آن لذت ببرید، حتما پژو 207i را یکی از گزینه های خود قرار دهید. افزودن چراغ های جلو، تغییر در چراغ های عقب و جلو، رینگ ها و آینه های جانبی جدید از جمله تغییرات ظاهری هستند. همچنین اضافه کردن مانیتور لمسی 7 اینچی، دوربین دنده عقب، کروز کنترل و سیستم نویگیشن مواردی هستند که شرکت ایران خودرو برای پژو 207 آی در نظر گرفته است. هر زمانی که تصمیم داشتید ماشین اقساطی ایران خودرو بخرید فقط کافی است یک تماس با کارشناسان دیزلیران برقرار کنید تا شمارو راهنمایی کنند. اگر قصد خرید اقساطی پژو 207 را دارید، خوب است که با مشخصات این خودرو آشنا باشید.

  • با خرید اقساطی پژو ۲۰۷ نگران اینکه معایب احتمالی خودرویتان را چه کسی علاج خواهد کرد، نخواهید بود؛ چراکه با توجه به حضور با سابقه پژو در جاده‌های ایران، تعمیرکاران بسیاری هستند که از عهده ۲۰۷ بر بیایند.
  • این خودرو به گونه ای طراحی شده است که در نمای داخل و خارج، شاهد چند رنگ خواهید بود.
  • همچنین خودروهای اتومات در جاده‌های شلوغ و شهرها کاربرد بیشتری دارند، زیرا تعداد ترددهای تکراری بالاست و کاربر به صورت مداوم مجبور به تغییر دنده می‌شود.
  • به این ترتیب متقاضیان می‌توانند از ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی برخوردار شوند.
  • به همین دلیل خرید خودروهای هاچبک پرطرفدار است و بسیاری از مشتریان به دنبال خرید این نوع خودرو هستند.

سقف شیشه ای به جای سقف فلزی جایگزین شده است که حس خوبی به مشتری القا می کند. راننده و سایر سرنشینان با تماشای آسمان در تمامی فصول می توانند تجربه دل انگیزی را امتحان کنند. فرم همیشگی خود را حفظ کرده است و نمای داخلی پژو 207 پانوراما نیز همان شکل قبل را حفظ کرده فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری است. کابین 207 پانوراما نسبت به محصولات هم رده داخلی، سروصدای کمتری را به درون انتقال می دهد. فروش اقساطی خودرو به خصوص پژو 207 پاناروما به شما کمک می کند این خودرو را در بهترین شرایط تهیه کنید.

۷ دلیل برای خرید پژو ۲۰۷

پس از عرضه موفقیت آمیز پژو 206، ایران خودرو در صدد تولید نسخه فیس لیفت شده این اتومبیل با نام پژو 207 برآمد. چرخه تولید این خودرو تا سال 1392 برقرار بود که در نتیجه تحریم های ایران این فعالیت سال 1394 متوقف شد. اما ایران خودرو پس از راه اندازی مجدد خط تولید این اتومبیل نسخه جدید را با عنوان پژو 207i رونمایی کرد که تا کنون شاهد عرضه آن هستیم. پژو 207 از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و همین موضوع باعث شده که خرید 207 دنده ای در ایران بسیار پرتقاضا شود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این خودرو، طراحی شیک و مدرن آن است که بسیاری از جوانان را جذب خود کرده است.

خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 207i پانوراما دنده‌ای در تهران

کسانی که به دنبال طرح‌های خرید اقساطی پژو ۲۰۷ هستند، دلایل قانع کننده‌ای برای انتخاب خود دارند. قیمت این ماشین در این روز ها با افزایش قیمت رو به رو بوده است اما نگران نباشید چون دیزلیران امکان خرید این ماشین هرو براتون فراهم کرده است. قیمت 207 بر اساس سال ساخت، کارکرد، دنده ای یا اتوماتیک بودن و حتی سقف فلزی  و شیشه ای متفاوت است. قیمت روز خودروها بر اساس معاملات واقعی همان روز تعیین میگردد اما شما در همه حال میتوانید مطمئن باشید که واقعی ترین و کمترین قیمت برای خرید اقساطی پژو 207 را در سایا خودرو پیدا خواهید کرد. شرایط خرید قسطی پژو ۲۰۷ از سایا خودرو برای هموطنان محترم در تمام شهرستان‌های کشور در نظر گرفته شده است. با این حال، باید توجه داشته باشید که در حال حاضر دفاتر مجموعه ما در مراکز استان‌ها فعال نیستند و شهرستانی‌ها برای عقد قرارداد نیازمند حضور در دفتر مرکزی مجموعه در پایتخت هستند.

فروش اقساطی خودرو ۲۰۷ سقف شیشه‌

از سایر ویژگی‌های فنی 207i می‌توان به مصرف سوخت قابل قبول، ترمزهای چهار چرخ دیسکی و سیستم تعلیق آن اشاره کرد. این تعلیق خشک با اینکه از حرکات الاکلنگی جلوگیری می‌کند، اما در پیچ‌های تند احتمال در رفتن قسمت انتهایی خودرو وجود دارد. با خرید اقساطی پژو ۲۰۷ نگران اینکه معایب احتمالی خودرویتان را چه کسی علاج خواهد کرد، نخواهید بود؛ چراکه با توجه به حضور با سابقه پژو در جاده‌های ایران، تعمیرکاران بسیاری هستند که از عهده ۲۰۷ بر بیایند. در هرکجای ایران نیز تکنسین‌هایی هستند که مشکلات خودروی شما را با هزینه‌ای منطقی مرتفع کنند. طرح جدید پیش فروش خودرو پژو ۲۰۷ شرکت ایران خودرو برای منتخبین سامانه یکپارچه ویژه دی ماه ۱۴۰۲ فعال شد. طرح فروش پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما ارتقا یافته ویژه اسفند ۱۴۰۲ مطابق جدول ذیل شروع خواهد شد.