خرید جدید ترین مدل های فرش 1400 همراه با نکات فوق العاده برای خرید فرش با دوام ورندل

در ادامه به معرفی جدیدترین و پرفروش ترین فرش ماشینی از نظر تراکم، شانه و رنگبندی خواهیم پرداخت. این فرش که امسال طرفداران بیشماری جذب کرده‌است در نوع ماشینی ۱۵۰۰ شانه و تراکم ۴۵۰۰ به صورت برجسته و در رگبندی های متنوعی به بازار وارد شده‌است. مشتریان این محصول نه تنها در ایران بلکه از کشورهای خاورمیانه و اروپایی نیز می‌باشند. رنگ‌بندی این محصول شامل کرمی، سرمه‌‌ای و طوسی است که از همه بیشتر رنگ کرم آن مورد توجه قرارگرفته‌است. از به روزترین و پرفروش­ترین فرش­­ها در سال ۱۴۰۱ می­توان به فرش وینتیج اشاره کرد. این فرش در هر نقطه و فضایی از خانه شما به زیبایی دیده می­شود.

  • فرش پرنیان زمینه بژ نیز جزء فرش های 1500 شانه برجسته با تراکم 4500 است.
  • با تجسم و دقت در طرح بوته ماهی می توان یک یا چند بوته شبیه به ماهی را مشاهده نمود.
  • فرش دلوان1200 شانه گل‌ برجسته ، فرش افشان با طراحی چشمگیر و بی نظیر مورد استقبال بسیاری از مشتریان ماهور است.

این فرش برای افرادی که فرش منزلشان به شستشو زیاد احتیاج پیدا می‌کند مناسب‌تر است. همچنین این نوع فرش عنوان پرفروش‌ترین فرش ماشینی را دارا می باشد. فرش اتاق‌خواب باتوجه‌به اینکه در یک فضای مهم قرار می‌گیرد، انتخاب آن بسیار اهمیت دارد. اتاق‌خواب باید اتاقی آرام و دلپذیر باشد که شما در آن بتوانید به‌راحتی استراحت کنید و به همین دلیل رنگ‌بندی فرش‌های اتاق‌خواب بسیار مهم است.

انواع مدل های فرش وینتیج

به همین دلیل طراحان فرش ماشینی، برای سرعت بخشیدن به کار خود معمولا ترجیح می دهند با ترکیب کردن عناصر مختلف طرح های موجود، یک طرح جدید را ایجاد و روانه بازر کنند. نقوش اسلیمی از دیرباز تاکنون در طراحی فرش ایرانی از ارکان اصلی نقش فرش بوده و هست. با پیچ‌های دلفریب اسلیمی پر شده و طره‌ای زیبا، لچک‌های فرش را از متن آن متمایز می‌کند. این فرش با شانه‌ی ۱۲۵۰ و تراکم طولی ۴۱۰۰ به دلیل وجود یازده رنگ سنتی و درخشان در این فرش آن را به فرش دستباف شبیه کرده است. وجود دو نخ ابریشمی در گل‌های این فرش نیز در این تشابه بی‌مانند دخیل است.

فرش لاکی طرح باغ معلق

فرش‌های‌ ماشینی طرح‌های‌ متنوعی دارند که هر سال نیز بر تعداد آنها اضافه می گردد. برخی از طرح‌ها‌ در شانه و تراکم مختلف، از 700 تا 1200 شانه بافته می شوند اما برخی طرح‌ها‌ نیز تنها در یک یا دو دسته بافته شده و قابل خریداری هستند. استفاده از فرشی مناسب در سالن پذیرایی باعث ایجاد فضایی گرم و دکوراسیونی آرامش بخش می شود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل فرش پذیرایی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. برای انتخاب بهترین فرش ماشینی، باید شیوه استفاده از اتاق و نوع کاربرد آن‌را در نظر داشته‌ باشید.

علت زیاد بودن تصاویر این گروه در میان طرح های صورتی نیز همان قدرت و تموّل صاحبان جلال و شوکت و مال و منال بوده است. شاید بتوان چنین گفت که ایرانیان، همواره بیش از آنکه طرحی برای فرش ببافند، زندگی و فرهنگ و عقایدشان را به تار پود فرش گره زده اند. به همین دلیل است که در میان فرش های ایرانی، شباهت هایی را می توان دید. این تفاوت ها نشانگر فرهنگ قومی و منطقه جغرافیایی و آداب و رسوم آنها بوده است. دو مزیت بزرگ ماهورمارکت یکی مشاهده تنوع مدل‌ها و طرح‌ها متناسب با نیاز مشتری و دیگری قیمت تمام شده پایین است. انتخاب رنگ فرش برای سلیقه های مختلف متفاوته ولی فرش کرم، فیلی و سرمه ای رنگ های پر فروش در صادرات و فروش داخلی هستند.

ایده های جالب برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی

فرش سروین هم از نمونه فرش های وینتیج پرفروش کرم طلایی از برند ماهور است که با بسیاری از دکورها قابل ست شده بود و در ادامه می توانید چند عکس ارسالی از مشتریان ماهور را مشاهده بفرمایید. ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای لوستر و خرید ساعت دیواری را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید. اکنون نیز رنگ سورمه ای و دودی بیشتر از همه رنگ خریدار دارد و روی بورس است مخصوصا مدل هایی که دورشان را با نخ ابریشم دوخته اند و نسبتا گران تر از فرش های دیگرند.