دواین وید و گابریل یونیون در شب افتتاحیه موزیکال نیویورک AIN’T NO MO


ارسال شده در 02 دسامبر 2022

سلام! آیا می خواهید به افراد زرق و برق دار با لباس های زیبا نگاه کنید؟ مطمئنا، همه ما انجام می دهیم. به همین دلیل است که ما اینجا هستیم، درست است؟ درست است، ما همچنین اینجا هستیم تا از افرادی که لباس های زیبا پوشیده اند به خاطر اشتباه پوشیدن آنها انتقاد کنیم، اما در اینجا اینطور نخواهد بود. آ، هفته است و همه ما در حال حاضر شایسته اندکی زیبایی بی عارضه هستیم. گابریل و دواین، این نشانه شماست:

باشه، خوبه. ما چند تا نقد جزئی داریم. ما متعجب شدیم که متوجه شدیم که واقعاً از ظاهر آن لباس روی ساق شلواری خوشمان می‌آید (این یک تغییر با طراوت در پوشیدن دامن شفاف است)، اما فکر می‌کنیم با یک ژاکت روی آن بهتر عمل می‌کرد. وقتی صحبت از ژاکت شد، او کمی کوچک است، اما تصور می کنیم پیدا ، قطعات زیبا در اندازه او سخت است. صرف نظر از این، گروه واقعاً عالی است و رنگ‌ها برای او فوق‌العاده به نظر می‌رسند. بله، ما داریم از یک پسر یقه‌دار تعریف می‌کنیم. مشخص شده است که هرازگاهی اتفاق می افتد.

امتیازات سبک:
دواین وید: کانال های گروه
استایل شده توسط جیسون بولدن

اتحادیه گابریل: جورجیو آرم، لباس تزئین شده از مجموعه پاییز 2022 | یپرم جواهر سازی
استایل شده توسط توماس کریستوس کیکیس | مو توسط ،ی سیمز | آرایش توسط رنی واسکز

[P،to Credit: Darla Khazei/INSTARimages.com/Cover Images, armani.com]


منبع: https://tomandlorenzo.com/2022/12/dwyane-،e-and-gabrielle-union-at-the-new-york-musical-opening-night-of-aint-no-mo-red-carpet-fa،on-style/