خلاصه فرش قرمز The FASHION AWARDS 2022


ارسال شده در 06 دسامبر 2022

عزیزان، تعداد زیادی از افراد مشهور شیک پوش (و تعداد کمی که فکر می کنند شیک پوش هستند اما متأسفانه اینطور نیست) روی فرش قرمز لندن جوایز مد بریت،ا رفتند، و مشتاق بودند که شیک پوشی خود را برای شب به رخ بکشند. ما مجبور شدیم به پاپ تیلدا، خانم فلو و جودی پست های برجسته خود را بدهیم، اما بیایید چند شرکت کننده دیگر را جمع آوری کنیم و آنها را به سختی و با عشق ارزیابی کنیم، همانطور که روش ماست. LFG!

الیزابت دبیکی در دیور

برای انجام این کار لازم نیست 6’3 اینچ باشید، اما مطمئناً ضرری ندارد. حلقه ها و ،یب شلنگ مشکی شفاف و بند های مچ پا درخشان را دوست دارید. تنها بحث ما این است که پیراهن کمی در شلوار فرو رفته است.

FKA Twigs در ریک اونز

ما از طرح‌های ریک اونز خوشمان نمی‌آید، اما فکر می‌کنیم که برای موقعیت‌های متوسط ​​فرش قرمز باید به شکلی عاقلانه طراحی شوند. او می تواند خیلی چیزها را تحمل کند، اما مشکل ما با این نگاه این است که ،اصر ناهمگون زیادی وجود دارد، ما نمی تو،م درک منسجمی از آن داشته باشیم یا نمی د،م که چشمانمان قرار است به کجا برود. ما ممکن است از ،یب پف / لباس مجلسی لذت برده باشیم، اما چکمه ها بسیار دور هستند.

جیمز مک آووی

ما متوجه شدیم که شما همه چیز “من خیلی داغ” خود را دارید، اما آن ژاکت خیلی تنگ است، قربان. هر چند رنگش قشنگه

لیلی جیمز در Rodarte

ما فکر می کنیم او لباس من،ی برای پوشیدن این لباس نیست. این خیلی بیشتر از فلورانس پیو است. اگر بخواهیم منصف باشیم، او تمایلات مشابهی برای ظاهری ضخیم و بی رنگ دارد، اما بنا به دلایلی، این جفت شدن برای ما کارساز نیست.

نائومی کمبل در والنتینو

نمی توان با افسانه ای که فقط آنجا ایستاده و افسانه ای است بحث کرد.

پوم کلمنتیف

آره، این یک پف دوش است.

ریتا اورا در نانسی دوجاکا

و این دو تکه است که پشه بند به آن وصل شده است. دختر لطفا

رزی هاتینگتون وایتلی در والنتینو

یک انتخاب جالب و غیرمنتظره. ما دوست داشتیم جواهرات سنگین تر (و بیشتر) را با آن ببینیم.

شی میچل

دامن برای زنبورهایی با بینایی ضعیف شبیه کندوی عسل است.

شیلا آتیم در پرادا

این ،یب جالبی است و او فقط فردی است که آن را به کار می‌گیرد، اما ما به نوعی آرزو می‌کنیم که طراحی رویه کمی ساده‌تر باشد. آرایش او شگفت انگیز به نظر می رسد.

سیمون اشلی در 16آرلینگتون

راستش، فقط اشکالی ندارد. رنگ واقعاً ظاهر نمی شود و همه درزها بسیار قابل مشاهده هستند. نمی توان گفت که ما موهای خیس را نیز دوست داریم.

[P،to Credit: Doug Peters/PA Images/INSTARimag/Cover Images, Ian West/PA Images/INSTARimages./Cover Images, Cover Images, Ik Aldama/DPA/Cover Images, Gareth Cattermole/BFC/Getty Images for BFC, Stephane Cardinale – Corbis/Corbis via Getty Images, Courtesy of Prada]


منبع: https://tomandlorenzo.com/2022/12/the-fa،on-awards-2022-red-carpet-rundown-style-fa،on/