مشخصات و سابقه پیگیری سفارشات فروشگاه آقای فرش ترب-میزبان فرش

رفتم آقای فرش تنوع محصولاتشون خوبه ولی قیمتا یه مقدار بالاست و فعلا خرید نکرم ترجیح دادم برم بازار فرش هم یه سری بزنم. یه عمر میخواد جلو چشمتون باشه بنظرم باید خوب تحقیق کرد و همه محصولات رو از نزدیک دید. یه تجربه دیگه هم دارم که سال ۹۶ اوایل کار شهر فرش بود برای خرید جهیزیه همسرم رفتیم شهر فرش . با کمال تعجب تمام کارکنان بی تربیت و بی ادب و بی شعور بودن حالا نمیدونم از سر چی بود .فرش هاشون خوب بود . ولی بخاطر بی احترامی کارکنان شهر فرش اومدیم بیرون و دیگه نرفتم شهر فرش .

  • من دوستی دارم که چندین سال پیش که نه شهر فرشی بود و نه اقای فرشی بود یه شرکتی بود به نام فرش فرهی که چند شعبه نمایندگی داشت تو تهران نمیدونم تو شهرستانم داشت یا نه .
  • هم‌زمانی راه­‌اندازی آقای فرش ایران‌مال با ایام محرم و صفر، باعث شده تا برگزاری آئین افتتاحیه این مرکز به‌روزهای آینده موکول شود و قرار است تخفیفات و شرایط ویژه‌ خرید نیز در آن مراسم اعلام شود.
  • با توجه به قیمت فرش در آقای فرش، تسهیلات آقای فرش برای مشتریان با عنوان طرح تسهیلات حاتم و “خرید اقساطی فرش روزی 5000 تومان” برای خرید ایجاد می کند.
  • حذف واسطه ها، عرضه انواع محصولات و برندها، ارائه خدمات متمایز و …
  • کیفیت هم افتضاح و بعد از مدتی رنگ فرشها آبرنگی و فرشها نخ کش می شوند.
  • من بعد از کلی ذوق و شوق واسه خرید فرش به شعبه تهرانسر شهر فرش مراجعه کردم .متاسفانه برخلاف اون چیزی که میگفتن با محیط بزرگی که داره تنوع چندانی نداشت و برخورد پرسنل هم مناسب نبود .

سود بانکیشم از شرایط عادی وام گرفتن یک مقدار پایین‌تر هم بود. من از نوع خریدم و کیفیت کالا راضی هستم فعلا که خداروشکر مشکل کیفی پیدا نشده. من بعد از کلی ذوق و شوق واسه خرید فرش به شعبه تهرانسر شهر فرش مراجعه کردم .متاسفانه برخلاف اون چیزی که میگفتن با محیط بزرگی که داره تنوع چندانی نداشت و برخورد پرسنل هم مناسب نبود .

البته بعضی از فرش ها تو آقای فرش گرونتر از بازار بود، در نهایت برای خرید فرش پیشنهاد من خرید از بازار فرش هست، اینا همش تبلیغات میکنن. تا زمان فروش بسیار محترمانه برخورد میشه و بعد از فروش بالعکس . به هیچ عنوان محصولاتشان از کیفیت مناسبی برخوردار نیست ، ضمن اینکه قیمت گرونتری هم نسبت به بازار داره .

کلکسیون روژان محصولی از فرش فرهی

آقای فرش، از حرفه‌ای‌ترین و موفق‌ترین تولید کنندگان و فروشندگان فرش دستبافت و ماشینی در ایران است. این مجموعه، با تعهد بالایی که در ارائه محصولات تولیدی خود و دیگر برندهای معتبر تولید کننده فرش دارد، توانسته طی دوران کاری خود، همواره بهترین‌ها را به مشتریان ارائه نماید. من پیش از این برای خرید چند متر موکت به بازار تهران رفته بودم و خوب مغازه های فرش فروشی و سرای ابریشم رو دیده بودم اما سه سال پیش بود و شهر فرش مطرح نبود.

انتهای مقاله افرادی که از شهر فرش ، آقای فرش خرید کرده اند نظر و تجربیات خود را منتشر کرده اند که می تواند برای شما نیز مفید باشد. ارسال رایگان درب منزل در شهرهایی كه دارای شعبه آقای فرش میباشد و تحویل درب فروشگاه در شهرهایی كه شعب فرش فرهی دارد. مراجعان محترم می‌توانند با انتخاب از بین 50 برند معتبر داخلی و خارجی، برای فرش کردن خانه خود فرش‌های مدرن و کلاسیک ماشینی و دستبافت را انتخاب کنند یا برای تزیین از تابلوفرش‌های زیبای موجود در شعب استفاده کنند. استفاده‌کنندگان این طرح همانند سایر خریداران از امکانات ویژه آقای فرش یعنی ضمانت طلایی، دو سال ضمانت کتبی، حمل رایگان و … استفاده کنند. تنوع فوق‌العاده کارها، بی‌شک حاصل ساعات طولانی تلاش و تمرکز در انتخاب متریال اولیه، طرح و نقش و اجرای استادانه آن بر روی محصولات تولیدی است. در هر دو زمینه فرش ماشینی و دستبافت، کلیه مراحل از ابتدا تا انتها بر پایه استفاده از مواد اولیه با بهترین کیفیت قرار گرفته است.

چیدانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت های معرفی شده ندارد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. بستگی داره قراره کجا مشغول فعالیت بشه ولی بهش میگم ودت رو همونجور که هستی پرزنت کن و واقعا با موضع خودت صحبت کن وقتی میری و میخایی به کمتر قانع بشی طرف دور بر میداره و فکر می کنه در آینده نقشه کشیدی جاشو بگیری.

شرایط خرید آسان با کارت اعتباری بیمه ملت در آقای فرش

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. کاشان منبع تولبد فرش ماشینی هستش.کلی کارخونه اونجاست.. در خصوص کاربری که تجریه خود از خرید مجموعه شهر قالی بیان کرده اظهار نظر نمیکنیم و قضاوت رو به خود شما کاربران گرامی واگذار میکنیم. در نهایت چرخ هر فروشگاهی را مشتریان واقعی آن فروشگاه می‌چرخانند و این غیر طبیعی نیست که درصدی از مشتریان هر فروشگاه به هر دلیل درست یا نادرستی رضایت کامل نداشته باشند؛ بزرگ‌ترین برندهای دنیا هم نمی‌توانند چنین ادعایی داشته باشند.

و در اصل از قصد دیر تحویل میدن که شما اون رنگ و لعابی که دیدی یادت بره. در زمان خرید فرش ماشینی باید به سبک زندگی‌تان توجه داشته‌باشید، اگر کودکی دارید و یا از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید و یا اینکه اعضای خانواده‌تان ورزشکار هستند، بهتر است از طرح‌ها و نقش‌هایی استفاده کنید که شلوغ و تیره هستند و کثیفی را نمایان نمی‌کنند. شهر فرش تسهیلات فروش اقساطی فرش را فقط برای برخی سازمانها و شرکت ها ارائه می کند که شاید قشر کم درآمد عضو این سازمانها و شرکت ها نباشد که خود این موضوع جای بحث دارد. قیمت فرش ارزان در شهر فرش به عوامل مختلفی از جمله کارخانه تولید کننده و تراکم فرش بستگی دارد که انوع مختلف تراکم فرش از جمله 1000 شانه و 1200 شانه را می توان نام برد. شرایط فروش اقساطی شهر فرش در سال 1400 از طریق هیمن صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. پس نسبت به این شعار و تبلیغات که “اگر قیمت پایین تر پیدا کردید پیش فاکتور بیاورد و ضررو زیان دریافت کنید” نباید دلخوش کرد.

اگه فرش دست بافت میخواید بخرید برید از خیابان خیام برید داخل بازار بزرگ تهران که پر از حاجی بازاری های قدیمی که یه تار سیبیلشون اعتبارش به نصف بازار تهران می ارزه . چند روز پیش هم یه سر به شهر فرش زدیم برعکس قدیم کارکنان داخل مجموعه با ادب و افراد محترمی شده بودند ولی خریدی نکردیم فقط برای دیدن رفته بودیم . یکی از اهداف همیشگی مجله خبری فرش، تسهیل خرید و ایجاد شرایط مناسب برای قشرهای مختلف جامعه، از جمله شاغلان بخش های مختلف دولتی و خصوصی بوده است. از سوی دیگر این نکته شایان ذکر است که فرش‌های ارائه شده در این طرح همگی بدون کارمزد بوده و به قیمت نقد محاسبه می‌گردند.

از این رو با همکاری سازمانها، تعاونی ها و ارگانها و همچنین پشتیبانی شبکه بانکی کشور، روشهای مناسبی برای هر کدام از صنوف مختلف را در نظر گرفته که در ادامه معرفی شده اند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. فراوانی شعب و دسترسی به آنها را در این فروشگاه مورد بررسی قرار می‌دهیم. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت تجارت طلایی نیک روش می باشد. تمامی حقوق این سایت متعلق به صنایع فرش حیدری می باشد .