شهر فرش شعبه یک ویلاشهر جاده مخصوص-میزبان فرش

در این سایت سعی شده است که تمامی محصولات موجود در شهر فرش در نمایشگاه آنلاین هم عرضه شوند تا مشتریان بدون محدودیت بتوانند اقدام به خرید اینترنتی از شهر فرش نمایند. البته سایت شهر فرش، امکان خرید اینترنتی را اخیرا به امکانات خود اضافه نموده است تا در شرایطی مثل کرونا، ترافیک و آلودگی هوا مردم برای خرید فرش محدودیتی نداشته باشند و بدون اینکه از خانه خارج شوند، خرید خود را انجام دهند. مرکز فرش ایرانیان در سال ۱۳۹۳ با هدف سهولت در خرید فرش به صورت اینترنتی شروع به فعالیت نمود و با استفاده از تیمی متبحر و حرفه ای فروشگاه اینترنتی مرکز فرش ایرانیان را تاسیس کرد تا توفیق خدمت رسانی به مردم عزیز ایران را داشته باشد. این سایت یک شهر فرش بزرگ با طرح ها و نقشه های متنوع در دل شهر کاشان است که به شما کمک می کند تا بدون واسطه از کارخانه با قیمت و کیفیتی تضمینی خرید نمایید. انواع و اقسام فرش های ماشینی در طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس شما خواهد بود و شما می توانید از آنها بازدید به عمل بیاورید.

  • در وب سایت شهر فرش شما می‌توانید مدل‌ها و طرح‌های مختلف فرش ارائه شده توسط شهر فرش را مشاهده کنید و از قیمت آن‌ها مطلع شوید.
  • شلوغی خیابان ها، معابر و ترافیک جاده ها معضلی عجیب در تهران است و شما اگر بخواهید به صورت حضوری به فروشگاه های شهر فرش مراجعه کنید، حتما چند ساعتی را باید در این معابر تحمل فرمایید.
  • یکی از دلایلی که در طول سال های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست.

شهر فرش یکی از بهترین فروشگاه های فرش در ایران است که خود را به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش در ایران معرفی می‌کند. شهر فرش بیشتر از 8 سال در زمینه فروش انواع فرش از جمله فرش ماشینی، دستباف، کلاسیک، کودک و تابلو فرش از برندهای ایرانی و فرش‌های فانتزی و وارداتی از ترکیه و هند تجربه دارد و محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. شهر فرش دارای یک سایت فروش اینترنتی و نمایشگاه آنلاین است که مشتریان می توانند با مراجعه به آن اقدام به خرید از شهر فرش نمایند.

فرش ماشینی 1000 شانه گل برجسته

به این ترتیب بسیاری از افراد می توانند با شرایط اعلام شده به شهر فرش رفته و فرش های ماشینی و دستباف خود را به صورت نقد و یا اقساط بلند ملدت خریداری نمایند. البته این ویژگی که تعداد اقساط توسط خود شخص تعیین می شود هم مزیت بزرگی است که خرید از شهر فرش برای مشتریان خود خواهد داشت. فرش ۱۵۰۰ شانه با استقبال قابل قبولی از طرف مشتریان فرش ماشینی روبرو شده است، اما به خاطر تولید کمتر و قیمت بالاتر، هنوز پتانسیل بالایی برای فروش دارد که برآورده نشده است. فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ در شهر فرش عرضه می شود و دارای تضمین قیمت و کیفیت است. فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ یکی دیگر از محصولات پر فروش فرش ماشینی است که در شهر فرش موجود است.

سوپروایزر فروش (آقا)

وب سایت مجله خبری فرش یک وب سایت فروشگاهی است که شما از طریق آن می‌توانید برای خرید فرش اقدام کنید. قیمت فرش در شهر به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال، فرش های فانتزی و مدرن در شهر فرش قیمت کمتری دارند ولی فرش های کلاسیک قیمت های بالاتری دارند. در همین راستا شهروندان و هم وطنان عزیز از هرکجای کشور می‌توانند تا ساعت 2 بامداد با مراجعه به هریک از شعب شهر فرش، محصول مورد نظر خود را به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری نموده و به طور رایگان در محل زندگی خود تحویل بگیرند. یکی از مهم ترین شاخصه‌های مجموعه شهر فرش، توجه به رضایت خاطر و تامین آسودگی مشتریان و خریداران محترم این مجموعه است. در همین راستا شهروندان و هم وطنان عزیز از هرکجای کشور می توانند تا ساعت 2 بامداد با مراجعه به هریک از شعب شهر فرش، محصول مورد نظر خود را به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری نموده و به طور رایگان در محل زندگی خود تحویل بگیرند.

شرایط عمومی فروش اقساطی (فرش ماشینی)

هرگز از سایت هایی که فاقد نشان اعتماد الکترونیکی هستند خرید نکیند .زیرا ممکن است کلاهبرداری صورت بگیرد و شما دچار دردسر گشته و پول خود را از دست بدهید . برای استفاده از این ویژگی لازم است وارد حساب کاربری خود در «ای استخدام» شوید. هم محصولات رو میزارید و هم درباره فر شها مطالب خوبی رو تو سایت میذارید. به این نکته هم توجه داشته باشید که ما فروش مستقیم و بدون واسطه ای انجام میدهیم.

1- اگر بچه در منزل دارید و فکر می‌کنید که احتمال کثیف شدن فرش‌تان زیاد است، بهتر است به دنبال خرید فرش‌هایی با رنگ تیره و طرح‌های شلوغ باشید تا لااقل کم‌تر کثیفی فرش جلوه داده شود و نیاز کم‌تری به شستشوی فرش باشد. البته برای سبک کلاسیک در دکوراسیون ترکیب رنگ کرم_مشکی بهترین انتخاب است. گزینه ای به نام تور مجازی شهر فرش برای مشتریان تدارک دیده شده است تا با استفاده از این گزینه بتوانند با فضای واقعی نمایشگاه های شهر فرش آشنا شوند. در این بخش ما می توانیم در تور مجازی به هر دو شعبه دسترسی داشته باشیم و از نمای کلی آن برای بازدید استفاده کنیم. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.