بهترین لپتاپ ها از نظر باتری زیگورات تکنولوژی | behtarin-laptop

بهترین لپتاپ ها از نظر باتری زیگورات تکنولوژی | behtarin-laptop

این لپ تاپ عملکرد سریع برق آسا دارد و با شارژ بیش از 15 ساعت دوام می آورد. صفحه نمایش 1080p برای کار و بازی مناسب است، پورت های فراوان به این معنی است که شما به دانگل نیاز ندارید و پراکندگی ویژگی های پیش فرض و اختیاری تجربه کاری شما را ایمن تر و کارآمدتر می کند. Asus ExpertBook B9450 با امتیاز عمر باتری خود ما را شگفت زده کرد. اگر به یک لپ‌تاپ با یکی از بهترین امتیازات عمر باتری در تمام دوران نیاز دارید، ExpertBook شما را به مدت 16 ساعت و 42 دقیقه راحت نگه می‌دارد. گرما بزرگ‌ترین مشکل لپ تاپ است و هرچقدر لپ تاپ خنک‌تر باشد نگهداری از باتری لپ تاپ هم راحت‌تر می‌شود. تنها روشی که به واسطه آن می‌توانید متوجه عمر باتری لپ تاپ شوید، زیر نظر داشته سلامت باتری است.

  • همچنین بر خلاف ابعادش بسیار سبک بوده و فقط 1.6 کیلو وزن دارد و این به معنی جا به جایی هر چه راحت تر است.
  • به جرأت میتونم بگم که لیست زیر چکیده بهترین لپ تاپ‌های بازار از لحاظ باتری که میتونید بخرید و همه مدل‌هایی که بهتون معرفی کردم، بهترین عملکرد رو دارن.
  • آخرین نسل لپ‌تاپ‌های مایکروسافت به نام پرو، اولین آن‌ها است که آنتن داخلی LTE دارد.
  • اما این خودکار فقط “گیلاس بالای سر” این کانورتیبل دیدنی است – چیزهای بسیار بیشتری وجود دارد که این فوق‌قابل حمل بدجنس ارائه می‌دهد.

یکی از قیمت مناسب ترین لپ تاپ ها از لحاظ شارژدهی از سری مدرن شرکت ام اس آی می باشد. جنس بدنه از پلاستیک بسیار با کیفیت می‌باشد که استحکام بالایی در برابر خط وخش دارد. کیبورد دستگاه از نوع جزیره ای و برای انجام امور روزمره و تایپ کردن مناسب است. از ویژگی هایی که این لپ تاپ MSI دارد قابلیت نور پس زمینه برای صفحه کلید است.

اپل مک‌بوک پرو (15 اینچی – 689 دقیقه

در این میان لپ تاپ ها با صفحه نمایش کوچکتر نیز به دلیل مصرف کم انرژی گزینه‌ خوبی هستند. ولی اگر به مدل هایی با کیبوردهای بک لایت علاقه مند هستید، نمی توانید شارژدهی خوبی را از آن ها شاهد باشید. این کیبوردها مصرف برق بالایی دارند و به سرعت باتری را خالی می کنند. مدل های نسل ده به بعد اینتل به خوبی در فهرست بهترین لپ تاپ ها از نظر شارژدهی می درخشند. بدین ترتیب اگر در جستجو بهترین لپ تاپ ها از نظر عمر باتری هستید، لپ تاپ ها با ابعاد کم بهترین گزینه هستند.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EP-BQ584

در صورتی که قصد ندارید برای مدت زمان طولانی از باتری لپ تاپ استفاده کنید، توصیه می‌کنیم شارژ آن را روی 40 درصد قرار دهید و از لپ تاپ بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون جدا کنید. با انجام این کار می‌توانید طول عمر رایج 2 الی 3 سال باتری‌های لیتیوم یون را تا 2 و نهایتا 3 سال دیگر افزایش دهید. البته نمی‌توان مدت زمان نابودی باتری لپ تاپ را به صورت دقیق تخمین زد، اما می‌توان گفت شرایط بهتر از گذشته خواهد شد. یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های لپ تاپ که می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش مصرف باتری داشته باشد، درایور است.