کلکسیون 1500 مدل جدید و پرفروش فرش ماشینی با بهترین قیمت

ما حال و هوای خونه ات رو با یک فرش با کیفیت و زیبا متفاوت می کنیم. فرش‌ها از نظر تعداد گره یا به‌اصطلاح تراکم، متنوع هستند. این موضوع که مستقیما بر کیفیت و قیمت کار موثر است، مسیرهای انتخاب و خرید انواع فرش ماشینی را از هم جدا می‌کند. بر این اساس افراد با توجه به نیاز و الزام خود، مدل‌های گوناگون از این محصولات را انتخاب ودر تراکم وشانه هایی مختلف از جمله فرش 700 شانه، فرش 1200شانه، فرش 1500 شانهخریداری می‌کنند.

برای مثال فرش 700 شانه در مقایسه بافرش 1200 شانه قیمت و ارزش کمتری دارد. در مقابل فرش 1500 شانه که ازنظر شانه و تراکم از سایر فرش‌ها بالاتر است، گران‌ترین فرش ماشینی بازار است. دلیل این موضوع به خاطر این است که افزایش تعداد شانه اغلب به معنای بهبود کیفیت و جنس فرش است. در خرید فرش ماشینی باید به کیفیت نخی که در بافت فرش به کار رفته است نکته دیگری که هنگام خرید فرش باید به آن توجه کرد کیفیت فرش است.

  • دو مزیت بزرگ ماهورمارکت یکی مشاهده تنوع مدل‌ها و طرح‌ها متناسب با نیاز مشتری و دیگری قیمت تمام شده پایین است.
  • مسئله تراکم فرش ماشینی به همراه شانه فرش ماشینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • در مورد تراکم هم قبلا به صورت کامل و با زبان ساده در مطلبی با عنوان ” تراکم فرش چیست؟ ” به این موضوع پرداخته ایم.
  • الیاف مصرفی، ثبات رنگ و سهولت نگهداری و نیز تراکم در بافت در این مورد نقش خوبی ایفا کرده و اقبال عمومی به انواع این تولیدات را بیشتر کرده است.
  • دنیای فرش، مدرنترین و بزرگترین هایپرمارکت تخصصی فرش ( فرش ماشینی، فرش دستباف، تابلوفرش، فرش کودک ) در شرق تهران است که خرید اینترنتی فرش را دارد.

خوشبختانه ما قبلا در یک مطلب مجزا با عنوان « آشنایی با انواع جنس فرش ماشینی » به نخ های موجود در صنعت نساجی و به ویژه فرش ماشینی پرداختیم. شما می توانید روی عنوان این مقاله کلیک کنید و این مطلب را که به زبان ساده برای شما بیان شده مطالعه کنید. سرعت در تولید، تنوع مواد اولیه، حضور تکنولوژی در تولید فرش از مزایای فرش ماشینی هستند که باعث می‌شود قیمت تمام شده فرش‌های ماشینی برای مشتری مناسب باشد.

فرش ماشینی کد 22006 موزی گل برجسته

با توجه به تحریم‌هایی که کشور با آن مواجه است و گرانی نرخ ارز، واردات دستگاه‌های بافت فرش با مشکل روبه‌رو است؛ بنابراین فرش‌هایی را که با دستگاه‌های پیشرفته خارجی می‌بافند قیمت نسبتاً بالاتری دارند. دستگاه‌های که توانایی بافت فرش‌هایی با تراکم بالا رادارند گران‌تر هستند. دسته دوم ابعاد سفارشی است که با توجه به سلایق مشتری بافته می‌شود. در دسته اول طبیعتاً هرچقدر سایز بالاتر رود قیمت بیشتر می‌شود. در ابعاد سفارشی قیمت فرش ماشینی بالا می‌رود و ارتباطی با بزرگ و کوچکی فرش ندارد.

فرش ماشینی ابریشم بافت مشهد اردهال کد ب33 زمینه سرمه‌ای

البته که برای فرش ها با ابعاد و تراکم یکسان نمی تواند یک قیمت مشخص ارائه داد زیرا که قیمت فرش به عوامل مختلفی از جمله جنس نخ، طرح، تعداد رنگها و حتی گره ها بستگی دارد. ولی به صورت کلی قیمت فرش ۵۰۰ شانه ۹ متری حدود ۴ تا ۶ میلیون تومان برآورد شده است. فرش‌های ماشینی را از الیاف مختلفی مانند پلی‌استر، پشم، آکریلیک و پروپیلن می‌بافند. برای مثال فرش‌های آکریلیک یا آکریلیک هیت ست شده به نسبت سایر فرش‌ها لطافت بیشتری دارند و در مقابل گرما نیز مقاومت بیشتری نشان می‌دهند؛ بنابراین قیمت آن‌ها بالاتر است.

عاملی که با استقبال خوب مردم از قیمت فرش ماشینی همراه بوده و بازار این صنعت را پررونق نموده است. فروشگاه فرش ماشینی زیراگ عرضه کننده مرغوب‌ترین و متنوع‌ترین فرش‌های ماشینی است. در زیراگ، دسته‌بندی‌های محصولات، طراحی فیلترهای جستجو و مقایسه در میان فرش‌ها، توضیحات و مشخصات فرش‌ها، عکاسی محصولات و دیگر موارد، به‌صورت تخصصی انجام می‌گیرد تا زیراگ راحت‌ترین راه خرید فرش ماشینی به شمار آید.

ايفرش با هدف تامین رضایت و اطمینان مشتريان، تنها به ارائه محصولات درجه 1 با گارانتی اصالت و سلامت و با ضمانتنامه 5 ساله می پردازد. ارسال رایگان تا درب منزل و خدمات پس از فروش ویژه از دیگر خدمات متمایز ايفرش برای خرید فرش ماشینی می باشد. بنابراین این فرش نسبت به فرش 700 شانه از تراکم و انسجام بالاتری برخوردار است. به این ترتیب در قبال هزینه‌ای که کرده‌اید محصول مناسب‌تر و با دوام‌تری را خریداری نموده‌اید. روش های تشخیص آن و تمام آنچه در این مورد لازم است بدانید را توضیح داده ایم. در مورد شانه و تراکم فرش هم به طور خلاصه میتوان گفت هرچه شانه و تراکم فرش ماشینی بالاتر باشد ارزش آن بیشتر میشود.

فرش ۵۰۰ شانه از انواع قدیمی فرش های ماشینی می باشد که در سال ۱۳۸۳ برای اولین بار به صورت گسترده تولید شد. بخاطر تفاوت محاسبه و قیمتگزاری مختلف فرش 9متری شرکت ها فرش 9 متری متراژ خوبی برای مقایسه کلی قیمت ها نیست. بهترین نخ استفاده شده در فرش ماشینی نخ 100% اکرولیک هست منظور از 100% یعنی تمام الیاف تار فرش اکرولیک باشد . در نظر داشته باشید بعضی از تولید کننده ها از 100% اکرولیک استفاده نمیکنند و درصدی از نخ استفاده شده ورژن و یا پلی استر هست.