تک فرش قیمت و خرید فرش کاشان خرید اینترنتی انواع فرش فروشگاه آنلاین فرش

ايفرش با هدف تامین رضایت و اطمینان مشتريان، تنها به ارائه محصولات درجه 1 با گارانتی اصالت و سلامت و با ضمانتنامه 5 ساله می پردازد. ارسال رایگان تا درب منزل و خدمات پس از فروش ویژه از دیگر خدمات متمایز ايفرش برای خرید فرش ماشینی می باشد. بنابراین این فرش نسبت به فرش 700 شانه از تراکم و انسجام بالاتری برخوردار است. به این ترتیب در قبال هزینه‌ای که کرده‌اید محصول مناسب‌تر و با دوام‌تری را خریداری نموده‌اید. روش های تشخیص آن و تمام آنچه در این مورد لازم است بدانید را توضیح داده ایم. در مورد شانه و تراکم فرش هم به طور خلاصه میتوان گفت هرچه شانه و تراکم فرش ماشینی بالاتر باشد ارزش آن بیشتر میشود.

  • شرکت‌های معتبر و مشهور محصولاتی باقیمت‌های بالاتری دارند.
  • ولی به صورت کلی قیمت فرش ۵۰۰ شانه ۹ متری حدود ۴ تا ۶ میلیون تومان برآورد شده است.
  • با کوچک‌تر شدن فضای داخلی خانه ها گاها استفاده از یک فرش ۶ متری در وسط اتاق هم صرفه اقتصادی و هم اقتضای طراحی پیدا کرده است.
  • طی سال‌ها تولید انواع فرش‌های ماشینی، به‌مرور بر کیفیت الیاف مصرفی افزوده شده است.

هر چند قیمت یه فاکتور مهم برای خرید فرش کاشان به شمار می آید، اما این موضوع مشروط به این است که کیفیت فدای قیمت نشود. بنابر این ما فکر میکنیم که این کیفیت است که همیشه حرف اول را می زند و ارزان بودن فرش یا هر کالای دیگر بعد از کیفیت خوب آن معنی پیدا میکند! وگرنه همه ما می دانیم که پیدا کردن یک فرش یا کالای ارزان و بی کیفیت، کار خیلی آسانتری است!! در اینجا ما قصد داریم، همه موضوعات مهمی که بر قیمت فرش ماشینی موثر است را، بیان کنیم. حتماً برای شما هم پیش آمده هنگامی که برای خرید فرش‌ ماشینی در فروشگاه‌ها مشغول بازدید از فرش‌ها هستید، متوجه تفاوت در قیمت هرکدام از فرش‌ها شوید.

فرش ماشینی 700 شانه کلکسیون لاهور طرح کیاسا زمینه دلفینی

فروشگاه ماهور مارکت از جمله هایپرهای بزرگ فرش و نمایندگی مرکزی فرش ماهور است که در شهریور ۹۵ با هدف ارائه مستقیم فرش به مشتریان تاسیس شد. دو مزیت بزرگ ماهورمارکت یکی مشاهده تنوع مدل‌ها و طرح‌ها متناسب با نیاز مشتری و دیگری قیمت تمام شده پایین است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شهر فرش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به © شرکت داتیس ایرانیان می‌باشد. امکان جستجو در سایت شهر فرش بهبود پیدا کرده شما فرش یا ویژگی مورد نظر خود را از کادر جستجوی بالای سایت جستجو نمایید ، و اگر جستجوی شما نتیجه ای نداشت میتوانید در صفحه جستجو بر اساس گزینه های بیشتر جستجوی پیشرفته داشته باشید.

انتخاب و خرید فرش ماشینی در ابعادی استاندارد که دقیقاً مناسب فضای اتاق باشد یک… فروش مستقیم فرش کاشان از کارخانه بدون واسطه امکان خرید حضوری و غیر حضوری تضمین کیفیت به همراه تضمین قیمت ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت. اصلی‌ترین ویژگی که روی قیمت فرش های ماشینی تاثیرگذار است، شانه و تراکم فرش است. اصولا فرش های با شانه بالا، فرش هایی با ظرافت بیشتر هستند و قیمت بالاتری نسبت به فرش با شانه و تراکم پایین تر دارند. تنوع محصولات فرش ماشینی جدید، چه به‌لحاظ رنگ و نقش و چه از نظر قیمت، شرایط خوبی برای خرید این ملزومات زندگی فراهم آورده است.

۵ فاکتور مهم در خرید فرش ماشینی!

برای مثال فرش 700 شانه در مقایسه بافرش 1200 شانه قیمت و ارزش کمتری دارد. در مقابل فرش 1500 شانه که ازنظر شانه و تراکم از سایر فرش‌ها بالاتر است، گران‌ترین فرش ماشینی بازار است. دلیل این موضوع به خاطر این است که افزایش تعداد شانه اغلب به معنای بهبود کیفیت و جنس فرش است. در خرید فرش ماشینی باید به کیفیت نخی که در بافت فرش به کار رفته است نکته دیگری که هنگام خرید فرش باید به آن توجه کرد کیفیت فرش است.

به عبارت روشن تر، قیمت یک فرش با شانه و تراکم بالاتر (مثل فرش 1000شانه) اما با جنس نامرغوب می تواند از یک فرش با شانه و تراکم پایین تر (مثل فرش 700 شانه) اما با کیفیت، کمتر باشد. کارخانجات فرش در اکثر شهرهای کشور وجود دارد ولی می‌توان کاشان را به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران نامید چرا که در این شهر بیشترین واحدهای فعال در امر تولید فرش حضور دارند. فرش ماشینی همانطور که از اسم آن مشخص است قالی‌ای ست که برخلاف قالی دستبافت با به کارگیری ماشین آلات صنعتی بافته می شود. الیاف مصرفی، ثبات رنگ و سهولت نگهداری و نیز تراکم در بافت در این مورد نقش خوبی ایفا کرده و اقبال عمومی به انواع این تولیدات را بیشتر کرده است.

بدین ترتیب هرچه تعداد این دنده ها بیشتر باشه به اصطلاح رچ های فرش نیز بیشتر است. و اما از تعداد نخ های موجود در عرض فرش های ماشینی می‌شود متوجه تعداد شانه های آن شد. به این معنا که فرش ۵۰۰ شانه ۵۰۰ عدد از این نخ ها را در عرض خود دارد.

همچنین نسبت به فرش‌های 700 شانه ضخیم‌تر است؛ و به دلیل اینکه مقاومت و ضخامت خوبی دارد در مکان‌های پرتردد بسیار کاربردی است. شست و شوی این نوع فرش‌ها نسبت به انواع ظریف‌تر آن بسیار راحت و کم ریسک است. بهترین فرش ماشینی کدام فرش است؟ بهترین فرش را از کجا بخریم. در میان انواع برندهای فرش کاشان، فرش ماهور این افتخار را دارد که از طرف اداره استاندارد به عنوان واحد نمونه استاندارد استان اصفهان انتخاب شود. کلیه فرش های ماهور برای مشتریان داخلی با همان کیفیت صادراتی به مشتریان عرضه می‎شود.

پربازدیدترین فرش ماشینی افرند در دیجی کالا

البته که برای فرش ها با ابعاد و تراکم یکسان نمی تواند یک قیمت مشخص ارائه داد زیرا که قیمت فرش به عوامل مختلفی از جمله جنس نخ، طرح، تعداد رنگها و حتی گره ها بستگی دارد. ولی به صورت کلی قیمت فرش ۵۰۰ شانه ۹ متری حدود ۴ تا ۶ میلیون تومان برآورد شده است. فرش‌های ماشینی را از الیاف مختلفی مانند پلی‌استر، پشم، آکریلیک و پروپیلن می‌بافند. برای مثال فرش‌های آکریلیک یا آکریلیک هیت ست شده به نسبت سایر فرش‌ها لطافت بیشتری دارند و در مقابل گرما نیز مقاومت بیشتری نشان می‌دهند؛ بنابراین قیمت آن‌ها بالاتر است.

متعاقب آن شرکت‌های دیگری نیز تأسیس شدند و در تولید فرش به رقابت پرداختند. بخشی از سهم چشمان هر یک از ما به زیبایی اشیاء و لوازمی تعلق دارد که در منازل خود نگهداری می‌کنیم. فرش از آن دسته ملزومات زندگی است که هر لحظه مد نظر بوده و نقش مهمی در زیبایی دکوراتیو محیط زندگی ایفا می‌کند. هماهنگی رنگ و زیبایی طرح یک فرش ماشینی در تکمیل و مهیا کردن این نقش بسیار موثر است.