«آقای فرش» به ایران‌مال آمد-میزبان فرش

بار اول خرید با تعهد تحویل ۷۲ ساعته ، ۱۲ روزه تحویل دادن و خرید دومم رو ۲ ماهه تحویل دادن . بسیار دروغگو ، بی کیفیت ، گرانفروش ، بد قول و در پاسخگویی جهت پیگیری پس از فروش بعلت بی تعهدی ، بسیار بی ادب هستند . من حدود 4 ماه پیش از آقای فرش خرید اقساطی انجام دادم راضی بودم، فقط با یک فیش حقوقی و مراجعه به بانک رفاه کارم انجام شد تا سقف 50 میلیون هم میتونستم خرید کنم.

چیدانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت های معرفی شده ندارد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. بستگی داره قراره کجا مشغول فعالیت بشه ولی بهش مجله خبری فرش میگم ودت رو همونجور که هستی پرزنت کن و واقعا با موضع خودت صحبت کن وقتی میری و میخایی به کمتر قانع بشی طرف دور بر میداره و فکر می کنه در آینده نقشه کشیدی جاشو بگیری.

  • من از سایت مرکز فرش ایرانیان که از خود شرکت فرش هست مستقیم خرید کردم با ضمانت نامه و کیفیت عالی اما قیمتشون خیلی از شهر فرش ارزونتر بود و ارسال کردن درب منزل و بعد پول رو پرداخت کردیم.
  • من ماه پیش هم آقای فرش رفتم هم شهر فرش بنظرم آقای فرش خیلی بهتره تنوع فرش بیشتری نسبت به شهر فرش داره.
  • با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از اول نظر ارائه می کنیم دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید.
  • محیط داخلی خانه را هم بررسی کنید تا ببینید که بیشتر چه نوع کثیفی شامل آن می‌شود و سپس رنگ شهر فرش را انتخاب کنید.
  • انتهای مقاله افرادی که از شهر فرش ، آقای فرش خرید کرده اند نظر و تجربیات خود را منتشر کرده اند که می تواند برای شما نیز مفید باشد.

پس در هنگام خرید خیالتان از بابت تضمین کمترین قیمت بازار راحت خواهد بود. در ادامه مطلب، شما را با آدرس و شماره‌های تماس نمایندگی‌های آقای فرش آشنا می‌کنیم. ، ورودی اول آب‌نوا قرار دارد و با بیش از ۲۰ برند برتر و ­هزار طرح متنوع، میزبان مشتریان و علاقه‌مندان فرش ایرانی، تابلو فرش و محصولات مشابه است. بهترین کار در خرید فرش این هست که از فروشگاههای محل زندگی خودتون خرید کنید .

سود بانکیشم از شرایط عادی وام گرفتن یک مقدار پایین‌تر هم بود. من از نوع خریدم و کیفیت کالا راضی هستم فعلا که خداروشکر مشکل کیفی پیدا نشده. من بعد از کلی ذوق و شوق واسه خرید فرش به شعبه تهرانسر شهر فرش مراجعه کردم .متاسفانه برخلاف اون چیزی که میگفتن با محیط بزرگی که داره تنوع چندانی نداشت و برخورد پرسنل هم مناسب نبود .

ویژگی های خرید از فروشگاه مجازی آقای فرش

فروشگاه‌های بزرگ فرش یا همان هایپرمارکت های تخصصی فرش از چند سال پیش جای خود را در بازار این کالای پرطرفدار باز کرده‌اند . در حال حاضر شهر فرش در سال 1400 شرایط اقساطی جدید ندارد و قیمت ها نیز حدود 20 درصد افزاریش پیدا کرده است. حال باید دید در شرایط اقتصادی فعلی، شرایط فروش اقساطی شهر فرش در سال 1400 چگونه است. جهت رفاه حال مشتریان آقای فرش، باجه بانک انصار در محل شعب آقای فرش افتتاح شده و به مراجعان محترم خدمات لازم را ارائه می‌دهد. به این صورت دیگر نیازی به مراجعه بانک های سطح شهر و صرف وقت طولانی نیست.

فرش مدرن

رفتم آقای فرش تنوع محصولاتشون خوبه ولی قیمتا یه مقدار بالاست و فعلا خرید نکرم ترجیح دادم برم بازار فرش هم یه سری بزنم. یه عمر میخواد جلو چشمتون باشه بنظرم باید خوب تحقیق کرد و همه محصولات رو از نزدیک دید. یه تجربه دیگه هم دارم که سال ۹۶ اوایل کار شهر فرش بود برای خرید جهیزیه همسرم رفتیم شهر فرش . با کمال تعجب تمام کارکنان بی تربیت و بی ادب و بی شعور بودن حالا نمیدونم از سر چی بود .فرش هاشون خوب بود . ولی بخاطر بی احترامی کارکنان شهر فرش اومدیم بیرون و دیگه نرفتم شهر فرش .

اگه فرش دست بافت میخواید بخرید برید از خیابان خیام برید داخل بازار بزرگ تهران که پر از حاجی بازاری های قدیمی که یه تار سیبیلشون اعتبارش به نصف بازار تهران می ارزه . چند روز پیش هم یه سر به شهر فرش زدیم برعکس قدیم کارکنان داخل مجموعه با ادب و افراد محترمی شده بودند ولی خریدی نکردیم فقط برای دیدن رفته بودیم . یکی از اهداف همیشگی آقای فرش، تسهیل خرید و ایجاد شرایط مناسب برای قشرهای مختلف جامعه، از جمله شاغلان بخش های مختلف دولتی و خصوصی بوده است. از سوی دیگر این نکته شایان ذکر است که فرش‌های ارائه شده در این طرح همگی بدون کارمزد بوده و به قیمت نقد محاسبه می‌گردند.