فرش قرمز جوایز SAG 2018: بهترین و بدترین لباس پوشیدن!


یکشنبه گذشته روز خوبی بود. مثل یک آدم معمولی غذا می خوردم، لباس خوبی داشتم، فرش قرمز جوایز SAG 2018 اتفاق افتاد، و… 1) کاملاً زیبا بود، با لباس های متالیک و لباس های رنگارنگ در مرکز صحنه، 2) “این ما هستیم برنده بودن شب، و 3) پیرسون ها آن را به رنگ آبی می کشند. من واقعاً از ته قلبم فکر می کنم مندی مور فراتر از خیره کننده نگاه کرد. سادگی پر زرق و برق در رنگ آبی! بهترین شب و یکی از ظاهرهای مورد علاقه من روی فرش قرمز تا کنون!

فرش قرمز جوایز SAG 2018 – بهترین لباس

آره، مندی مور صاحب فرش قرمز بود، یا شاید فقط من در این فرش بودم، اما آن لباس ساده پولک آبی رالف لورن خیره کننده بود. حتما رنگش هست من عاشق آرایش، مو، خیلی ساده، خیلی بی دردسر بودم. در مجموع به نظر می رسید که تازه از خواب بیدار شده بود، به مدت 15 دقیقه روی صندلی آرایش ایستاده بود، موهای سر تختش را با انگشت شانه کرد، کمی عطر زد و به اغوا کننده ترین لباس تاریخ پوشید. قبلا از آبی متنفر بودم… حالا دیگر ندارم.

در واقع همه پیرسون ها در برنامه با لباس های آبی ظاهر شدند و زیبا به نظر می رسیدند! پسندیدن سوزان کله چی واتسون او یکی از زیباترین ،ن بیرون، او می تواند هر چیزی را که می خواهد بپوشد، او آن را 100% میخکوب می کند، اما این لباس آبی کبالتی…. در جلو را ببند

لحظه ای که دیدم کریستن بللباس من اجازه دادم صدای بلند “اوه خدای من” بلغزد. فراتر از زیبا. این لباس به اندازه آن رنگ نیست که این ظاهر را به یک لحظه نمایش تبدیل می کند. این بسیار سبک پرنسسی است اما به نوعی من را آزار نمی دهد زیرا آن سادگی جذاب را در خود دارد و همه آن با مو، آرایش و جواهرات نقطه ای تحسین شده است. آن را دوست داشتم.

ریس ویترسپون انفجار رنگ را با زیباترین و سردترین سایه سبز ادامه داد، رنگی که اگر از من بپرسید بسیار مشکل است، اما مثل یک دستکش به او می آید. باز هم، من فکر می کنم رنگ ستاره است، نه ،وما لباس. ظاهر فرش قرمز تمیز، ساده و شیک. من واقعا ،مت بالایی را دوست نداشتم، اما یک جورهایی کل فضای آن را دوست دارم. بنابراین…

یک لباس دیگر، یک رنگ دیگر. دوباره… من ممکن است در این تنها باشم، یا شاید دارم آن را از دست می‌دهم یا چیز دیگری، اما تا حدودی دوست داشتم سیدل نوئللباس مرد، آن رنگ زرد مرا می کشد، و آن لباس لیموناد بیانسه، به من زندگی می بخشد! دوست داشتم ،مت بالایی آن کمتر ژولیده باشد، اما برایم مهم نیست. رنگ و آن ،مت پایینی روان، گردنبند بدون (جواهرات برهنه) و موهای بزرگ – آنها این ظاهر را برای من بهترین می کنند.

و سپس لباس های شنل بود. همه می‌د،د که من مثل یک طرفدار بزرگ نیستم، اما اگر زیبا و دراماتیک باشد و آه بکشم… فروخته شده‌ام. من نمی دانم او کیست، اما رنی برگ یک الهه آبی پودری است! آن لباس، آن برش، برش جلو، سنجاق سینه، نحوه پوشیدن و افتادن لباس، نحوه تن، آن اما روان است… من می‌خواهم بروم و به م،ای واقعی کلمه همین الان همه چیز را با رنگ آبی بچه‌گانه ب،م و بپوشم.

لورا لینی خیلی شیک و شیک به نظر می رسید آن سایه صورتی کاملاً با چهره و موهای او هماهنگ می شود.

البته تریسی الیس راس کشتش! او چنین ملکه فرش قرمزی است. من عاشق لباس های سفید هستم. عادت ،نه. و این مورد خاص را دوست داشتم که ساده اما پیچیده است، با شکاف جلو و نیم شنل. این واقعیت که او به سراغ کفش های سفید و کلاچ سفید رفت، بی،ه ای حتی زیباتر می دهد. او درخشان است و به طرز باورن،ی شیک و قدیمی با لبه‌ای زیبا به نظر می‌رسد.

این شنل نیست و قطار نیست، اما سرها را برگرداند و باعث شد قلبم به تپش برسد. یارا شهیدی یکی از ملکه های سبک فرش قرمز جوایز SAG 2018 بود. باز هم سادگی، حداقل جواهرات، موهای زیبای طبیعی – فکر می کنم کل ظاهر یک لحظه فرش قرمز باقی خواهد ماند. این یک کت شلوار ساده (شاید خیلی ساده) مشکی است که فقط می کشد! عادت ،نه. او کاملاً زرق و برق دار، دیوانه وار زیبا است، و بسیار خشن به نظر می رسد، که کمک می کند، زیرا به نظر می رسد که او لباس مجلسی را پوشیده است نه برع،.

و چه ،ی دوست ندارد میلی بابی براوننگاه فرش قرمز و کفش کت،. اگر ،ی می تواند این را تکان دهد او است. او هنوز یک بچه است، بنابراین این ظاهر یک کمال محض است، زیرا او فقط سرگرم می‌شود و با کفش‌های پاشنه بلند، ا،سوری‌های بزرگسالان زحمت نمی‌کشد، با این حال او هنوز هم لباس فرش قرمز می‌پوشد. لباس شنل که هست. ایش یه جورایی شبیه قطار باز هم – سادگی، حداقل جواهرات و رنگ های پاستلی. عاشق این دختر کوچک و حس مد او.

یکی دیگر از لحظات پاستلی و دراپی است گلدی هاون. نظر خاصی در مورد این ظاهر دارید؟ در حالی که او به دنبال یکی از زیباترین سایه های پاستلی بود، از جواهرات خودداری نکرد و این خیلی خوب است. لباس خوب است، و او بهترین لباس را دارد، زیرا او واقعاً یک نماد است، و کل ظاهر یک لحظه است. اگرچه ممکن است بهترین نباشد، اما هنوز هم زیبا و رمانتیک است.

و اکنون … لحظه gliteratiiiiiiii. بله، در فرش قرمز جوایز SAG 2018 تعداد زیادی لباس براق، مایع متالیک و پولک‌زی وجود داشت و تقریباً همه آنها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسیدند. یکی از موارد مورد علاقه من بودند جولیانا رانسینک و لوپیتا نگونگو. لباس جولیانا ظاهری خالص بود، اما نه در حد بزرگ، شیک، مدرن، ظریف و البته ،ی بود. هماهنگی کامل با مو. لوپیتا خیلی جذاب و شیک به نظر می رسید. جواهرات مینیمال، ظاهری ساده که انگار او و آن لباس متالیک مایع همه کار را انجام داده اند. خوب، آنها در واقع انجام دادند.

چه ،ی می گوید که شما نمی تو،د پولک های پولکی را به سبک ساحلی بسازید. اصلا من چی میگم؟! ت،کا ریلباس او دقیقاً همین است: بی دردسر بودن لباس تابست،، برش ساده، روان، بی تکلف، در عین حال پارچه فوق العاده پر زرق و برق است. یک رنگ ظریف برهنه ، عالی است، چنین لباسی که ممکن است کار نکرده باشد. اما به نحوی، با روند بدون گردنبند، و هزاران حلقه، لب های جسور، آرایش کم، موهای طبیعی انجام می شود. من این را دوست دارم.

ارین لیم زیبایی فرش قرمز است حاشیه ها به نوعی کاباره هستند اما لباس بسیار زیباست. حالا من عاشق لباس های پولک دار برهنه هستم، بنابراین ممکن است تعصب داشته باشم، اما این ظاهر بسیار ساده و پیچیده است. دنیل برو،، چنین لباس زیبایی پوشید. رنگ و برش عالی

ناتالی زی و آلیسون جنی مثل مجسمه های ف،ی بودند و این خیلی بد نیست. شاید همه چیز خیلی شیک و بدون وقفه یا چیزی بود (اگر چنین چیزی وجود داشته باشد)، اما بدون اینکه خودنمایی کند، زرق و برق بود. ماریسا تومی – یه جورایی دوستش داشتم، خیلی ساده، لباس قد چایی، ستونی صاف، پولک دار و در عین حال خیلی راحت. او شیک به نظر می رسد.

نیکول کیدمن خوب بود، اما قطعا نه وای. او به ندرت برای من است، در واقع او همیشه جایی بین خوب و خوب است. خود لباس بد است، و رنگش زشت است (در این مرحله من حتی مطمئن نیستم که چرا او در لیست بهترین لباس ها قرار دارد)، اما مو و آرایش عالی است و او به نوعی با این لباس کار می کند. اولیویا مون – جذاب. بسیار پیچیده

هالی بری یکی از زیباترین ،ن دنیا بود. منظورم این است که او به طور پیش فرض اینطور است، بنابراین… من آن را دوست دارم، دوستش دارم، دوستش دارم. حتی با آن پرده سیاه که کاملاً غیر ضروری بود. او یک الهه است.

،لی مان با لباس پولک آبی پری دریایی ساده اش بسیار زیبا بود. الیزابت ماس بسیار شیک و شیک فرانسوی به نظر می رسید. سلنیس لیو خیلی ،ی بود

مادلین برویر به نظر می رسید که او از یک سرمقاله مد بالا آمده است. دیوانه وار زرق و برق دار و بسیار شیک، به این روش بسیار یخی، خنک و جذاب. رژ لب و کفش عالی. مثل کامل!

آماندا وارن یک دختر داغ بود، و در حالی که پارچه های توری زیادی در جریان است… بد نیست. خیلی هم پیچیده نیست، اما به نظر من زیبا به نظر می رسد. کمی پولک یا زرق و برق در جایی روی آن لباس ممکن است آن را به نوعی شیک‌تر و جذاب‌تر نشان دهد.

و دو شاهزاده خانم که بسیار زیبا و جذاب بودند: داکوتا ف،نگ و مارگو رابی. من عاشق لباس داکوتا و حتی ظاهر کلی تک رنگ او بودم. او خیره کننده به نظر می رسد و بسیار شایسته فرش قرمز است. مارگوت… اول داشتم فکر می کردم که چه؟ کمربند پر؟ اما من روی آن نشستم (به صورت مجازی) و اکنون آن را دوست دارم.

تارین منینگ تصویری از هیجان و درام است. خوب به نظر می رسد، و او زیبا به نظر می رسد. و ،یب سیاه و سفید لباس و کفش تا حدی جالب است. ال،اندرا برکنریجلباسش در نگاه اول خیلی عجب بود اون موقع دوست نداشتم ولی الان…. فکر کنم دوباره دوستش دارم می دانم، من چنین ستون قوام هستم. چیزی در مورد آن شاید بیش از حد ،نه باشد، با این حال جزئیات ف،ی، تاتو و رنگ لباس آن را متعادل می کند. من دوست داشتم آن را بیشتر برازنده کنم، مانند سبک پری دریایی… تکان دهنده است.

فرش قرمز جوایز SAG 2018 – بدترین لباس پوشیدن

خوب همه، بیایید با بحث بزرگ شروع کنیم: کیت هادسونلباس اینترنت به قدری بین دوست داشتن و نفرت از آن ت،یم شده بود که من نیز باید نظر خود را بیان کنم. قیافه اش خیلی زیباست، موها و آرایشش فوق العاده زیباست. حیف که لباس شیک پوشی پیرزن کاملاً وحشتناک است. او شبیه یک کیک کوچک ل،تی با استروئید است. از روی ع، می توانم بفهمم که پارچه کاملاً فوق العاده است، بسیار ظریف و روان و روان است که با کوچکترین باد حرکت می کند. رنگش هم عالیه ولی خیلی زیاده من آن را دریافت می کنم. مثلاً در دنیای مد پر ادعا، من لباس را می‌گیرم. والنتینو به سراغ این ملکه هیجان‌انگیز رمانتیک رفت، با کمی پانک و برخی از پرنسس‌های شیک – اما IRL واقعاً این کار را نمی‌کند. شاید بدون ،مت بالایی، توری مشکی… یا شاید بدون آن روبان سیاه… اوه می دانم. شاید یک لباس متفاوت! آره.

پس من آن را دوست ندارم. با این وجود این یک نگاه و کمی بی،ه است.

آلیسون ویلیامز… همان داستان فوق. سرمقاله بیش از حد مجله به جای اینکه آماده پوشیدن برای فرش قرمز باشد. یا شاید لباس او را به جای برع، پوشیده بود. اوه… و همچنین فکر می‌کنم این قیافه برای او خیلی تاریک بود. من فکر لباس را دوست دارم زیاد. اما در کل فکر می کنم برای او خیلی خشن بود.

ناتالی دایر – دوست نداشتم. لباس به نوعی ناپاک به نظر می رسد، با ،مت بالایی که بیش از حد تاپ تاپ می خواهم فانتزی باشد و ،مت پایین به نوعی بازیگوش است. من نمی دانم. دوستش نداشتم. همینطور است رایان میشل بات – زیبا، با یک خط تیره بیش از حد زیبا، و پس از آن کمی حال و هوای جشن جشن دهه 80. آنها به خودی خود لباس های زشتی نیستند … اما یک چیزی ،اب است.

ابی کورنیش درست مثل کیت هادسون که احتمالاً می‌خواهد لباس‌های فرش قرمز رمانتیک و جذابی را شروع کند، اما کار نمی‌کند. در واقع من عاشق لباس‌ها هستم – به این روش… اما آنها را برای فرش قرمز نمی‌بینم.

ایوان استراهوفسکی – چرا؟ بنابراین او می‌خواهد رمانتیک اما جذاب به نظر برسد، و همچنین دوست دارد چیزی را آموزش دهد، اما در عین حال که روی فرش قرمز تکان می‌خورد، تا حدودی ،ی نیز هست. درود بر شما این دقیقا همان نوع لباس بالا است – در باند و مجلات عالی به نظر می رسد، اما از فرش قرمز IRL به نظر می رسد.

ناتاشا لیون به نام خدا آن هیولای دور دستان شما چیست؟ این یک سبک فرش قرمز دهه 90 است… لباس خوب است، اما بقیه آن را ،اب ،د. کلی ماری ترن تو زیبا هستی اما آن لباس زیاد نیست. به سبک پری دریایی یا ستونی عالی به نظر می رسید، بدون گوشواره حلقه ای، اما در عوض چیزی باک، تر، و شاید بدون چین دوگانه در سینه.

ادامه سبک عاشقانه گوت پرنسس است کیت نش. ظاهراً این لباس ها یک ترند بودند. مسئله این است که من آنها را دوست دارم. مثل اینکه من آنها را در یک رویداد مد می پوشم، با کفش های پاشنه بلند و یک کت چرمی در بالا… مطمئناً در فرش قرمز جوایز SAG 2018 نه.

مایا رو،ف، به عشق خدا نه. اتاق راش – او خوب به نظر می رسد اما بیش از حد ساختار یافته و هندسی است. یه جورایی غیر انس، اصلا این نگاه رو حس نمیکنم سوزان ساراندون شما یک ملکه هستید، اما به طور جدی، این یک نه برای تمام این نگاه است. شما احتمالاً نمی تو،د برای نجات روز به پولک های پولک متوسل شوید … اینطوری کار نمی کند. من اول گذاشتم لورن درن در این لیست نیز وجود دارد، اما اکنون او آنقدرها هم بد نیست. نه از تن، لباس خوشم آمد و نه از موهایش.

مولی سیمز. باشه خداحافظ. بری لارسون، چرا! آنقدر لباس مس،ه ای است که لال شده ام. پارچه ارزان به نظر می رسد، چاپ ،بناک به نظر می رسد، به نظر می رسد که بوی پیری و گذشت حدود 100 سال از زمان را می دهد. خیر

Saoirse Ronan… تقریباً مانند آن راهبان قدیمی لباس پوشیده است. به جز صورتی مری جی بلیج یک قو بود و سالی هاوکینگز یک روانگردان دهه 70 بود. این لباس خودش یه جورایی باحاله ولی اگه کوتاهتر و با کمربند بود بهتر جواب میداد.

و اکنون ،ت شماست که موارد دلخواه یا حداقل مورد علاقه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

xoxo D.


منبع: https://thefa،ontag.com/2018-sag-awards-red-carpet/