بیش از 100 طرح پرفروش فرش ماشینی برند نگین مشهد با بهترین قیمت

نکته دیگری که وابستگی جدی به شانه فرش دارد اندازه خاب یا همان ضخامت فرش است. هر چه تراکم و شانه فرش بالاتر باشد ارتفاع خاب فرش کمتر می‌شود. برای نمونه ارتفاع خاب یک فرش 1200 شانه حدود 8 میلی متر است و ارتفاع خاب فرش 700 شانه حدود 11 میلیمتر است. کاهش خاب فرش به معنی کم شدن ضخامت آن و در نتیجه سبک تر شدن فرش می باشد. علت کم شدن ارتفاع نخ خاب در فرش‌ با شانه بالا، وضوح فرش و بهتر دیده شده نقشه آن است. بیش از 25 سال سابقه در تولید فرش ماشینی و احداث فروشگاهی که متعلق به تولیدگان فرش است و نه واسطه های فروش، سبب شده که مشتریان از خرید خود رضایت کامل داشته باشند.

سپس فرش‌هایی از جنس ابریشم مصنوعی فیلا منت پلی استر ارزش بالاتری دارند. یا فرش‌هایی از جنس پلی‌استر به خاطر مقاومت بالا در برابر رطوبت، طرفدار بیشتری در شهرهای شرجی و مرطوب دارند بنابراین قیمت آن‌ها در این مناطق گاهی بیشتر است. در پایان فرش‌های پروپیلن نبست به موارد بالا قیمت و ارزش کمتری دارند. این فرش‌ها معمولاً رنگ‌های درخشانی دارند ولی به خاطر پایین بودن دوام و مقاومت قیمت آن‌ها پایین‌تر است. اغلب فرش‌هایی که جنس الیاف آن‌ها کیفیت کمتری دارد پرزدهی بیشتری دارند پس قیمت آن‌ها کمتر است. در پاسخ به این پرسش باید گفت چه فرش ماشینی و چه فرش‌های دستی از دو مشخصه عرضی( شانه ) و طولی ( تراکم ) برخوردار است.

  • فرش های 1500 شانه از نهایت ظرافت و زیبایی در فرش ماشینی برخوردارند.
  • به این معنا که فرش ۵۰۰ شانه ۵۰۰ عدد از این نخ ها را در عرض خود دارد.
  • این فرش‌ها دارای مقاومت بالا، تحمل وزن و فشار زیاد و همچنین برگشت‌پذیری عالی هستند.

مجموعه این عوامل، رغبت عمومی را به خرید این تولیدات بیشتر کرده است. طی سال‌ها تولید انواع فرش‌های ماشینی، به‌مرور بر کیفیت الیاف مصرفی افزوده شده است. تنوعی که بسیاری را با خواص مفید و نرمی فوق‌العاده مجذوب خود نموده است‌.

این فرش‌ها دارای مقاومت بالا، تحمل وزن و فشار زیاد و همچنین برگشت‌پذیری عالی هستند. بنابراین قرار دادن آن‌ها در مکان‌های پر رفت‌وآمد امکان‌پذیر است. الیاف این فرش‌ها تقریباً گران‌تر از سایر الیاف است، بنابراین در مقایسه با فرش‌های پلی‌استر قیمت بالاتری دارند. این را به خاطر بسپارید که فرش‌های الیاف نایلونی در طولانی‌مدت در معرض تابش نور خورشید قرار نگیرند، زیرا به‌مرورزمان رنگ آن‌ها کم می‌شود. طرح و مدل فرش‌های ماشینی تاثیر چندانی بر تفاوت قیمت فرش‌ ماشینی ندارد.

فرش ماشینی نگین مشهد طرح کد 1008 کرم گل برجسته از مجموعه محصولات هزار شانه بوده که دارای تراکم طولی 3000 می باشد. فرش ماشینی کد 1010 نسکافه ای گل برجسته از مجموعه محصولات هزار شانه فرش نگین مشهد بوده که دارای تراکم طولی 3000 می باشد. فرش ماشینی نگین مشهد طرح کد 1010 نقره ای گل برجسته از مجموعه محصولات هزار شانه گلبرجسته بوده که دارای تراکم طولی 3000 می باشد. فرش ماشینی نگین مشهد طرح کد 1010 کرم با حاشیه کرم گل برجسته از مجموعه محصولات هزار شانه بوده که دارای تراکم طولی 3000 می باشد. فرش ماشینی نگین مشهد طرح کد 1218 نقره ای گل برجسته از مجموعه محصولات هزار و دویست شانه بوده که دارای تراکم طولی 3600 می باشد.

مدل های جدید فرش ماشینی

مسئله تراکم فرش ماشینی به همراه شانه فرش ماشینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فرش های ماشینی با تراکم و شانه بالا، طرح‌هایی متراکم‌تر و مینیاتوری‌تر ارائه می‌دهند. ایفرش به عنوان یک مجموعه تخصصی در صنعت فرش، پس از چند سال تحقیق و تجربه اقدام به عرضه محصولات بهترین برندهای فرش کشور نموده است. ايفرش توانسته است با حذف هزینه های انبارداری، فروشگاه داری و خواب سرمایه، و با تاکید بر اصل انصاف، تعهد و صداقت، محصولاتبهترینبرندهاي فرش ماشینی کشور را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

فرش ماشینی ابریشم بافت قیطران طرح ترنم کد 217 زمینه روناسی

در این مقاله سعی داشتیم تا به‌صورت کوتاه و مختصر معیارها و عوامل مؤثر در قیمت فرش ماشینی را ذکر کنیم. ولی درنهایت این انتخاب شماست با توجه به بودجه‌ای که برای خرید فرش کنار گذاشتید، همچنین سلیقه و کاربردی که از فرش انتظار دارید، دست به انتخاب بزنید. از دلایل خرید از فروشگاه فرش افرند، علاوه بر تنوع، رنگ و کیفیت، قیمت فرش ماشینی می باشد، با توجه به اینکه فرش‌ها مستقیما از کارخانه وارد فروشگاه می‌شوند با قیمت بسیار مناسبی به‌دست مشتریان عزیز می‌رسد.

وزن فرش‌های آکریلیکی در مقایسه با بعضی فرش‌ها مخصوصاً فرش‌های پشمی کم‌تر است و استحکام آن نیز متوسط می‌باشد. فرش آکریلیک در مقایسه با انواع دیگر فرش قیمت بیشتری دارد. از نکات مثبت این فرش‌ها می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، آب‌رفتگی، دما و سوختگی اشاره کرد. فرش 1500 شانه در مقایسه با مدل‌های پیشین دارای نقش‌های بسیار ظریف و زیبایی است. در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و خیره‌کننده‌ای موجود است.

فرش ماشینی 1500 شانه قیطران طرح زرین زمینه کرم گل برجسته

انواع فرش‌ ماشینی معمولا جهت صادرات طبق اندازه های مورد نیاز مشتری بافته می‌شود ولی بصورت کلی اندازه‌های زیر جزء ابعاد استاندارد فرش محسوب شده و بصورت معمول در فروشگاه‌ها موجود می‌باشد. فرش پلی‌پروپیلن از الیاف مصنوعی است که مواد اصلی تشکیل‌دهنده آن جزء محصولات پتروشیمی می‌باشد. الیاف آن باعث ایجاد حساسیت افراد نمی‌شود، شست و شوی این نوع فرش‌ها راحت است و به‌راحتی خشک می‌شوند. در برابر نور خورشید به نسبت مقاوم است و رطوبت کمتری را به خود جذب می‌کند. ظاهر این فرش‌ها شباهت زیادی به فرش‌های آکریلیک دارد (با این تفاوت که بعد از مدتی پلی‌پروپیلن نرمی و خواب خود را از دست می‌دهد) ولی قیمت پلی‌پروپیلن ارزان‌تر است. این فرش پیشنهاد خوبی برای کسانی هست که به دنبال فرش ارزان و مناسب هستند.