قیمت فرش ماشینی کارخانه فرش کاشان ️ قیمت روز 20% تخفیف ⭐️ فروشگاه قالی کاشان

این‌جا با فروشندها و خریدارهای واقعی سروکار داری؛ نه انبارهای درندشت و بزرگ، چون باسلام بازار آدم‌هاست. هر محصولی که دنبالش بگردی توی این بازار هم عمده هم تکی در انواع مختلف و از شهرهای مختلف پیدا می‌شه. تو باسلام راه ارتباط با همه آدم‌ها مثل هر بازار دیگه بازه. این غرفه‌دارها از هر جایی از ایران حتی از هر جایی از جهان دارن محصولشون رو به شما می‌رسونن. امتیاز هر محصول و تجربه‌ای که مشتری‌های دیگه پای هر محصول ثبت کردن و یا گفت‌وگو با خود غرفه‌دارها و یا مشورت با خریدارهای قبلی بهت کمک می‌کنه که بتونی محصول بهتری رو انتخاب کنی. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این الیاف می‌توان به دوام بالا و بازگشت‌پذیری بسیار عالی اشاره کرد.

  • مجموعه این عوامل، رغبت عمومی را به خرید این تولیدات بیشتر کرده است.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به © شرکت داتیس ایرانیان می‌باشد.
  • در نظر داشته باشید بعضی از تولید کننده ها از 100% اکرولیک استفاده نمیکنند و درصدی از نخ استفاده شده ورژن و یا پلی استر هست.
  • با مشاهده استقبال نسبتاً مطلوبی که مردم از فرش‌های ماشینی به عمل آوردند شرکتی درکاشان تاسیس شد که فعالیت آن در زمینه تولیدات مواد مرتبط با فرش و همچنین خود فرش بود و اولین محصول آن در سال ۱۳۵۳ به بازار عرضه شد.
  • فرش ماشینی کد موزی گل برجسته از مجموعه محصولات هزار و دویست شانه فرش زمرد مشهد بوده که دارای تراکم طولی 3600 می باشد.
  • کلیه فرش های ماهور برای مشتریان داخلی با همان کیفیت صادراتی به مشتریان عرضه می‎شود.

آنچه در بسیاری ممالک تنها یک زیرانداز قیمتی به‌شمار می‌آید، در کشور ما قطعه‌ای از تاریخ هنر است! تا آنجا که هنر بافت آن در حافظه سرانگشتان بسیاری از هنرمندان ایرانی پنهان است. کافیه غرفه‌ات رو ثبت کنی و محصولت رو درون غرفه‌ات بچینی تا مشتری‌ها پیدات کنن و بی‌مرز ازت خرید کنن. به عبارتی همان قسمت ظاهری روی سطح فرش را نخ خاب می‌گویند.

در ابتدای دهه50، اولین فرش توسط ماشین‌های مخمل بافی ژاکارد و با الیاف مصنوعی براق و پرز نسبتاً کوتاه و وزن سبک، بافته و روانه بازار شد. همزمان با آن عده‌ای از تجار، فرش‌هایی با همین مشخصات و تا حدی مرغوب‌تر از کشور بلژیک وارد بازار ایران نمودند و سلیقه ایرانی را با پدیده فرش ماشینی آشنا کردند. انتخاب فرش یکی ازمهمترین مراحل خرید آن است؛ زیرا هر فرش ویژگی‌ها و کاربرد خاص …

فرش ماشینی مدل چهل تکه کد 100511

در مورد تراکم هم قبلا به صورت کامل و با زبان ساده در مطلبی با عنوان ” تراکم فرش چیست؟ ” به این موضوع پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با مفهوم تراکم فرش و نحوه محاسبه ی آن با کلیک روی عنوان این مطلب به صفحه مقاله مراجعه کنید. با توجه به آنچه که در اینجا گفتیم حتما متوجه شده اید که افزایش تراکم واقعی فرش هم مثل افزایش شانه فرش می تواند تاثیر مستقیم روی قیمت فرش ماشینی داشته باشد. نتیجه اینکه این روزها تنوع محصولات باکیفیت در انواع مدل‌ها دیده می‌شود.

فرش 1200 شانه حدود 7 سال پیش وارد بازار شد و دارای تنوع در رنگ و طرح بالایی است. فرش 1200 شانه کلاسیک و پتینه را می‌توان یکی از پرفروشترین فرش‌ ماشینی سال در نظر گرفت، این مدل فرش اصلاً مناسب محیط‌های پرتردد نیست. ضخامت فرش کم است و به دلیل بالا بودن کمیت و کیفیت نخ مورداستفاده در آن، قیمت فرش در مقایسه با انواع قبلی بالاتر است و در زمره فرش‌های لوکس قرار دارد. شرکت‌های معتبر و مشهور محصولاتی باقیمت‌های بالاتری دارند. طبیعتاً می‌توان بخشی از این قیمت رابه‌خاطر شهرت برند آن‌ها دانست.

سابقه طولانی دیجی فرش، فرش ماشینی خریداری شده را تضمین می کند. امروزه به قالیچه ها به دلیل سایز کوچکی که دارند توجه زیادی شده است. به خصوص در انواع فرش فانتزی مدرن مثل فرش وینتیج و کهنه نما، فرش شگی یا فرش چهل تکه. قیمت فرش 4 متری یا قالیچه مقرون به صرفه تر از سایر ابعاد است.

فرش ماشینی 700 شانه قیطران طرح اتری زمینه کرم گل برجسته

ابعاد فرش نیز موردی است که در قیمت فرش ماشینی موثر است و همه آن را می دانند. زیرا فرش 9 متری به شکلی بافته می شود که مقداری پرتی دارد. همین باعث می شود قیمت بیشتری نسبت به متراژ آن داشته باشد. منظور از استوک بودن در بازار فرش ماشینی، دست دوم بودن نیست! بلکه فرش استوک، در اینجا بیشتر به فرش هایی گفته میشود که تولیدشان متوقف شده یا به هر دلیلی تک سایز شده اند. این مورد تنها دلیل خوب و مفید برای کاهش قیمت و خرید یک فرش ارزان قیمت است!

نمونه‌های به‌دست آمده در کاوش‌های باستانی به‌خوبی نشانگر این موضوع است. تقارن افزایش جمعیت و عدم امکان تولید فرش دستبافت به تعداد زیاد، برای سال‌ها این روند را دچار خدشه کرده و تهیه فرش را به مشکلی جدی به‌ویژه برای شهرنشینان تبدیل کرد. برای کسب اطلاع بیشتر درباره تاریخچه فرش ماشینی میتوانید به وبسایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

ولی این نکته را باید متذکر شویم که معمولاً این‌گونه شرکت‌ها قدمت و تجربه بیشتری در زمینه تولید فرش دارند. حتی بعضی از آن‌ها جزو بنیان‌گذاران تولید فرش ماشینی در ایران هستند؛ بنابراین تجربه کاری و اعتبار بالایی دارند. از طرفی هم به‌هیچ‌وجه حاضر نیستند که کیفیت و اعتبار خود را زیر سؤال ببرند و مشتری از محصول آن‌ها ناراضی باشد. همچنین به خاطر تجربه‌ای که در طول سال‌ها کسب کرده‌اند راه‌حل‌های بهینه و مفیدی در زمینه کاهش ضایعات، افزایش کیفیت در زمینه بافت فرش کشف کرده‌اند و قیمت فرش ماشینی در این تولیدکننده‌ها کمی بالاتر است. تعداد شانه‌های فرش باقیمت آن رابطه مستقیم دارد؛ یعنی هرچقدر تعداد شانه فرش بیشتر باشد قیمت آن نیز گران‌تر است.