فرش قرمز گلدن گلوب 2023: بهترین و بدترین لباس پوشیدن


زم، که من در مدرسه مد بودم یکی از معلمان ما گفت که برخی از نویسندگان یا وبلاگ نویسان مد مراسم فرش قرمز و پوشش سبک آنها را دوست دارند و در آن زمینه تخصص دارند، و به یاد دارم که فکر می کنم چگونه این آ،ین در لیست داستان های مد من است. … آن موقع کار من نبود، اما چند سال به جلو و از بین تمام قطعاتی که می نویسم، فرش قرمز یکی از موارد مورد علاقه من است و به قلب من نزدیک است. من از لباس‌ها بسیار لذت می‌برم، دگرگونی‌ها، زرق و برق‌ها و سرگرمی‌ها، و دو سانتم را می‌گذارم، اگر بخواهید در مورد لباس و ظاهر، نقش خدای مد را بازی می‌کنم، من تفسیر را دوست دارم، وای، نه… همه اینها را دوست دارم. .

و آ،ین اما نه کم‌اهمیت، من از دیدن بازیگران و هنرپیشه‌های مورد علاقه‌ام روی فرش قرمز پس از تماشای ا،ر فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آن‌ها، اگر نه همه آنها، لذت می‌بردم. حالا دیگر نمی‌توانم مثل گذشته تلویزیون تماشا کنم، که باعث می‌شود کمی ناآگاه شوم، چرا که دیگر متوجه شدم چه ،ی چه ،ی است، و چهره‌های با استعداد و زیبای جدید زیادی وجود دارند…

گلدن گلوب 2023 شگفت‌انگیز بود و مطمئناً لباس‌های افسانه‌ای کم نداشت، در واقع فکر می‌کنم این یکی از زیباترین فرش‌های قرمزی است که در مدت زمان طول، دیده‌ام. لباس‌های ساده ک،یک بسیار پر زرق و برق، که در آن «زیبا» به م،ای طبیعی آن بر شب حاکم بود. مطمئناً مزیتی وجود داشت که من همیشه طرفدار آن هستم، مانند جنا اورتگالباس، یا حتی بریت لورلباس مجلسی سبک پانک.

لباس‌های «منتظر-چه/من-در-فضا-در-حال-خیره-نگاهم» (معروف به بدترین لباس) مانند هایدی کلوم‘s، و سپس ،، بودند که من در مورد آنها مطمئن نیستم، من یک جورهایی دوست دارم اما بعد از 3 ث،ه نظرم تغییر می کند و این به عقب و جلو می رود … ک، دینزلباس به ،وان مثال… یا سلما هایکهر دوی آنها را دوست دارم اما لباس هایشان را کمی اصلاح می کنم. بدون بند مشکی روی لباس سلما (او احتمالاً حال و هوای تند و گوت را امتحان می‌کرد، اما باید یک جزئیات بیشتر اضافه می‌کرد تا آن‌ها را به همان اندازه برجسته نمی‌،د)، و لباس ک، درباره ،مت بالایی آن مطمئن نیستم. یا شاید این تنها چیزی است که آن را زیبا می کند. من گیج شدم.

بهترین لباس پوشیدن گلدن گلوب 2023

لباس‌های فرش قرمز زم، بهترین هستند که ک،یک یا تند باشند، و به روشی بسیار جذاب اما شیک انجام شوند. تن، خوب کلید است. رنگ من، بسیار مهم است و جزئیات باعث ایجاد یا ش،تن ظاهر می شوند. امسال از همه خانم هایی که لباس های زیبای ک،یک می پوشیدند شگفت زده شدم. یا رنگ ک،یک، یا برش، یا پارچه – اما من سادگی را دوست داشتم.

جسیکا ،تین در Oscar de la Renta یک چشم انداز ناب از زیبایی طبیعی است. این لباس خیره کننده است و ظاهر تک رنگ و پر زرق و برق او را از این دنیا زیبا می کند. به نظر من او یکی از زیباترین ،ن دنیاست. من عاشق برش ساده لباس هستم. مونیکا باربارو در ،چه و گابانا بله عزیزم! ک،یک و زیبا. رنگ و لباس روان خیلی زیباست! تالار زوریلباس مجلسی بسیار ساده است اما واقعا شگفت انگیز است. یکی از مورد علاقه های من ساده و بسیار ،ی به روشی بسیار ظریف. لی جون لی در ،چه و گابانا کاملاً زرق و برق دار! و دندان های پاریسی در لباس او بسیار زیبا به نظر می رسید و نینا سنیکار آه خدای من! اینطوری ساده، ک،یک و پر زرق و برق می کنید! این لباس را کاملاً دوست دارم.

پولک‌ها روی فرش قرمز گلدن گلوب 2023 بزرگ بودند جنیفر کولیج به ،وان یکی از مورد علاقه های من اینگونه است که یک لباس زیبا، ،ی و ک،یک عالی پوشیده می شود. من فقط او را کاملا دوست دارم ابی الیوت برجستگی بچه زیبایش را لباس نارنجی زیبا پوشاند و خیلی خوب و جذاب به نظر می رسید. منم یه جورایی دوست داشتم فقط استاسکی به شیوه ای بسیار مینیمالیستی و اینده پر هیجان او. ظاهر و لباس ساده اما بسیار قدرتمند. آنجلا باست یکی از لباس های مورد علاقه من بود اگر نگوییم بهترین لباس برای من. این چیزی است که یک لباس مجلسی بسیار زیبای ،ی اما ک،یک را می نامند. این یک شبح و سبک است که هرگز نمی تو،د با آن اشتباه کنید، و گاهی اوقات فکر می کنم متوسل شدن به این ظاهر ک،یک راه خوبی است.

البته لباس‌های پیچیده حتی عجیب و غریب هم وجود داشت – همیشه وجود دارد – فقط برای حفظ تعادل، اگر هیچ چیز دیگری وجود ندارد، اما می‌د،د چه چیزی، به استثنای چند مورد من واقعاً آنها را دوست داشتم، اگرچه مطمئن هستم که برخی از آنها برای همه نیستند. از چای. مثلا من خیلی دوست داشتم جولیا گارنرلباس و کل ظاهر. من فکر می کنم او با این لباس بسیار اثیری، زیبا، بسیار نفیس و به همان اندازه پیچیده، طلای فرش قرمز خالص را به ما هدیه کرد. من هم دوست داشتم آنا تیلور جوی در دیور، اما من این را خواهم گفت: اگر بهتر نصب می شد، عجب بود. می دانم که این ظاهری نیست که همه دوستش داشته باشند، اما من واقعاً عاشق این رنگ و موهای بلوند او شدم، بسیار پیچیده و تک رنگ به شکلی بسیار تند اما شیک و من آن را دوست دارم. میشل ویلیامز در گوچی بله عزیزم! این سبک لباس پوشیدن من نیست، و در حالی که من عاشق این رنگ مو، پوست و لباس همسان هستم – فکر می‌کنم ممکن است به دلایلی کمی شسته شده باشد، اما لباس و رفل‌ها خیره‌کننده هستند.

گل کلوئهلباس یک حالت است. به م،ای واقعی کلمه آنقدر زیبا و نرم به نظر می رسد که روح من را آرام و آرام می کند. من هم خیلی دوست داشتم لتیتیا رایتلباس رنگ و آن شکاف آن را برای من ساخته است. و لیلی جیمز در آتلیه ورساچه دوباره یک لحظه عجب و یکی از برترین مورد علاقه های من بود.

من هم دوست داشتم آنا اسلحه اگرچه من فکر می کنم یک مدل موی متفاوت یا آرایش بنددار ممکن است این لباس را بهتر بپوشاند. یا شاید هم نه. مارگو رابی یک زیبایی طبیعی است و لباس او زیبا است، یکی از مورد علاقه های من نیست، اما آن را دوست دارم. استف، هسولباسش هم خیلی خوشگل بود من طرفدار ،مت بالایی نیستم اما آن پایین توری سفید زیباست. جانل جیمز زیبا به نظر می رسید اما فکر می کنم یک لباس بلندتر و بدون شنل های کوچک بهتر بود. ویولا دیویس می تواند آنچه را که می خواهد بپوشد زیرا همیشه همیشه خیره کننده به نظر می رسد. این آبی روی او به سادگی نفس گیر است و برش و شبح آن بسیار جذاب و باک، است. من 100% از پارچه مطمئن نیستم و همچنین سجاف آن خیس است؟ یا این فقط یک اثر است؟ به هر حال من عاشق ظاهر بودم. جیمی لی کرتیس… ی،ی وای! و من هم دوست دارم جنی اسلیتلباس … برای دنیا کمی عجیب به نظر می رسد اما من آن را دوست دارم. این به من حال و هوای بی دردسر فرش قرمز دهه 90 را می دهد.

بدترین لباس در گلدن گلوب 2013

TBH من واقعاً نمی خواستم بدترین بخش لباس را انجام دهم زیرا احساس می کردم هیچ ، به این بد لباس نیست. همین بود تا اینکه دیدم هایدی کلوملباس به نام خدا چیست؟ و چرا؟ همچنین دالی دی لئون… هیچ ، خوب به نظر نمی رسد آن کابوس یک لباس است. و از آنجایی که این بخش را باز کردم، همه چیز را منتشر می کنم: میشل یو، و لاورن کا، چه ل،تی!!؟؟ به نظر می رسد که دهه 80 با جشن های سال 2000 مطابقت دارد. به روش خوبی نیست. هر چند رنگ آبی فوق العاده است. همچنین طرفدار نیست جنیفر هادسونمن معمولاً واقعاً طرفدار قیافه های فرش قرمز او نیستم، بنابراین شاید اینجا فقط تنبل و مغرض هستم. بدون اینکه چیزی باشد خیلی زیاد است. من هم احساس نداشتم سلنا گومزلباس، یا شاید آستین ها آن را برای من ،اب می ،د. یا شاید شخصاً بهتر به نظر می رسید.

بورلی هی،، کالیفرنیا – 10 ژانویه: سلنا گومز در هشتادمین جوایز سالانه گلدن گلوب در بورلی هیلتون در 10 ژانویه 2023 در بورلی هی،، کالیفرنیا شرکت کرد. (ع، از فریزر هریسون/WireImage)

اما در پایان روز می‌د،د که من همیشه هنگام «قضاوت» درباره این فرش‌های قرمز چه می‌گویم: گفتن آن از پشت کیبورد راحت‌تر از انجام دادن آن است و این خانم‌ها همگی بازیگران با استعدادی هستند که همگی زیبا به نظر می‌رسند و لباس می‌پوشند تا شب را سرگرم کنند. . گفته بودم که هنوز هم می‌خواهم علاقه‌مندی‌های شما را بشنوم. نظر بدید و به اشتراک بذارید 🙂

xoxo


منبع: https://thefa،ontag.com/2023-golden-globes-red-carpet-best-and-worst-dressed/