سقف کناف چیست؟ انواع و قیمت آن | panelgachikanaf

سقف کناف چیست؟ انواع و قیمت آن | panelgachikanaf

این ورق‌ ها بیشتر در بازسازی ساختمان استفاده می شوند و جایگزین سیستم سنتی رابیس شده است. برای مثال کناف زودتر از گچ اجرا می شود و طرح ‌های بسیاری را می توان با استفاده از این محصول اجرا کرد. کناف نسبت به محصولات سنتی سبک‌ تر است و در برخی موارد هزینه ‌ی کمتری دارد.

  • چوبی ، گچی ، فلزهای رنگارنگ ، شیشه ای ، طلق برجسته ، فلزی و ورق های نازک فلزی روکش دار pvc پی.وی.سی ، آلمینیومی وکامپوزیتی تولید و مورد استفاده قرار بگیرند.
  • استفاده از کناف در صنعت طراحی دکوراسیون ساختمان های کلاسیک و مدرن بسیار رایج است.
  • این امکان وجود دارد که در کنار کناف کاری سقف اتاق خواب از یک روش نورپردازی مناسب نیز استفاده کرده و نمایی جدید در اتاق خواب خود ایجاد نمایید.
  • این مدل از سقف ها توانسته اند مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهند که در ادامه به بررسی تمامی آن ها بپردازیم.

به طور تقریبی در صورت همکاری 2 استاد و یک کارگر سرعت متوسط برای هر روز بین 40 تا 70 متر مربع تخمین زده می‌شود. هر چند که متریال اصلی در تولید کناف گچاست؛ اما فرآیند تولید این مصالح به گونه‌ای است که خصوصیات فیزیکی بهتری در مقایسه با گچ دارد. به کمک کناف می‌توان طرح‌های زیباتر و متنوع‌تری در مقایسه با گچ در دیوار و سقف ساختمان‌ها اجرا کرد. گاهی اوقات سقف کناذب کناف برای تاکید بر یک نقطه از منزل مانند میز نهار خوری اجرا می شود که این کار ایده بسیار جالب و چشمگیر است. این سقف یکنواختی فضا را از بین می برد و آن را به مرکز توجه تبدیل می کند.

سرعت اجرای بالاتر

سقف کناف در حالت معمولی مقاومت پذیری کمی در مقابل ضربه دارد ولی اگر روی آن با لایه ای از گچ پوشانده شود، موجب می‎شود که در برابر ضربه نیز مقاوم و http://www.panelgachikanaf.com پایدار تر شود. اما سقف کناف انواع مختلفی دارد که یکی از این آن ها ضد آب است و در مکان هایی استفاده می‌شود که مرطوب هستند. در صورتی که از این مدل سقف کناف استفاده کنید مشکلی در مقابل آب و رطوبت برایتان پیش نخواهد آمد. سقف‌های کناف وزن کمتری نسبت به دیوار های گچی دارند، در نتیجه در هنگام وقوع زلزله ایمن تر هستند. یکی از اصول این شرکت تأسیس واحدهای صنعتی در مناطقی است که مواد اولیهٔ فراوان و بازار مصرف مناسب این تولیدات وجود داشته باشد.

مزیت های سقف کناف

به کمک انواع کناف می‌توان طرح‌های متنوع‌تر و زیباتری را در سقف یا دیوارهای داخلی ساختمان ایجاد کرد. همچنین با کناف‌کاری نور مخفی می‌توان جلوه‌ای بی‌نظیر و فوق‌العاده را برای دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها به ارمغان آورد. سقف کناف نوعی پوشش گچی می باشد که چیزی نزدیک به 82 سال است که توسط یک خانواده آلمانی شناخته و بدست آمده است و این پوشش زیبا از تکنولوژی های نوین در صنعت ساختمان سازی می باشد که نسبت به دیگر مصالح ساختمان سازی سنتی دارای مزیت های بسیاری است. سقف کناف در دنیای امروز ساختمان سازی، کناف یکی از مهم ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی می باشد.

کناف سقف

سقف کناف که امروزه رواج بسیار زیادی دارد نمونه پیشرفته گچ کاری های گذشته می باشد. اگر به گوشه و کنار خانه پدربزرگ های تان نگاه کنید مطمئناً نقش های زیبا که با گچ درست شده اند را مشاهده خواهید کرد. از قدیم‌ الایام ساخت اشکال هندسی زیبا با گچ در خانه ایرانی ها رواج بسیار زیادی داشته است. به مرور زمان و با ورود علم به عرصه معماری، گچ به عنوان مواد اولیه در ساخت سقف های مختلف مورد استفاده قرار گرفت. در این مطلب به معرفی یکی از پرطرفدار ترین سقف های قابل نصب کاذب می پردازیم و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار می ‌دهیم.