کلکسیون 1500 مدل جدید و پرفروش فرش ماشینی با بهترین قیمت

به طور کلی هرچه اندازه فرش بیشتر باشد وزن فرش ماشینی بیشتر و الیاف مورده در آن نیز بیشتر میشود، بر همین اساس قیمت فرش 12 متری از قیمت فرش 9 متری و در نهایت قیمت فرش 6 متری بیشتر خواهد بود. قیمت فرش ماشینی باتوجه به نخ خاب فرش الیاف تاوپود میتواند متغیر باشد. با توجه به شرایط بد اقتصادی و رکود حاکم بر بازار و کاهش قدرت خرید مردم، انتخاب یک فرش ماشینی زیبا که هم از کیفیت و دوام مناسب برخوردار و هم دارای قیمتی مناسب باشد خواسته بسیاری خریداران است. پیشنهاد میکنم برای اینکه در مورد کیفیت جنس فرش خود مطمئن باشید، از فروشگاه های مورد اعتماد خرید کنید. برای اینکه یک فرش ماشینی خوب و با کیفیت با قیمت ارزان یا به عبارت بهتر، به قیمت مناسب خرید کنید، لازم است که ابتدا از بعضی از عوامل موثر در تعیین قیمت فرش ماشینی اطلاع داشته باشید.

از مهمترین مشکلاتی که بعد از خریدن فرش بی کیفیت می توان به جاروکشی سخت، کوچک شدن یا به اصطلاح آب رفتگی فرش، سرد شدن بی اندازه فرش در زمستان و گرم شدن آن در فصل تابستان، پرزدهی و … از آنجایی که فرش یکی از اصیل‌ترین کالاهای ایرانی است فرش سنتی ایرانی در همه جای جهان ستایش شده است. طرح قالی سنتی به‌نوعی منعکس‌کننده تمدن دیرینه و فرهنگ غنی مردمان این مرز و بوم است. به دلیل زیبایی و اصالت این فرش‌ها امروزه حتی در خانه‌های مدرن هم انواعی از فرش طرح سنتی قابل مشاهده هستند. طرح‌های سنتی فرش‌ها در کنار تراکم بالا، بافت نرم و جنس عالی آن‌ها این میراث ماندگار را به یک انتخاب محبوب بدل کرده است. به دلیل اینکه فرش‌های دست بافت گونه و سنتی، بسیار گران‌بها هستند طرفداران این فرش‌ها به خرید فرش طرح دستبافت روی آورده‌اند.

امروزه با گسترش فروش آنلاین و استفاده از سایت ها، کار را برای گشت و گذار بین فروشگاهها و خرید، آسان کرده است. که این می تواند نوید تغییر اساسی در نحوه خرید و تحویل محصول نهایی باشد. ولی دریافت محصول درجه1 هنوز دغدغه کسانی است که خرید اینترنتی انجام می دهند. باید دقت داشت که هر کس ارزان محصولی را ارائه می کند صرفا جنس درجه چند نمی فروشند و کسی که قمیت بالایی برای محصول خود در نظر میگیرد صرفا محصول درجه 1 ندارد.

  • ویژگی مثبت این نوع فرش های ارزان تخفیفی یا استوک این است که اگر مطابق با نیاز شما باشد، سود زیادی نصیب شما شده است.
  • سه عامل افزایش تعداد شانه، میزان تراکم و در کنار آن افزایش وزن فرش سبب بالا رفتن قیمت فرش می شود.
  • فرش ماشینی زمرد مشهد طرح کد دودی گل برجسته از مجموعه محصولات هفتصد شانه بوده که دارای تراکم طولی 2550 می باشد.
  • در ادامه به معرفی بعضی از برندها و شرکت های تولید کننده فرش ماشینی ایرانی می پردازیم.

فرش ماشینی در انواع ابعاد استاندارد و غیر استاندارد بافته می شود. به طور کلی فرش ماشینی در اندازه های استاندارد 6 متری، 9متری، 12 متری و در انواع کناره و پشتی و غیره بافته میشود. هر چه ابعاد فرش بیشتر باشد به همان میزان نخ بیشتری در بافت آن استفاده میشود و در نتیجه قیمت نهایی فرش بالاتر میرود. به همین نسبت قیمت فرش ماشینی 12 متری از قیمت فرش 9 متری و همچنین از قیمت فرش 6 متری بالاتر می باشد. فرش ماشینی از جمله وسایل خانه های ایرانی است که سالهای متمادی به عنوان یک کالای اصلی مورد استفاده قرار می گرفته شده است. فرش از جمله کالاهای لوکس است که در زمان خرید هزینه زیادی میبایست به آن اختصاص داد، بر همین اساس انتخاب یک فرش خوب که دارای طول عمر بالا، کیفیت و در عین حال دارای قیمت مناسبی باشد نیاز به دقت و توجه بالایست.

فرش ماشینی نگین مشهد طرح کد 1218 نقره ای گل برجسته از مجموعه محصولات هزار و دویست شانه بوده که دارای تراکم طولی 3600 می باشد. فرش ماشینی زمرد مشهد طرح کد الماسی گل برجسته از مجموعه محصولات هزار و پانصد شانه بوده که دارای تراکم طولی 4500 می باشد. فرش ماشینی زمرد مشهد طرح کد گردویی از مجموعه محصولات پانصد شانه بوده که دارای تراکم طولی 1000 می باشد.

فرش ماشینی نگین مشهد طرح 2580 فیلی

برای مشاهده قیمت فرش ماشینی 9 متری و 12 متری می توانید به صفحه هر محصول مراجعه کنید. اینجا مجموعه ای متنوع از انواع فرش ماشینی که محصول بهترین برندهای فرش ماشینی ایران هستند رو برات آماده کردیم اونم زیر قیمت فرش ماشینی توی بازار. ما انصاف رو سرلوحه کارمون قرار دادیم خوشحال میشیم ما رو با بازار مقایسه کنی. ما حال و هوای خونه ات رو با یک فرش با کیفیت و زیبا متفاوت می کنیم. دلیل اختلاف قیمت در فرش مشهد و فرش کاشان به عواملی چون کیفیت دستگاه‌ها و کیفیت مواد اولیه بستگی دارد. تمامی محصولات کارخانه‌های فرش مشهد با نخ بایر آلمان بافت می‌شوند و ضد حساسیت می‌باشند.

آیا درباره فرش دستباف گونه چیزی می‌دانید؟

بعضی از انواع فرش‌های دست بافت که قدمت زیادی دارند آن‌قدرگران‌بها هستند که قابلیت استفاده ندارند. به نظر می‌آید با وجود تمام مزایا و معایب برای فرش‌های طرح دست‌بافت باز هم طرفدارن تنوع و دوستداران فرش اصیل ایرانی از این فرش‌ها استقبال می‌کنند. فرش های ۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰ به دلیل داشتن تراکم بیشتر در طرح طبیعتا زنده تر و نزدیک تر به مفهوم فرش دستی هستند و به همین سبب نسبت به فرش های با تراکم پایین تر و با همین تعداد شانه گران تر می باشد. فرش های ۶ متری پانصد شانه یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال خريد فرش با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستند‌. با کوچک‌تر شدن فضای داخلی خانه ها گاها استفاده از یک فرش ۶ متری در وسط اتاق هم صرفه اقتصادی و هم اقتضای طراحی پیدا کرده است. حال حدود قیمت این فرش ها باز هم به صورت‌ تقریبی معمولا بین ۳ تا ۵ میلیون تومان در بازار عرضه می شود.

اگر فضای اتاق شما کمی بزرگتر از فرش 6 متری بود نگران نباشید، زیرا مرسوم است 50 الی 60 سانتی متر از اطراف فرش خالی باشد. فاکتور رنگ بر روی قیمت فرش به این گونه است که با افزایش تعداد رنگ استفاده شده در بافت فرش قیمت آن نیز افزایش و بالعکس. فرش ها با شانه و تراکم مختلفی در بازار عرضه میشوند فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان با تراکم ۳۶۰۰ کیفیتی عالی و فرشی ضد حساسیت، بدون پرزدهی و با نخ کیفیت عالی که با عنوان نخ اکولیک برایت شناخته میشود عرضه میگردد . فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان دارای هشت رنگ واقعی بوده و با طیف رنگ بالغ بر ۱۲ رنگ زینت بخش خانه هر ایرانی خواهند بود .

این فرش­ها در تنوع بی­نظیری از رنگ­، نقش، ابعاد، تراکم و… بافته می شوند تا با توجه به به سلیقه، بودجه و نیاز افراد مورد استفاده قرار بگیرند و به منازل زیبایی ببخشند. فرش های تولید شده در فرش داریوش علاوه بر برجسته یا هایبالک بودن هیت ست شده و ضد حساسیت نیز هستند و از برترین تکنولوژی های بافت دنیا برخوردار هستند.

یکی دیگر از انواع فرش‌های پرفروش، فرش گبه‌ای است قیمت این فرش گبه‌ای یسیار اقتصادی و ارزان است. اگر به دنبال پیروی از سبک مدرن و فانتزی هستید ولی با این‌حال از نقوش و طرح‌های سنتی و عشایری نیز لذت می‌برید، ما به شما فرش گبه‌ای را معرفی می‌کنیم. انتخاب ابعاد فرش بستگی به سلیقه و نوع و چیدمان دکوراسیون خانه شما دارد.