قیمت فرش ماشینی و طرح فرش از کارخانه فرش شهر فرش کالا فرش

شانه در تعیین ظرافت فرش و تراکم در تعیین نرمی و لطافت فرش موثر است. دقت کنید که شانه و تراکم بالا تضمین کننده کیفیت فرش نیست و این عامل در کنار الیاف فرش مرغوب می‌تواند یک فرش با کیفیت را برای شما بسازد. این مبالغ برای فرش های با ابعاد استاندارد است و برای فرش های با سایز سفارشی و غیر استاندارد (فرش 15 متری، 18 متری و 25 متری) هزینه های دیگری برای طراحی و سایر موارد اضافه میشود. برای بافت این ابعاد سفارسی بعد از هماهنگی و ثبت سفارش امکان خواهد داشت. از آنجایی که حالت سوم بسیار مورد پسند مردم بوده و افراد علاقه مند هستن که فرش زیر پای آنها موقع نشستن روی مبل باشد، فرش 9 متری بهترین انتخاب برای این دکوراسیون است. برای اطمینان از ابعاد فرش انتخابی توجه به نوع دکوراسیون و فضای داخلی بسیار مهم است.

  • اما طبیعتا استفاده از فرش 6 متری در پذیرای های بزرگ اصلا مناسب نیست و دکوراسیون خانه شما را بی کلاس می‌کند.
  • کیفیت فرش همراه با طرح و نقش‌ونگار زیبای آن، حرف اول را می‌زند.
  • که این انواع فرش، لیست قیمت فرش خود را دارند که هر کدام از این فرش های ماشینی که از نظر قیمت فرش متفاوت هستند.
  • فرش ماشینی در انواع فرش کلاسیک، فرش وینتیج، فرش شگی، فرش فانتزی، فرش مدرن و …
  • کارخانه فرش کاشان بزرگترین کارخانه تولید کننده فرش کاشان در ایران که دارای دستگاه فرش 1200 شانه، 1000 شانه ،700 شانه و 500 شانه با تیم حرفه ای طراحی ، بیشترین کلکسیون از فرش های ماشینی را با رنگ بندی های متنوع دارا میباشد .
  • فرش9 متری به برای پذرایی شما و تنظیم دکوراسیون خانه و چیدمان مبلمان، از بهترین فرش هاست.

سفارش های زیادی از سرتاسر دنیا برای فرش 12 متری ایرانی وجود دارد و آوازه فرش ایرانی زبانزد جهانیان است. فرش 9 متری نسبت به فرش 12 مترس سبک تر و قیمت کمتری نیز دارد. از این رو حتی برای محیط هایی که دوست دارید کل فضای خانه را با فرش بپوشانند نیز کاربردی است. فرش 9 متری برای اتاق خواب، فضای بین اتاق ها، آشپز خانه و سالن پذیرایی مناسب است. فرش های استاندارد به شکل مستطیل می باشند در صورت درخواست سفارشی امکان بافت فرش به شکل دایره و مربع نیز امکان پذیر است. در این مقاله به معرفی فرش 9 متری و ویژگی های آن می پردازیم.

فرش کد 8034، 1200 شانه گل برجسته

بخاطر تفاوت محاسبه و قیمتگزاری مختلف فرش 9متری شرکت ها فرش 9 متری متراژ خوبی برای مقایسه کلی قیمت ها نیست. معمولاً این‌گونه فرش‌ها با شانه بالاتر از 700 بافته می‌شود. یعنی در گروه فرش ماشینی 1000 شانه یا 1200 شانه و یا حتی 1500 شانه قرار دارد.

فرش زمرد مشهد کد 14009 کرمی 700 شانه

فرش ماشینی با قیمت مناسب مانند فرش 700 شانه، فرش 500 شانه، فرش 440 شانه، فرش فانتزی، فرش شگی با طرح ها و رنگ های با کیفیت و به روز در اختیار خریداران قرار می گیرد. تمامی این محصولات در سایزهای فرش 12 متری، 9 متری و 6 متری موجود بوده و در سایزهای سفارشی قابل بافت هستند. الیاف مرسوم و معمولی که برای بافت فرش 12 متری از آنها استفاده می‌شود. این الیاف از نظر کیفیت، لطافت، حفظ گرما و در نتیجه قیمت باهم متفاوت هستند. بهترین و گران‌ترین فرش، فرش صددرصد اکریلیک است زیرا الیاف اکریلیک ضد حساسیت، مقاوم در برابر بیدزدگی و حشرات، قابل شست‎‌وشو هستند.

همان طور که اشاره کردیم تراکم فرش، مفهومی گره خورده با شانه فرش است و این دو عبارت با هم معنا پیدا می کنند. حال در تعریف دقیق تر به تعداد گره یا ریشه‌ هایی که در هر متر از طول فرش وجود دارد، تراکم فرش گفته می شود. طبیعتا تمام مواردی که درمورد شانه فرش و اثراتی که ایجاد می‌کند ذکر شد، برای تراکم فرش نیز صدق است. بهترین فرش از نظر هرکس میتواند متفاوت باشد اما میتوان گفت فرش های ریزبافت 1500 و 1200 شانه از جمله بهترین فرش های تولید شده در ایران هستند.

به تعداد ریشه‌ها و یا گره‌های موجود در هر مترمربع از عرض فرش، شانه می‌گویند. یکی از معیارهایی که مستقیماً بر روی فرایند قیمت‌گذاری فرش اثر‌گذار است، تعداد شانه آن است. همچنین تراکم فرش به معنای تراکم طولی تعداد ریشه‌ها و گره‌ها در هر مترمربع از طول فرش است. در حال حاضر متداول‌ترین و پرطرف‌دارترین فرش‌های 12 متری بازار 1200 شانه هستند.