شهر فرش و شهر لوازم خانگی

در شهر فرش، همه برندهای معتبر حضور دارند و شما قطعا فرش بی کیفیت تحیول نخواهید گرفت. همچنین خیالتان راحت خواهد بود که با خرید فرش از شهر فرش، محصولات اصل تحیول می گیرید که از کارخانه به شهر فرش عرضه می شوند. زیرا بیش از ۱۲۰۰ واحد بافندگی با بهره‌گیری از مدرن ترین ماشین آلات ، در حال تولید فرش ماشینی و ارسال به تمامی نقاط ایران و خارج از ایران میباشد. وب سایت شهر فرش یک وب سایت فروشگاهی است که شما از طریق آن می‌توانید برای خرید فرش اقدام کنید.

  • هم اکنون شهر فرش دارای ۴ شعبه رسمی در سراسر کشور است که مفتخر به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران می باشد.
  • البته این ویژگی که تعداد اقساط توسط خود شخص تعیین می شود هم مزیت بزرگی است که خرید از شهر فرش برای مشتریان خود خواهد داشت.
  • این یکی از مهمترین مزیت های یک فروشگاه به شمار می رود، چون مشتری نیاز دارد تا جدیدترین طرح ها را ببیند و به این خاطر که سلیقه ها با هم فرق می کند، فرش باید برای انواع سلیقه ها وجود داشته باشد.
  • شما میتوانید جهت راهنمایی خرید اینترنتی از فروشگاه، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

فرش 1500 شانه واقعا افتخاری هست برای ما ایرانیها که به همه نشون بدیم ما اولنی کش.ری بودیم که فرش رو تولید کردیم. خیر هرگز قیمت پایین ما به علت پایین بودن کیفیت نیست و بزرگترین علت قیمت پایین ما فروش اینترنتی و کم بودن هزینه هایی مانند اجاره نمایشگاه میباشد و تمام فرش ها دارای ضمانت نامه کتبی میباشد. 2- فرش‌هایی که رنگی روشن دارند می‌توانند فضای خانه را بزرگ‌تر از آن چه که هست نشان دهند. بنابراین اگر خانه‌تان نسبتاً کوچک است و می‌خواهید بزرگ‌تر جلوه کند می‌توانید به دنبال خرید فرش‌های با رنگ روشن باشید. 1- اگر بچه در منزل دارید و فکر می‌کنید که احتمال کثیف شدن فرش‌تان زیاد است، بهتر است به دنبال خرید فرش‌هایی با رنگ تیره و طرح‌های شلوغ باشید تا لااقل کم‌تر کثیفی فرش جلوه داده شود و نیاز کم‌تری به شستشوی فرش باشد.

فرش طرح آرمان نقره ای 1200 شانه گل برجسته

شما میتوانید جهت راهنمایی خرید اینترنتی از فروشگاه، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب با کارشناس فروش در ارتباط باشید. شهر فرش در تهران دارای ۳ شعبه است که تقریبا به همه نقاط شهر مشرف است و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین اسنپ و سرویس حمل و نقل به شهر فرش با تخفیف ویژه است و گاها رایگان می باشد.

مزایای خرید از شهر فرش

شما با خرید از شهر فرش متوجه خواهید شد که قیمت محصولات پایین تر از بازار تهران هستند که این مورد هم از مزیت های شهر فرش برای مشتریان خود می باشد. شهر فرش شعبه مرکزی در شهرک آزادی تهران و در میدان ، جاده مخصوص، روبروی تهرانسر واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کلانتری ۱۵۰ تهرانسر و خانه تکواندو شهدای شهرک آزادی و شرکت ایران تایر و مرکز واکسیناسیون خانه بهداشت آزادی و مرکز واکسیناسیون درمانگاه قوامین قرار گرفته است.

ازتولیدی شهر فرش ایرانیانبا مدیریت آقای حمید آزمون، به عنوان صادر کننده ی نمونه کشوری در حوزه ی فرش، تقدیر به عمل آمد. از تولیدی شهر فرش ایرانیان با مدیریت آقای حمید آزمون، به عنوان صادر کننده ی نمونه کشوری در حوزه ی فرش، تقدیر به عمل آمد. شهر فرش مکانی جهت عرضه تمامی برندهای با کیفیت فرش است که هدف از تاسیس آن تولید و توزیع فرش های با کیفیت ماشینی و همچنین ارایه فرش های دستبافت می باشد. این مجموعه از سه شعبه در تهران و یک شعبه در شمال کشور تشکیل شده است.