خرید فرش از فروشگاه آنلاین فرش بهشتی با تنوع بالایی از طراحی فرش های ماشینی و دستبافت

سایت دیجی فرش، بهترین فروشگاه آنلاین فرش ماشینی می‌باشد که تنوع فوق‌العاده زیادی در انواع فرش ماشینی دارد. البته مسلما این فرش‌های دست بافت مرغوبیت و اصالت فرش‌های دست‌بافت واقعی را ندارند. البته قیمت این فرش‌ها نسبت به فرش‌های دست بافت بسیار ارزان‌تر است.

  • خرید فرش از کاشان یکی از بهترین کارهایی است که میتوان برای دادن زیبایی و زندگی به دکوراسیون داخلی منزل خود کرد.
  • هر چند قیمت یه فاکتور مهم برای خرید فرش کاشان به شمار می آید، اما این موضوع مشروط به این است که کیفیت فدای قیمت نشود.
  • دامنه آنها از فرش 500 و 1000 شانه تراکم تا فرش 1500 و حتی 4500 شانه را شامل می شوند.
  • ما در مجموعه قالی کاشان از اینکه بتوانیم مشاور امین شما باشیم، به خود افتخار میکنیم.
  • صنعت فرش ماشینی نیز هماند دیگر صنیع با پیشرفت علم و تکنولوژی دچار پیشرفت هایی گردید و با ظهور دستگاه های بافندگی جدید فرش های 500 شانه و 700 شانه با طرح و نقش جدید نیز تولید گردید و جایگزین فرش های گذشته در سطح جهانی گردید.

فرش‌های ماشینی محدودیت ندارند و طیف گسترده‌ای از انواع فرش‌های مناطق مختلف ایران با طرح‌های اصیل سنتی و یا مدرن در ابعاد مختلف را در برمی‌گیرند. همچنین به دلیل استفاده از تکنولوژی و در نتیجه، سرعت بافت و تولید بیشتر، این نوع فرش‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند. تنوع طرح، جنس و ابعاد باعث شده تا گزینه‌های زیادی برای انتخاب فرش مورد نظرمان از میان فرش‌های ماشینی داشته باشیم و بتوانیم از آن‌ها در محیط‌های مختلف اداری و یا خانگی با سبک‌های مختلف دکوراسیون استفاده کنیم.

موکت ظریف مصور طرح ائل گلی فیروزه ای کد 5066 آماده ارسال

اما با گذشت زمان و کوچک تر شدن خانه ها، فرش 6 متری نیز در ذهن مردم پر رنگ تر شد. فرش های که دارای تراکم و تعداد شانه بیشتری هستند به همان نسبت مواد بیشتری برای بافت آنها استفاده شده است که باعث افزایش وزن فرش می شود. فرش های که دارای وزن کمتری هستند دارای تعداد شانه و تراکم کمتری هستند. در بین شرکت های ایرانی تولید کننده فرش ماشینی برندی فرش ماشینی به طور مستقیم بر قیمت فرش تاثیر می گذارد، بعضی از شرکت ها در بازار دارای اعتبار بیشتری هستند و برند با ارزش تری شناخته می شوند، در نتیجه قیمت نهایی محصول بیشتر است.

اما با فرش 6 متری این مشکل حل شده و شما به راحتی می‌توانید فرش اتاق کودک خود را تمیز کنید. این ابعاد کوچک مزایای بسیار زیادی برای ما دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. تا کنون زمان بندی و تاریخ مشخصی برای ارائه فرش یا طرح جدید در بازار فرش مشخص نشده، اما به طور کلی فرش های با طرح های جدید و به روز در نیمه دوم سال نزدیک به شب عید به بازار فرش ارائه میشود. با توجه به این موضوع بیشتر طرح ها نزدیک به شب عید و در 6 ماه دوم سال وارد بازار میشوند. فرقی بین فرش گلبرجسته و ساده در کیفیت وجود ندارد تنها تفاوت در نمایان شده گلهای بافت شده در فرش های گلبرجسته است .

فرش۱۲۵۰شانه ۴۱۰۰ تراکم طرح نوستالژی مشهد اردهال کد ۶

در حال حاضر نقشه های جدید و به روز در بازار فرش ماشینی بیش از هر موقع دیگر وجود دارد. به حدی که بسیاری از کارخانه های فرش ماشینی با توجه به درخواست مشتری اقدام به بافت طرح جدید فرش کاشان می کنند. This entry was posted in راهنمای خرید فرش ماشینی and tagged قیمت فرش, قیمت فرش ماشینی, قیمت فرش ماشینی 6 متری.

انتخاب و خرید فرش ماشینی در ابعادی استاندارد که دقیقاً مناسب فضای اتاق باشد یک… همان طور که در بالا اشاره شد دو شرکت وندویل بلژیک و شونهر آلمان مهمترین مراکز تولید دستگاه های فرش ماشینی می باشند. شرکت وندویل در سال 1880 در کشور بلژیک تاسیس شده است.مهمترین فعالیت این شرکت تولید ماشین آلات نساجی و به طور عمده فرش ماشینی است. فرش خانه شما از مهم ترین اجزای خانه است که در زیبایی خانه شما و در خلق و خوی شما بسیار موثر است. فرش 12 متری از محبوب ترین ابعاد فرش در بین مردم است و پر فروش ترین ابعاد فرش در ایران فرش 12 متری است.

در ادامه به معرفی بعضی از برندها و شرکت های تولید کننده فرش ماشینی ایرانی می پردازیم. اصلی‌ترین ویژگی که روی قیمت فرش های ماشینی تاثیرگذار است، شانه و تراکم فرش است. اصولا فرش های با شانه بالا، فرش هایی با ظرافت بیشتر هستند و قیمت بالاتری نسبت به فرش با شانه و تراکم پایین تر دارند. قطعا هرچه شانه فرش بالاتر باشد یعنی تعداد گره های فرش بیشتر باشد، فرش ریزبافت تر شده و به فرش های دستبافت شبیه تر می شود و البته استحکام و دوام فرش نیز افزایش می‌یابد.

از دیگر خصوصیات فرش های آکرولیک ضد حساسیت بودن، نداشتن پرز، کیفیت عالی، استحکام بالا در برابر فشار و ساییدگی و حرارت برشمرد. در زمان خرید فرش ماشینی نخستین فاکتوری که میبایست به آن توجه داشت تعداد شانه و تراکم فرشی است که تمایل به خرید آن دارید. فرش به طور کلی از مجموع چند گره خلق می شود، در طول و عرض فرش تعداد گره های مختلفی زده میشود. قیمت گذاری فرش براساس تراکم و شانه متفاوت از فاکتورهای دیگر است.

نکته منفی این نوع خرید عدم داشتن سایز بندی کامل است، به همین دلیل در زمان خرید دیگر ابعاد فرش دچار مشکل خواهید شد. تک سایز شدن فرش های استوک به معنی این نیست که تنها یک تخته از آن باقی مانده است، بلکه ممکن است سایزهای موجود باشد به طور مثال 10 تخته فرش 9 متری از یک طرح موجود باشد. حتی در بعضی موارد ممکن است چند سایز از آن موجود باشد به عنوان مثال فرش 6 و 9 متری باشد. در دنیا دو کشور آلمان و بلژیک اقدام به تولید دستگاه های بافندگی فرش ماشینی می کند که مهمترین خریداران آن کشورهای ایران، ترکیه، مصر و چین است. اگر فرش شانه و تراکم را نمی‌دانید باید خدمتتان بگویم که شانه تعداد گره هایی است که در یک متر از عرض فرش زده شده و تراکم آن گره هایی است که در یک متر از طول فرش زده شده است.

این نوع فرش‌ها، در گروه فرش ماشینی قرار دارد ولی از نظر طرح و نقشه و نوع بافت دقیقاً مثل فرش دستبافت می‌باشد، لازم به ذکر است که قیمت آن نسبت به فرش دستباف خیلی کمتر است. همان‌طور که بیان شد فرش‌های دست بافت زاده خلاقیت و ذوق هنری قالی یافتن هستند. این فرش‌ها تمدن و باورهای مردم مناطق مختلف را منعکس می‌کنند؛ مثلا فرش دست بافت در کرمان دارای طرح‌های خاصی از بته‌جقه‌ها، گل‌ها و شاخه و برگ درختان و…