فرش جدید و تخفیفی پرفروش ترین فرش سال ۱۴۰۱ 10 طرح جدید و جدیدترین فرش سال 1401

اگر اتاق خواب شما دارای متراژ کوچکی است فرش های رنگ روشن می توانند برای کفپوش اتاق خواب انتخابی مناسب باشند زیرا این فرش ها باعث می شوند تا فضای اتاق خواب بزرگ و دلبازتر به نظر برسد. عرضه مستقیم فرشبه قیمت کارخانه و حذف واسطه ها مهمترین دلیل برای کاهش قیمت تمام شده فرش های ماشینی ماهورمارکت است. فرش ماشینی همانطور که از اسم آن مشخص است قالی‌ای ست که برخلاف قالی دستبافت با به کارگیری ماشین آلات صنعتی بافته می شود. اگر فضای کوچکی در خانه دارید و می‌خواهید بزرگ‌تر نمایان شود، بهتر است از فرش‌های ماشینی که دارای رنگ‌های روشن هستند، استفاده کنید. البته با خرید از فروشگاه اینترنتی ایران کارپت شما می توانید مطمئن باشید فرشی با اصالت، کیفیت و استاندارد تحویل می گیرید که علاوه بر داشتن مهر استاندارد ملی، از ضمانت نامه کتبی ۶۰ ماهه برخوردار است. پدیده دیگری که گاهی در بین برخی از تولید کنندگان فرش ماشینی کاشان به چشم می‌خورد عرضه فرش‌های “تبدیلی” است.

  • فرش ۷۰۰ شانه هم به نسبت مابقی فرش‌ها دارای قیمت مناسب‌تری است و هم طرح‌های معمولاً زیبایی روی آنها نقش می‌بندد.
  • لازم نست همه چیز متقارن باشد مثلا می توانید میز جلو مبلی را خارج از مرکز فرش بگذارید.
  • کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
  • در طول ساخت فرش، ارزش قابل توجهی برای تفسیر مجدد هنر کلاسیک و ترکیب آن با طراحی معاصر وجود دارد.

این قالیچه های شاهانه و باشکوه در نی‌ها و تراکم های مختلف بافته می شد. به همین‌ترتیب قالیچه های تصویری با ۵۰۰ نی و ۷۰۰ نی و ۱۰۰۰ نی و ۱۲۰۰ نی وجود دارند. در قالیچه‌ها از تصاویر مختلفی مانند عکس انسان، حیوانات، طبیعت، کوه، درخت و جنگل استفاده شده است.

فرش پذیرایی و مهمانخانه خانه عروس و داماد

فرش افرند در سایزهای مختلف مدل دلخواه شما را تولید کرده تا بتوانید آن را در هر مکانی ست کنید. پرداخت هزینه پس از تحویل، تضمین کالا و مشاوره‌ی خرید از دیگر مزیت‌های فروشگاه فرش افرند است. یکی از مهم ترین تصمیماتی که زوج های جوان برای خانه جدیدشان می گیرند خریدن فرش می باشد.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. رنگ‌های گیاهی فرش یکی از مهم ترین مسائل و سوالاتی است که صنعت فرش بافی با آن م… در مقالات بعدی به معرفی تازه‌های دیگری از افرند می‌پردازیم.

2. طرح فرش حیوان دار

این نمونه از فرش ها براساس گل پایه گذاری شده است و نقش اصلی این طرح ها را گل ایفا می نماید. در این طرح از گل های طبیعی به خصوص گل محمدی استفاده شده است ولی از گل های دیگر هم در طراحی این مدل فرش ها هم استفاده می کنند که فرش را بسیار زیبا و چشم نواز می کند. فرش پرهام 1000 شانه یکی دیگر از انواع مدل های فرش است که تقریبا در سال 1400 تولید و به بازار عرضه شد و تقریبا مشتریان زیادی را به خود جذب نمود. ترنج یکی از طرح هایی است که تقریبا از آن در اکثر فرش ها جدا از حاشیه فرش و در وسط آن استفاده می شود. ترنج ها معمولا به شکل دایره، لوزی، و بیضی هستند و این طرح ها براساس معماری زیبای باستانی طراحی می شوند. ترنج ها به مانند حوض وسط حیاط خانه های قدیم است که در طرح فرش نمایان می شود و جلوه بسیار زیبایی به فرش، هدیه می دهند.

هم اکنون واحد‌های تولید الیاف تا تکمیل و آهار فرش در شهرک‌های صنعتی وجود دارند. هر کارخانه دارای یک طرح و نقش مختص به خود و همچنین طرح مشترک با سایر کارخانه‌های دیگر است. اما هر کارخانه در سال فرش‌های جدیدی تولید می‌کند که خاص و مناسب سال جدید باشند.

در حاشیه فرش نیز طرح اسلیمی به همراه دسته گل به گونه زیبا با یکدیگر ترکیب شده اند. این نقوش دارای هماهنگی و هارمونی بوده زیبایی فرش را دو چندان ساخته است. از نام این طرح پیداست که فضای بوم یا متن فرش با طرح لچک ترنج و دسته گل پوشانده شده است. همانگونه که در تصویر نیز مشخص است تمام متن فرش با دسته های گل و گلهای شاه عباسی قرار دارد که با ترنج میانی و لچک های زیبا آراسته شده است.

فرش طرح خشتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

انواع طرح های فرش آشپزخانه نیز در نیمه دوم دهه نود شمسی در فرش ماشینی رواج یافتند. از این جهت این نوع فرش نیز یک فرش نوپا و جدید به حساب می آید. توضیح مربوط به طرح محرابی نیز در دسته مربوط به “انواع فرش بر اساس نام نقش و نقشمایه” در بخش دوم گذشت. بیان مجدد آن در این بخش صرفا به دلیل تاکید بر کاربرد متفاوت فرش نماز و تاثیر این کاربرد بر رنگبندی و نقش مایه های به کار رفته در آن است. یکی از ویژگی های خاص فرش نایین دستباف، که آن را از فرش اصفهان و دیگر فرش ها متمایز می کند، ظرافت در بافت این فرش دستباف و همچنین کیفیت بالای الیاف آن است.