فرش جدید و تخفیفی پرفروش ترین فرش سال ۱۴۰۱ 10 طرح جدید و جدیدترین فرش سال 1401

از پر فروش‌ترین طرح فرش ماشینی لچک و ترنج می‌توان به طرح حریر و طرح مهبداشاره کرد. از مهم­ترین لوازم خانگی مورد نیاز در خانه فرش است که در طرح­ها و نقش­های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می­گردد. طرح اصفهان از محصولات دیگری است که چندین سال است با توجه به اصالت طرح که الگوی کامل از نقشه فرش دستبافت است تولید میشود . با تولید انواع فـرش‌ دستباف در بازار ایران و جهان باید زمـان خرید این محصول دقت زیادی به‌ خرج داد. فرش دستباف ایرانی به‌ طور کلی در 3 قالب ترنج، خشتی و افشان بافته می شود که نوع ترنج آن از همه پرطرفدارتر است. این نوع فرش حاشیه‌ ای پهن در اطراف، طرح‌های بیضی و دایره در میانه دارد.

  • همچنین فرش ها تا 7 روز ضمانت برگشت وجه دارند و بر اساس شرایط مندرج در ایران کارپت، می توانید آنها را مرجوع یا تعویض نمایید.
  • با این تکریب یک فضای عالی برای غذاخوری ایجاد می کنید که نسبت به باقی اتاق های منزل کاملا جدا و خاص دیده می شود.
  • اما امروزه این طرح بیشتر درسجاده فرش مخصوص نمازبه کار می رود.
  • این فرش ها معمولاً با شمع های پشمی و ریشه‌های نخی بسیار بلندهستند.

چشم نواز، زیبا، نرم و لطیف از ویژگی های برجسته این فرش می‌باشد. در بین عناصر متعددی که برای دکوراسیون منزل وجود دارد، فرش از عناصر دکوراتیو پراهمیت محسوب می شود و به‌همین‌خاطر انتخاب یک فرش پتینه با طرح و نقش زیبا‌‌‌، می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر جذابیت منزل شما ایجاد کند. استفاده از فرش های پتینه گل برجسته ظاهری مدرن به فضا می دهند و به‌همین‌دلیل، به سرعت محبوبیت پیداکرده و امروزه جزو پرفروش‌ترین فرش ماشینی هستند. در نگاه اول هر بیننده‌ای مجذوب زیبایی خیره‌کننده طرح و نقش برجسته این فرش‌ می‌شود.

1. از منظر نقش زمینه فرش :

پرنیان علاوه بر رنگ زمینه بژ، در رنگ زمینه نقره ای نیز در ایران کارپت عرضه شده است. در بخش اول به معرفی 10 فرش جدید سال 1401 می پردازیم و در بخش های بعدی به انواع فرش های جدید در رنگ زمینه های متفاوت می پردازیم. اگر شما نظری در مورد هر نقشه دارید خوشحال می شویم در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

مدل مانتوی بازیگران در سال ۱۴۰۱ و تیپ های جذاب آن ها

طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های جدید و بر اساس سلیقه عموم مردم موجود شده‌اند. اگر خانه کوچک و نقلی دارید فرش‌هایی با ابعاد و اندازه کوچک خریداری کنید. سعی نکنید تمام خانه را فرش کنید زیرا اینگونه فضا را کوچک تر از قبل نشان می‌دهید. اگر حیوان خوانگی یا کودکی دارید قید فرش کرمی جدید یا فرش‌های روشن را بزنید. زیرا فرش‌هایی به رنگ روشن به سرعت کثیف می‌شوند و تمیز شدنشان داستان‌های خود را دارد.

باید گفت شهر تولیدکننده فرش شاید کمترین نقش در کیفیت بافت را داشته باشد و باید توجه کنیم که مهمترین عامل، مواد اولیه و ماشین بافت است که در کنار این دوعامل، قیمت فرش هم نقش مهمی را ایفا می کند. فرش های ماشینی با مواد اولیه آکریلیک هیت ست شده، تا حد زیادی از پرزدهی فرش جلوگیری کرده و به آن استحکام و زیبایی دوچندانی بخشیده است. منظور از تراکم فرش ماشینی، تعداد گره‌های رنگ بافته شده در آن می‌باشد.