طرح فرش جدید 1401 فرش کلاسیک و مدرن + قیمت آپدیت جدید

انتخاب فرش برای منزل بستگی به سبک خانه شما دارد و باید با مبلمان و پرده ها هماهنگ باشد. بسته به سلیقه خودتان میتوانید برای جهیزیه انواع فرش ماشینی، دست بافت، تبریز، ترک و … با مجموعه متنوع از زیباترین مدل فرش گرد با طرح های مختلف فانتزی / کلاسیک/ مدرن …

انواع فرش ایرانی نماد فرهنگ و اصالت ایرانیان است که از گذشته در دکوراسیون فضاهای داخلی منازل، جایگاه به‌خصوصی داشته و امروز نیز از محبوبیت بسیاری در کل دنیا برخوردار است. از پر فروش‌ترین طرح‌های فرش ماشینی ایرانی می‌توان به طرح‌های کلاسیک لچک و ترنج، افشان، خشتی و گبه، طرح‌های مدرن هندسی یا ساده، طرح‌های فانتزی کودک و طرح‌های تلفیقی چون طرح وینتیج یا پتینه پرطرفدار اشاره کرد. شما هم اگر قصد خرید فرش ماشینی را دارید می‌توانید با کمک این مطلب با جدیدترین، پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین طرح فرش ماشینی در ایران آشنا شده و به کمک کارشناسان چیدانه بهترین خرید را داشته باشید. انتخاب جدیدترین و پرفروش‌ترین طرح فرش ماشینی با توجه به حجم تولیدات موجود در بازار مشکل است. فرش ماشینی حدودا 50 سال پیش به بازار آمد و به‌دلیل تقاضای گسترده فرش در ایران و گرانی فرش دستبافت، خیلی زود محبوب و پرطرفدار شد تا جایی‌که تولید انبوه فرش‌ ماشینی از دهه 60 آغاز شد. چندین کارخانه بزرگ محصولات خود را به بازار عرضه کرده که این فرش‌ها با استقبال خوبی روبرو شدند و تا امروز نیز این روند حفظ شده‌است و در اکثر خانه‌های ایرانی فرش‌های ماشینی دیده می‌شود.

  • فرش ماشینی ناردون و بهشت یکی از طرح های پرفروش فرش ماشینی است که با الهام گرفتن از حوض نقره ای طراحی شده است ولی تقریبا از حوض نقاشی بسیار زیبا تر و شکیل تر می باشد.
  • کیفیت فرش های ماشینی براساس کیفیت نخ استفاده شده و نوع دستگاهی که با آن فرش بافته شده، سنجیده می شوند.
  • البته با خرید از فروشگاه اینترنتی ایران کارپت شما می توانید مطمئن باشید فرشی با اصالت، کیفیت و استاندارد تحویل می گیرید که علاوه بر داشتن مهر استاندارد ملی، از ضمانت نامه کتبی ۶۰ ماهه برخوردار است.
  • در مقالات بعدی به معرفی تازه‌های دیگری از افرند می‌پردازیم.

پشم هایی که از حیواناتی مانند گوسفند و بز به دست می‌آید، فرآوری شده و در فرش و قالیچه استفاده می‌گردد.فرشی که از پشم درست می‌شود بر حسب نحوه بافت قالیدو نوع است. فرش‌های دستبافتیکه قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به فرش ماشینی دارند. یکی از راه های چیدمان دکوراسیون با توجه به رنگ فرش، انتخاب رنگ های مختلف از طرحفرش است. به رنگ هر فرشی که خریداری می‌کنید توجه کنید و از رنگ فرش برای پرده‌ها و همچنین مبلمان استفاده کنید. در انتخاب رنگ‌ها افراط نکنید و هماهنگی آنها را در اولویت قرار دهید. اگر پرده های شلوغ یا مبلمان طرح دار دارید، به سراغ ساده ترین و خلوت ترین فرش‌ها بروید.

تا چندی پیش افراد بیشتر فرش هایی انتخاب می کردند که رنگ های روشن داشت اما رفته رفته با روی کار آمدن فرش های گردویی یا قهوه ای سوخته تمایلات به سمت آنها کشیده شد . مثلا دستگاه بافت ۷۰۰ شانه است و با تغییرات در ماکو و شانه، تبدیل به فرش ۱۰۰۰ می شود. از آنجا که قیمت پشم طبیعی بالاست، در تولید فرش ماشینی نسبت استفاده از پشم طبیعی بسیار کم است. اما نکته منفی که این فرش ها دارد، پرزدهی آنهاست اما نگران نباشید؛ امروزه با ورود تکنولوژی های جدید در صنعت مواد اولیه فرش ماشینی، این موضوع تا حد زیادی رفع شده است. برای مثال اگر فرش ۱۲۰۰ شانه معرفی می شود در ۱۰ سانتی متر از فرش باید ۱۲۰ گره وجود داشته باشد.

همچنین پس از هر یک از فرش های جدید، لینک خرید اینترنتی فرش جدید سال 1401 در زیر آن وجود دارد که می توانید سایزهای مورد نظر خود اعم از 12 متری، 9 متری، و 6 متری را خریداری کنید. فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . مطالب وب سایت ، حاصل تلاش نویسندگان و مترجمان خانه طرح است. ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه علمی کشور هستیم.

فرش ۱۵۰۰ شانه گل برجسته طرح ایسان

چون اين قطعات در مرحله تکرار بهم می پيوندند، آنرا بند بندی يا واگره می نامند. الیاف پلی پروپیلن نوعی الیاف مصنوعی هستند که از واحدهای مونومری تکرار شونده بر پایه‌ی پروپیلن می‌باشد. از این الیاف به دو صورت فیلامنت و یا BCF در تولید فرش‌های ماشینی استفاده می‌شود. در این مطلب به بررسی اجمالی در مورد این الیاف مصنوعی می‌پردازیم. فرش پتینهیا کهنه‌نما که اصطلاحا بهفرش وینتیجنیز معروف است، امروزه بسیار رواج یافته است. پتینه به فرش‌های با ظاهر قدیمی گفته می شود که به معنای عتیقه ، قدیمی و کم‌رنگ است.

به طور کلی فرش ایرانی بر اساس نقش و طرح به ۱۹ دسته تقسیم می شود. که در این بخش قصد داریم علاوه بر معرفی انواع طرح فرش ایرانی ، عکس فرش های ایرانی را در قالب دکوراسیون داخلی منزل مدرن و کلاسیک نیز به جلوه بصری بگذاریم. فرش ماشینی کودک یا عروسکی به فرش‌هایی گفته می‌شود که برای اتاق یا محل نگهداری نوزادان، خردسالان، کودکان و نوجوانان طراحی و بافته می‌شود. معمولا در این نوع طرح فرش‌ ماشینی از رنگ‌های متنوع، شاد، شارپ و زنده و شخصیت‌ها و کاراکترهای معروف کارتونی چون طرح پرفروش فرش ماشینی انیمیشن شاد ماشین‌ها استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که در بین انواع طرح‌ فرش ماشینی کودک، طرح‌هایی با رنگ‌های ملایم و آرامش بخش، مناسب برای خواب و بدون کاراکترهای کارتونی نیز موجود است.

فرش ماشینی طرح بهشت

از دیگر ویژگی های این فرش می توان به اسلیمی های سفید رنگ در دور ترنج و لچک آن اشاره کرد و همچنین حاشیه های بی نظیر آن از دیگر خصوصیات ظاهری فرش های کاشان می باشد. فرش ماشینی ناردون و بهشت یکی از طرح های پرفروش فرش ماشینی است که با الهام گرفتن از حوض نقره ای طراحی شده است ولی تقریبا از حوض نقاشی بسیار زیبا تر و شکیل تر می باشد. معمولا در زمینه فرش کاشان از گیاهان گل سرخ، برگ های نوک تیز، گل های نیلوفر، اشکال هندسی و برگ خرمایی و … استفاده می کنند که زیبایی خاصی را به فرش می دهد.

در طول ساخت فرش، ارزش قابل توجهی برای تفسیر مجدد هنر کلاسیک و ترکیب آن با طراحی معاصر وجود دارد. یکی دیگر از جنبه‌های اصلی تولید فرش نوین و جدید این استکه از تولید انبوه خودداری کرد و به جای آن، یک فرش سفارشی تولید کرد که به نسل های بعدی خانواده ها به ارث برسد. بنابراین، ایجاد یک کلاسیک مدرن برای قرن بیست و یکم الزامی است. کارشناسان بر این باور هستند که این فرش ها از اصیل ترین فرش ها در دنیا می باشند.