خرید جدید ترین مدل های فرش 1400 همراه با نکات فوق العاده برای خرید فرش با دوام ورندل

از طرفی دقت داشته‌ باشید پرز این فرش‌ها باید درخشان و انعطاف‌پذیر باشد. به ‌طوری که این نوع فرش تنها فـرشی است که با پا خوردن و شستشو زیبایی‌اش از بین نمی‌رود. طرح فرش یا مدل فرش را می توان از جهات مختلف به دسته های مختلف تقسیم نمود.

  • شهر کاشان مهد تولید فرش به حساب می آید و یکی از برند های جهانی است به این علت تولید کنندگان فرش کاشان سعی می کنند که فرش های خود را با الیاف درجه یک و با زیبایی چشم گیر و طول عمر بالا و کیفیت عالی تولید نمایند.
  • اگر به دنبال مدل جدید فرش هستید در بخش فرش مدرن از مجموعه فرش‌های ماهورمارکت می‌توانید مدل جدید فرشبه نام فرش وینتیجو همچنین فرش سه بعدی و سایر مدل های فرش فانتزی را مشاهده کنید.
  • فرش چهارفصل زمینه نقره ای نیز جزء فرش های 1200 شانه غیربرجسته با تراکم 3600 است.
  • شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

در طرح و نقشه فرش مشهد معمولا از گلهای درشت شاه عباسی که ساقه های نازک و ظریف دارند استفاده می شود. علاوه بر نقوش یکی از شاخصه های اصلی و مهمی که هم اکنون نیز در تولیدات شرکت فرش آستان قدس رضوی به چشم می خورد، استفاده از طرح لچک ترنج و افشان با حاشیه های دارای نوشته است. حاشیه های کتیبه ای که در فرش مشهد وجود دارد در کنار گل های درشت شاه عباسی، ظاهری بسیار جذاب، گیرا و خاص به این طرح بخشیده است.

مدل فرش با طرح های شیک و زیبا

فرش‌های قم، فرش‌های سنتی ایرانی بسیار باکیفیت هستندکه به‌طور محکم به ابریشم یا پنبه گره می‌خورد و نقوش پیچیده‌ای که شامل ترکیبی از گل‌ها، پرندگان، مدال‌ها، صحنه‌های شکار و باغ‌های آبی تیره و قرمز است. فرش های ماشینی جدید کارخانه‌های شهر قم این سبک‌ها را طرح‌های جدید خود گنجانده آمد و از آن‌ها استفاده می‌کنند. طرح گلنار از دسته بندی فرش های 1200 شانه تراکم 3600 است که در سبک فرشهای افشان بدون ترنج طراحی شده است .این نقشه از فرش دارای چند رنگ زمینه و حاشیه است /با کلیک روی تصویر بالا به صفحه این فرش مراجعه کنید. یکی دیگر از مدل های فرش کاشان فرش لچکی است که تقریبا این نمونه نقطه مقابل طرح ترنج دار است و به این علت در طراحی آن تنها از لچک استفاده کرده اند. این مدل از فرش ها 700 شانه است که زیباترین نوع فرش ماشینی سال 1400 می باشد که دارای طرح و نقش های بسیار زیبا و شکیل طراحی شده است و در رنگ های کرم، سرمه ای، فیروزه ای و آبی کاربنی می باشد.

مدل سرامیک دیوار حیاط در طرح های زیبا و دلبرانه

طرح بوته کرمان شبیه به طرح بوته جقه بوده ولی دارای زمینه سبز سیر می باشد. این نوع از فرش شامل طرح هایی است که ترنج نداشته و صرفا طرح لچکی در آنها به چشم می خورد. در فرهنگ لغت «طرّه» به رشته مویی گفته می شود که در کنار گوش ها آویزان باشد. بنابر این در اینجا می توانیم بگوییم لچک هایی که در امتداد طولی یا عرضی فرش ادامه پیدا کرده اند را طرح لچکی طره دار می نامند. نخستین گروه از طرح رخ یا چهره، شامل تصویر چهره افراد مشهور صاحب منصب و با نفوذ مانند پادشاهان و حکام است. این گروه از جهت تنوع، ترکیب بندی ها و حالات صاحبان نقش ها، بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

این مدل فرش‌ها دارای تنوع رنگی و طرحی بسیاری هستند و مانند فرش‌های ماشینی دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند تا بهترین و متناسب ترین مدل فرش را برای سالن پذیرایی انتخاب کنید. طرح و نقشه فرش ایرانی در کنار تمام زیبایی های هنری خود از ظرافت خاصی برخوردار است. این ظرافت در هیچ یک از طرح و نقشه های فرش طراحان فرش دیگر کشورها وجود ندارد.