فرش کاشان قیمت فرش کاشان خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

همان طور که اشاره کردیم تراکم فرش، مفهومی گره خورده با شانه فرش است و این دو عبارت با هم معنا پیدا می کنند. حال در تعریف دقیق تر به تعداد گره یا ریشه‌ هایی که در هر متر از طول فرش وجود دارد، تراکم فرش گفته می شود. طبیعتا تمام مواردی که درمورد شانه فرش و اثراتی که ایجاد می‌کند ذکر شد، برای تراکم فرش نیز صدق است. بهترین فرش از نظر هرکس میتواند متفاوت باشد اما میتوان گفت فرش های ریزبافت 1500 و 1200 شانه از جمله بهترین فرش های تولید شده در ایران هستند.

  • نمونه رنگ بندی های پرفروش دکوراسیون فرش مثل فرش سرمه ای ، فرش کرم فرش گردویی ، فرش روناسی فرش آبی فیروزه ای فرش بادامی است که در مجموعه بازار فرش با ابعاد فرش 12 متری ، فرش 9 متری ، فرش 6 متری و قالیچه و کناره تولید می شود.
  • طرح فشرده‌تر و ریزتری به نمایش می‌گذارد، به مفهوم فرش دست بافت نزدیک تر می شود.
  • اگر طرفدار فرش‌های دستبافت و آنتیک هستید ولی با این‌حال بودجه لازم برای خرید آنها را ندارید ما به شما فرش‌های پتینه را معرفی می‌کنیم.
  • فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان دارای هشت رنگ واقعی بوده و با طیف رنگ بالغ بر ۱۲ رنگ زینت بخش خانه هر ایرانی خواهند بود .
  • فرش ماشینی زمرد مشهد طرح کد کرم گل برجسته از مجموعه محصولات هزار و دویست شانه بوده که دارای تراکم طولی 3600 می باشد.

بخاطر تفاوت محاسبه و قیمتگزاری مختلف فرش 9متری شرکت ها فرش 9 متری متراژ خوبی برای مقایسه کلی قیمت ها نیست. معمولاً این‌گونه فرش‌ها با شانه بالاتر از 700 بافته می‌شود. یعنی در گروه فرش ماشینی 1000 شانه یا 1200 شانه و یا حتی 1500 شانه قرار دارد.

فرش ۱۲۰۰ شانه نقشه گنبدی رنگ سرمه ای

فرش ماشینی با قیمت مناسب مانند فرش 700 شانه، فرش 500 شانه، فرش 440 شانه، فرش فانتزی، فرش شگی با طرح ها و رنگ های با کیفیت و به روز در اختیار خریداران قرار می گیرد. تمامی این محصولات در سایزهای فرش 12 متری، 9 متری و 6 متری موجود بوده و در سایزهای سفارشی قابل بافت هستند. الیاف مرسوم و معمولی که برای بافت فرش 12 متری از آنها استفاده می‌شود. این الیاف از نظر کیفیت، لطافت، حفظ گرما و در نتیجه قیمت باهم متفاوت هستند. بهترین و گران‌ترین فرش، فرش صددرصد اکریلیک است زیرا الیاف اکریلیک ضد حساسیت، مقاوم در برابر بیدزدگی و حشرات، قابل شست‎‌وشو هستند.

خصوصیات فرش 6 متری

به تعداد ریشه‌ها و یا گره‌های موجود در هر مترمربع از عرض فرش، شانه می‌گویند. یکی از معیارهایی که مستقیماً بر روی فرایند قیمت‌گذاری فرش اثر‌گذار است، تعداد شانه آن است. همچنین تراکم فرش به معنای تراکم طولی تعداد ریشه‌ها و گره‌ها در هر مترمربع از طول فرش است. در حال حاضر متداول‌ترین و پرطرف‌دارترین فرش‌های 12 متری بازار 1200 شانه هستند.

فرش نقش کهن کلکسیون پلاتینیوم کد ۵۰۰۴ ا Naghshe Kohan

در ادامه در مورد عوامل مهم برای خرید فرش لیستی برایتان تهیه کردیم که میتوانید جزو شاخصه های خرید فرش خود قرار دهید و از آنها جهت تصمیم گیری انتخاب و خرید فرش خود استفاده کنید. به دلیل تنوع بالای تولیدات فرش ماشینی در انواع رنگ زمینه پاسخگوی حجم بالایی از سلایق گوناگون می باشد. در زمان خرید فرش ماشینی حتما به رنگ آن توجه داشته باشید زیرا رنگ سایر اجزاء خانه نیز بر اساس آن مشخص می شود.