آقای فرش پاژ مشهد؛ آدرس، تلفن، ساعت کاری، تصاویر و نظرات کاربران نقشه و مسیریاب بلد-میزبان فرش

این مجموعه حرفه ای داراي سالن اختصاصی فرش دستباف، ستان گالری تابلو فرش دستباف، سالن مجلل فرش ماشينی، سالن فرش مدرن و فرش فانتزی، سالن كفپوش، استوديو گرافیک و طراحی فرش، خانه كودك، كافی شاپ، فود كورت و واحد پشتيبانی مشتريان مي باشد. آقای فرش در محله شاندیز تهران و در خیابان مشفق کاشانی،خیابان یافت آباد واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند سه راه آذری و بازار مبل ایران شماره ۳ و چهارراه یافت آبادتولیددارو و بیمارستان خیریه غیاثی و بازار مبل کوروش قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه اتوبوس پایانه بوتان پایانه مترو نعمت آباد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بلوارمعلم می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

  • بماند که حدود یکی دو ماه هم کشید با هزاران پیگیری تونستیم پولمون رو پس بگیریم .
  • محصولات خیلی متوع بودن و قیمتشون نسبت به بازار پایین تر بود.
  • خانه فرش برای اطمینان از این موضوع، مراحل کار را از نخستین گام تا تحویل نهایی به‌دقت بررسی می‌کند.
  • سوما بازم میگم فرشتون رو ادم کار کشته تون همون لحظه چک کنه و همون لحظه تحویل بگیرید و ببرید با خودتون .
  • ماموریت اقای فرش، تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش های ماشینی و دستبافت و …

تنوع طرح‌های فرش ماشینی در مجموعه آقای فرش، چنان تحولی در خلق زیبایی فرش پدید آورده که در قالب کلمات نمی‌گنجد. ماموریت اقای فرش، تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش های ماشینی و دستبافت و سایر محصولات جانبی، از برندهای منتخب مطرح ایرانی و خارجی از طریق ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه در محیطی مطلوب، توام با آرامش و دسترسی مناسب برای مشتریان می باشد. فروشگاه مجازی آقای فرش یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که در بستر اینترنت، اقدام به فروش انواع فرش ماشینی با قیمت فوق العاده می کند. من چند سال پیش از آقای فرش خرید کردم و متاسفانه راضی نبودم.

معرفی کلکسیون تینا محصولی از فرش فرهی

دوست عزیز منم شهر فرش پردیس کاشان رو خریدم افتضاحه بعد از دو سال داغون شده… بابام ده سال پیش فرش از مارکهای مشهد خرید بعداز ده سال آخ نگفته…. با سلام من برای خرید دو تخته فرش به تمام نمایندگیها سرزدم شهرفرش اقای فرش دنیا فرش مهد فرش درنهایت رفتم ۷تیر دو برند خوب بودند فرش کویر یزد وفرش مشهد وبنده فرش مشهد را خربداری نمودم ولی دلم پیش کویر یزد ماند. مرسی واقعا منم منصرف شدم که خرید کنم ازشون مطمینم که درست میگید شهر فرش و اقای فرش خیلی بی کیفیت عمل میکنن از هر جهت. سلام خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما،من قصد خرید فرش داشتم ،با این تفاصیل از شهر خودمون خرید کنم بهتر ومطمئن تره، ولی من تقریبا ۱۵سال پیش ازقالی سلیمان خرید کردم با گذشت زمان انگار بهترین فرش و خریدم ولی حیف که اون مدل پیدا نمیشه…….. شما با خرید از شهر فرش فقط یک نفر رو پولدارتر می کنید و بازار و مغازه های محلی خودتون رو که بسا قیمت و خدمات و کیفیت بهتری ارایه می کنه تعطیل می کنید.

Driving Directions to Aqaye Farsh Store – آقای فرش, بازار مبل … -…

پروسه ای که برای خرید آنلاین فرش در نظر گرفته شده است، عاری از هرگونه پیچیدگی است تا مشتریان عزیز بتوانند تنها با چند کلیک، خرید خود را نهایی کنند. سلام ، یحتمل شما با یکی از این فروشگاه ها رابطه کاری دارید . جالبه که شما اصلاً مقایسه‌ای انجام نداده‌اید و گویا در نظرتون این دو فروشگاه هیچ ویژگی مثبتی ندارند، به نظر اگر تیتر را می‌گذاشتید نکات منفی این دو فروشگاه [آن هم به زعم شما و با قضاوت یک سویه‌اتان] مناسب‌تر می‌نمود. اگر فضای کوچکی در خانه دارید و می‌خواهید بزرگ‌تر نمایان شود، بهتر است از فرش‌های ماشینی که دارای رنگ‌های روشن هستند، استفاده کنید. استفاده از مطالب سایت فرش فیروزه در سایت هایی با موضوع مشابه، خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است و از طریق کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه پیگیری خواهد شد. آدرس و شماره تماس این نمایندگی‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم.

جالبتر اینکه چون مارگزیده بودیم همون موقع تحویل فرش رو باز کردیم و دوباره فرش ها پاره بودن و همونجا تحویل نگرفتیم و عکس و فیلم هم گرفتیم و در خواست کنسلی کردیم . بماند که حدود یکی دو ماه هم کشید با هزاران پیگیری تونستیم پولمون رو پس بگیریم . سلام دوستان من تجربه شخصی خودمو در اختیارتون میزارم که تو این وضعیت اقتصادی ضرر نکنید . کیفیت هم افتضاح و بعد از مدتی رنگ فرشها آبرنگی و فرشها نخ کش می شوند. فرش‌های اکریلیک اغلب دارای پرز دهی در چند هفته ابتدایی خرید هستند، اما ادامه پرزدهی پس از این مدت نشانه‌ای بر نامرغوب بودن فرش است. در خصوص فرشهای اتاق کودک، پزشکان و کارشناسان توصیه می کند از فرشهای بدون پرز، ضد حساسیت و آنتی باکتریال استفاده کنند چرا که کودکان در معرض حساسیت های تنفسی و پوستی هستند و بر رشد آنها تاثیر می گذارد.

طبق گفته کارشناسان مجله خبری فرش، فرشهای تولید شده آنتی باکتریال، بدون پرز و ضد حساسیت، بدون بو و دیرسوز هستند که گواهینامه سیب سبز سلامت وزارت بهداشت و تاییدیه انستیتو پاستور ایران را دارند. اگر تا به‌حال از فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرش، در مجموعه آقای فرش دیدن کرده باشید، با ما هم نظر خواهید بود که مجموعه‌ای بی‌نظیر و فوق‌العاده در این فروشگاه فراهم آمده است. مجتمع تجاری نیکامال در فلکه اول گوهردشت کرج عصرجمعه چهاردهم دی ماه 1397 میزبان مراسم افتتاحیه شعبه چهارم فروشگاه‌های آقای فرش بود.