کیت هادسون کریستین سیریانو و والنتینو را برای تبلیغ «پیاز شیشه‌ای: راز با چاقو» پوشید


کیت هادسون بافتا «پیاز شیشه‌ای: اسرار چاقو» را به تن کرد

تور تبلیغاتی «Gl، Onion: A Knives Out Mystery» هیچ نشانه‌ای از کاهش را نشان نمی‌دهد، زیرا کیت هادسون هم در رویداد BAFTA: A Life in Pictures به افتخار او در لندن در روز جمعه (16 دسامبر) شرکت کرد و هم در مراسم فوتوکال برگزار شد. در ایستگاه Kings Cross در روز شنبه (17 دسامبر).

اولین نگاه کیت یک کریستین سیریانو بهار 2023 کت و شلوار با جزئیات متضاد اغراق‌آمیز برجسته شده است که این کت و شلوار را به ظاهر برجسته‌ای تبدیل می‌کند که بر روی تا،دوهای یکپارچهسازی با سیستمعامل می‌آید.

با توجه به اینکه برف امروز صبح در لندن فقط آب شده است، او هوشمندانه این کت و شلوار را با یقه یقه اسکی استایل کرد.

کریستین سیریانو بهار 2023
کیت هادسون WoreValentino را در حال تبلیغ

برای تماس با ع،، او همچنان عشق خود را به ظاهری خاص و با پوشیدن کت کت، از لباس خود به نمایش گذاشت. والنتینو بهار 2023 مجموعه.

آ،ین باری که از کامیل رازات ظاهری پر از پر از این مجموعه دیدیم، _هانا_ این نگاه را به آقای تومنس از نارنیا تشبیه کرد و حالا دیگر نمی تو،م آن را ببینیم.

بعید به نظر می رسد که این مقایسه مشابهی داشته باشد، اما من متوجه شدم که چکمه های بادمج، را با این ظاهر زیر سوال می برم، و تصمیم گرفتم موهای او را به دلیل رقابت با پرها پایین بیاورم.

برای من اولین نگاه برنده این آ، هفته بود.

والنتینو بهار 2023

اعتبار: Vogue.com و Getty




منبع: https://www.redcarpet-fa،onawards.com/2022/12/19/kate-hudson-wore-christian-siriano-valentino-promoting-gl،-onion-a-knives-out-mystery/