مشخصات و سابقه پیگیری سفارشات فروشگاه آقای فرش ترب

ساعتهای طولانی کار ؛ قوانین سختگیرانه؛ عدم رعایت حداقل حقوق انسانی پرسنل و سرکوب کوچکترین اعتراض با اخراج و تهدید یک رویه رایج شهر فرش هست. من در شهر فرش کار می کردم و متاسفانه به مردم فرش می فروختم. متاسفانه شهر فرش دو صورت و وجه داره یکی تبلیغات و صورتی که به مشتری نشون می دند و یکی از سمت شهر فرش و کارکنان. طرح حاتم که با توجه به توانمندی خانوار ایرانی طراحی شده، این امکان را فراهم می‌آورد که بدون پیش‌پرداخت و بدون سود و کارمزد، فرش خود را خریده و اقساط آن را در بازه‌های طولانی‌مدت پرداخت نمایید.

  • بازار فرش از سالیان دور تا به امروز صنعتی حرفه ای و قدرتمند در کشورمان بوده است.
  • طرح حاتم که با توجه به توانمندی خانوار ایرانی طراحی شده، این امکان را فراهم می‌آورد که بدون پیش‌پرداخت و بدون سود و کارمزد، فرش خود را خریده و اقساط آن را در بازه‌های طولانی‌مدت پرداخت نمایید.
  • استفاده‌کنندگان این طرح همانند سایر خریداران از امکانات ویژه آقای فرش یعنی ضمانت طلایی، دو سال ضمانت کتبی، حمل رایگان و … استفاده کنند.
  • آدرس و تلفن تماس این شعبه‌ها را با شما در میان می‌گذاریم.
  • من بعد از کلی ذوق و شوق واسه خرید فرش به شعبه تهرانسر شهر فرش مراجعه کردم .متاسفانه برخلاف اون چیزی که میگفتن با محیط بزرگی که داره تنوع چندانی نداشت و برخورد پرسنل هم مناسب نبود .

این فروشگاه، انواع مختلفی از فرش‌های ماشینی و دستباف، تابلو فرش دستباف و ماشینی، تکه‌دوزی و صنایع‌دستی را عرضه می‌کند تا شما عروس و دامادهای عزیز بتوانید بهترین‌ها انتخاب نمایید. کارخانه پیشرفته قالیشویی بانو با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرش و متریال شستشوی درجه یک آماده خدمات رسانی با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز است. قالیشویی بانو همراه با پرسنل مجرب و فعال، سعی نموده تا تجربه ای درخشان از رضایت شما مشتریان عزیز جلب نماید. برای مشتریانی که امکان دسترسی به نمایندگی‌ها را نداشته باشند، امکان ورود به گالری اینترنتی فروشگاه، مشاهده و مقایسه محصولات و نیز ثبت سفارش محصولات موجود است. اساس این کار بر خودکفایی مجموعه و تولیدات صفر تا صدی اغلب محصولات ارائه شده قرار گرفته است.

مکان‌های مشابه نزدیک آقای فرش یافت آباد

همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۴٫۶ از ۵ را به این مکان داده‌اند. من از سایت مرکز فرش ایرانیان که از خود شرکت فرش هست مستقیم خرید کردم با ضمانت نامه و کیفیت عالی اما قیمتشون خیلی از شهر فرش ارزونتر بود و ارسال کردن درب منزل و بعد پول رو پرداخت کردیم. خلاصه فرش فرهی سابق شعباتش رو جمع کرد و اقای فرش رو راه انداخت طبق گفته ی همون دوستم که تو فرش فرهی بود . ( میتونید خودتون هم ادرس دفتر مرکزی فرش فرهی و ادرس اقای فرش رو هم با هم مطابقت بدین با سرچ اینترنتی) و داستان همون داستانه اشغالترین و بی کیفیت ترین فرش ها رو دارن میفروشن. تازه پارگی و فرش رفو شده رو هر کسی نمیتونه تشخیص بده ۸۰ درصد مردم نمیدونن فرش درجه ۴ رفو شده خریدن. در صورتی که من دارم به جرات میگم صد در صد فرشهایی که اقای فرش میفروشه فرش های پاره و رفو شده هست که در اصل ضایعات کارخانه ها هست.

توجه کنید فرش‌های تک رنگ تیره، مانند آبی نفتی، مشکی یا قهوه‌ای مایل به شکلاتی به سادگی لکه‌های روشن و یا دوده‌ها را نمایان می‌کنند و فرش‌هایی که دارای رنگ‌های بسیار روشن هستند، مانند سفید و یا کرم گرد وغبار و جای پا را نشان می‌دهند. از این رو با همکاری سازمانها، تعاونی ها و ارگانها و همچنین پشتیبانی شبکه بانکی کشور، روشهای مناسبی برای هر کدام از صنوف مختلف را در نظر گرفته که در ادامه معرفی شده اند. در تخصیص تسهیلات، برای هر فرد تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار (زوجین تا 100 میلیون تومان) در نظر گرفته شده که در صورت استفاده زوجین از این طرح، مبلغ تا دو برابر می‌تواند افزایش داشته باشد.

فروشگاه فرش به عنوان اقای فرش

کارشناسان فروش در آقای فرش، بهترین و متناسب‌ترین تولیدات فرش را با دکوراسیون منزل شما، پیشنهاد می‌کنند. آقای فرش را می‌توان از معتبرترین‌ها در عرصه تولید و عرضه فرش ماشینی و دستبافت دانست. این مجموعه با دارا بودن شعب مختلف در تهران و شهرستان‌ها، توانسته به‌خوبی انواع سلیقه‌ها را پوشش دهد. آقای فرش حکیمیه در محله حکیمیه تهران و در بلوار بهار،خیابان بهشت،خیابان ارکیده نهم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین ۱۹۳ پاشایی و سرای محله حکیمیه و مرکز واکسیناسیون خانه بهداشت حکیمیه و بازار میوه و تره بار حکیمیه 1 و فروشگاه شهروند حکیمیه قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس دانش می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

بازار فرش از سالیان دور تا به امروز صنعتی حرفه ای و قدرتمند در کشورمان بوده است. در بازاری که کارخانه جات مختلف فرش ماشینی و فرش دستباف طرح های متنوع و با سطح کیفیت های مختلف را به بازار عرضه می کنند، نوآوری حرف اول را برای خلق مزیت رقابتی در تولید کنندگان فرش می زند. بسیاری از تولید کنندگان و برندهای فرش در سال های اخیر با در نظر گرفتن نیاز امروز مصرف کننده جهت خرید فرش، اقدام به تولید فرش هایی با طرح های مدرن و امروزی کرده اند. در این میان برند های فرش فروشی همچون شهر فرش، آقای فرش، مهد فرش، دنیای فرش و غیره با عرضه محصولات کارخانجات مختلف و تنوع در پرداخت از جمله فروش اقساطی فرش، سعی بر آن دارند تا سهم بیشتری از این بازار بدست آورند.