مدل های فرش جدید سال 1401 ️ پرفروش ترین مدل فرش جدید 1401-میزبان فرش

در زیربه معرفی چند نمونه از جدیدترین مدل فرش ماشینی افرند می‌پردازیم که بر اساس دسته بندی فرش تقسیم بندی شده است. در سال اخیر به جایگاه پرفروش ترین فرش ماشینی نزدیک شده‌اند. این فرش‌ها‌ که زیبایی و چشم نوازی بیشتری در مقایسه با رقبای خود دارند برای استفاده در اتاق‌های‌ پذیرایی یا برای فرش جهیزیه انتخاب می شوند. طبیعتا قیمت آنها در نسبت با فرش‌هایی‌ که شانه و تراکم کمتری دارد، بیشتر است اما در مقایسه با فرش‌های‌ دستباف و فرش‌های‌ ماشینی 1500 شانه قیمتی مقرون به صرفه و مناسب دارند.

چنانچه که دکوراسیون منزل شما کلاسیک می‌باشد، بهتر است تا از فرش‌های سنتی برای پهن کردن بر روی زمین استفاده کنید. فرش ها دارای دو دسته ماشینی و دستبافت هستند که هر مجله خبری فرش یک از آن ها دارای تراکم عرضی و طولی می باشند. تراکم عرضی فرش را به تعداد گره های یک فرش در یک متر از عرض آن می گویند و اصطلاحا با نام شانه فرش نیز شناخته می شود.

در فروشگاه ماهورمارکت انواع مدل های فرش وینتیج را در رنگ بندی های مختلف می توانید انتخاب کنید. در ادامه فرش الیا و فرش 8014 از نمونه های پرفروش فرش ماهور را می توانید مشاهده بفرمایید. فرش ماشینی نزدیک 50 سال است به بازار وارد شده و در انواع طرح، رنگ، سایز و … با الیاف مصنوعی بافته و به بازار عرضه می شود. منظور از نخ ۱۰۰ درصد اکربلیک این است که تمام الیاف آن از اکریلیک تشکیل شده و نخ دیگری در بافت فرش به کار نرفته است. انواع مدل های فرش کاشان به عنوان فرش های ماشینی فوق العاده باکیفیت و دارای تنوع بالا در بازار شناخته شده اند.

فرش نایین از نظر طرح و نقش و رنگ بندی دارای تنوع بسیار زیادی است. از جمله طرح هایی که در فرش منطقه نایین کاربرد دارند می توان طرح لچک ترنج (شبیه طرح اصفهان)، طرح افشان، نقش گنبد (سقفی)، درختی، حاج خانمی، محرابی، قابی، کتیبه ای و محرمات را نام برد. فرش طرح اصفهان و نائین اگرچه دو طرح متفاوتند و هر یک ویژگی های خاص خود را دارند، اما به دلیل شباهت زیاد در طراحی معمولا در یک گروه دسته بندی می شوند. در زمینه این طرح که جزو طرح های لچک ترنج می باشد، نقوش اسلیمی ساده و دهان اژدری و باغهای پر از گل و گیاه با شاخ و برگ هایی به هم پیوسته و خزنده دیده می شود. در حاشیه این فرش حاشیه باریک و پهن وجود دارد که حاشیه پهن توسط دو حاشیه باریک (حاشیه کوچکتر یا نازکتر)، محاصره شده است.

  • به عنوان مثال می توان طرح های مربوط به قفقازی را نام برد که در این مدل از فرش خودنمایی می کنند.
  • اگر خانه کوچک و نقلی دارید فرش‌هایی با ابعاد و اندازه کوچک خریداری کنید.
  • در طراحی این طرح و مدل فقط نقوش لچک و ترنج به کار برده شده است.
  • هرچند جایگاه فرش دستباف ایرانی هیچگاه قابل مقایسه با فرش ماشینی نیست.
  • لازم به ذکر است در انتخاب عکس ها از فرش دستباف و فرش ماشینی استفاده شد.

انتخاب فرش جهیزیه بستگی به سلیقه و دکوراسیونی داره که انتخاب می کنید. ولی معمولا فرش های افشان رنگ روشن برای خانه مناسب تر هستند. برای نمونه فرش جدبد ارکیده یکی از مدل های پر فروش ماهور است که برای فرش جهیزیه نیز مناسب است. شما می توانید برای انتخاب بهتر از دکوراسیون منزل خود به پیج اینستاگرام ماهور مارکت به نشانی @mahoor.market عکس ارسال کنید کارشناسان ماهور در اسرع وقت راهنمایی می کنند. معرفی شد اما با روحیات شما جور نبود یا با دکوراسیون منزلتان همخوانی نداشت، لزومی به انتخاب آن نیست.

انتخاب سایز دلخواه، ارسال رایگان پرداخت درب منزل،مشاوره

زمان و تاریخ مشخصی نیست که همه طراحها در اون زمان شروع به طراحی یا ارائه نقشه جدید کنند .ولی معمولا فرش های طرح جدید و مدل های روز در نیمه دوم و نزدیک به بازار شب عید عرضه میشود . برای همین بیشتر نقشه های بروز در شب عید توسط فروشنده ها عرضه میشود . در فرش ماشینی 1500 شانه و 1200 شانه بافت زیباتر و ظریف تر شده و جهت استحکام دادن به فرش لزوما باید خاب فرش کوتاه در نظر گرفته شود. فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . مطالب وب سایت ، حاصل تلاش نویسندگان و مترجمان خانه طرح است.

برای پوشاندن کف اتاق خواب ها با فضای بزرگ می توانید از انواع فرش ها با رنگ های مختلف استفاده نمایید همچنین هیچگونه محدودتی برای طرح و رنگ فرش برای اتاق خواب های بزرگ وجود ندارد. اگر اتاق خواب شما دارای متراژ کوچکی است فرش های رنگ روشن می توانند برای کفپوش اتاق خواب انتخابی مناسب باشند زیرا این فرش ها باعث می شوند تا فضای اتاق خواب بزرگ و دلبازتر به نظر برسد. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید قسمتی از کف سالن پذیرایی را بپوشانید همچنین می توانید به کمک فرش همه قسمت های کف پذیرایی را پوشش دهید و از این طریق جذابیت دکوراسیون داخلی را افزایش دهید. در این مطلب تصاویری از انواع مدل فرش با طرح های شیک و فانتزی مخصوص بخش های مختلف منزل را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید. معمولا بهترین فرش های که بخوایم به شما معرفی نمایم از لحاظ شانه بودن فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه است. به این علت که دارای قیمتی بسیار مناسب و ضخامت بسیار عالی و دوام بالایی می باشد.

فروشگاه فرش ماشینی ماهور مارکت تهران

از این جهت این نوع فرش نیز یک فرش نوپا و جدید به حساب می آید. در حاشیه فرش نیز طرح اسلیمی به همراه دسته گل به گونه زیبا با یکدیگر ترکیب شده اند. این نقوش دارای هماهنگی و هارمونی بوده زیبایی فرش را دو چندان ساخته است. در قم فرش هایی به تقلید از طرح هندسی جوشقانی بافت می شود که شباهت هایی نیز با فرش های طرح قدیمی کاشان دارد. علاوه بر این در قم طرح درختی را گاهی بدون نقش محراب و گاهی در متن محرابی می بافند.

پرداخت هزینه پس از تحویل، تضمین کالا و مشاوره‌ی خرید از دیگر مزیت‌های فروشگاه فرش افرند است. شما برای سالن پذیرایی از چه مدل فرش استفاده کرده اید؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید. این مدل فرش معمولا به رنگ‌های گرم بافته می‌شود و برای خانه‌هایی به سبک سنتی استفاده می‌شوند. این فرش ها را می توانید در هر سبکی از مدرن و معاصر تا سنتی و اکتیک استفاده کنید ولی مدل های دایره ای بتازگی میان مردم محبوب شده اند و پهن نمودن آنها در منزل می تواند رخ زیبایی به فضای داخلی بدهد. توضیح مربوط به طرح محرابی نیز در دسته مربوط به “انواع فرش بر اساس نام نقش و نقشمایه” در بخش دوم گذشت.