مبلمان پایه فلزی یا پایه چوبی مناسب است ؟ آرتا | mobleseyed

مبلمان پایه فلزی یا پایه چوبی مناسب است ؟ آرتا | mobleseyed

اما به طور کلی باید از بهترین چوب ها انتخاب شوند تا قابلیت تحمل وزن های سنگین را داشته باشند. با تغییر و تحول در صنعت مبلمان علاقه اکثریت افراد به سمت مبل‌های فلزی و یا مبل پایه استیل رفته است. مبلمان پایه استیل به مرور زمان جای مبل‌های پایه چوبی را در بازار گرفته‌اند.

  • این نوع پایه ها در انواع مختلف با کیفیت های بسیار عالی در بازار موجود هستند.
  • حالا که با پایه‎های مبل چوبی و فلزی آشنا شدیم، بهتر است که در ادامه بحث مبل پایه فلزی بهتره یا چوبی نگاهی به مزایا و معایب پایه فلزی بیندازیم تا ببینیم که ارزش خرید را دارند یا نه.
  • هر سبکی از مبلمان زیبایی خاص خود را دارد و مقایسه کردن آنها با هم کار درستی نیست.
  • پایه های فلزی مبل چند سالی است در صنعت مبل سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر پایه فلزی مبل شما دچار مشکل شود، می‌توانید پس از گذشت مدتی آن را تعویض نمایید. اکثر پایه های فلزی از استیل ضد زنگ ساخته شده اند؛ البته گاهی از فولاد و آهن نیز برای ساخت این پایه ها استفاده می شود. اما به دلیل بالا بودن وزن فولاد کمتر از آن برای ساخت پایه مبل استفاده می کنند. اما کیفیت استیل و روکشی که روی آن کشیده می شود که زنگ نزند، خط و خش روی آن ایجاد نشود و مقاومتش بالا برود بسیار مهم است. همه این موارد باعث می شود قیمت برخی از پایه ها بیشتر و قیمت برخی دیگر پایین تر حساب شود.

بهترین جنس پایه مبل کدام است؟

چوب‌ها انواع گوناگون دارند، بعضی از آنها در داخل و بعضی در خارج از کشور تولید می‌شوند. چوب راش هم از جمله چوب هایی است که به ایران وارد می‌شود.یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های چوب راش، طول عمر زیاد مبلمان است که به ‌راحتی و بی ‌دغدغه می‌توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. استفاده از مبلمان و میز های پایه فلزی به دوستداران سبک مدرن پیشنهاد می شود. این پایه ها به تازگی بسیار مورد استفاده و استقبال طرف داران قرار گرفته است. این باعث می‌شود که رنگ بندی بیشتری داشته باشند و گزینه‌های بیشتری برای خرید شما وجود داشته باشد. از نکات منفی پایه‌های فلزی می‌توان به امکان آسیب‌دیدگی و پاره شدن فرش‌های شما اشاره کرد.

ساخت میز پایه استیل

پس از خرید مبلمان فلزی باید به فکر تهیه میز عسلی فلزی نیز باشید ! میز های تلویزیون و کنسول نیز می توانند از مواردی باشند که تغییر پذیر هستند و آنها نیز می توانند به تبعیت از پایه های مبل شما فلزی باشند . پایه های فلزی اتصال خورده به کلاف چوبی ، به شرط اتصال قوی مقاومت خوبی را ایجاد می کند و می توانید سالیان سال روی آن حساب کنید ! پروفیل های فولادی ، ورق آهن ، لوله و استیل از متریالی هستند که در صنعت پایه های فلزی مورد استفاده قرار میگیرند که پر استفاده ترین آنها پروفیل های فولادی هستند. در نهایت نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید ظاهر و کیفیت پایه مبل است که زیبایی و جذابیت خاصی به میز یا صندلی و مبلی که مدنظر دارید می دهد. مثلا اگر شما مبلمان شیک و زیبایی داشته باشید اما پایه های مبل به زیبایی مبلمان شما نباشد در نگاه اول در ذوق شما بزند.