مانتوهای زمستانی شیک و شیک سنت لورن هایلی بیبر


کت‌های شیک و شیک سنت لورن هیلی بیبر

امسال اتحادیه ای قوی تر از هایلی بیبر و سن لوران وجود نداشته است.

ما او را دیده‌ایم که بسیاری از لباس‌های سنت لوران را با سیلوئت شیک مورد علاقه‌اش پوشیده است، اما وقتی ،ت به لباس بیرونی او می‌رسد، این مدل تنوع بسیار بیشتری دارد.

کت بهترین ا،سوری برای تکمیل لباس شما در این فصل از سال است.

و به نظر می رسد که حتی سرما مانع از ظاهر شیک هایلی نمی شود.

ممکن است از قبل کت (یا کت) مورد علاقه خود را داشته باشید. اما با این که زمستان سردتر از همیشه احساس می‌کنید، ممکن است بخواهید سنگین‌تر و بزرگ‌تر از سال‌های قبل باشید.

هایلی نشان می دهد که چگونه می تو،د قطعات جدید و جاودانه را به کمد لباس خود اضافه کنید و طراوت را به آن روزهای سرد بیاورید.

مورد علاقه من این بود کت سن لوران خا،تری شاه ماهی که با یک شبح بزرگ شکل گرفته است که تن،ات سخاوتمندانه برند را برای لباس های بیشتر نشان می دهد.

با یک کت زیبا و جاودانه مانند این، بدون توجه به اینکه زیر آن چه لایه‌ای می‌کنید، بیشتر کار سخت را برای شما انجام می‌دهد.

سن لوران پاییز 2022
کت‌های شیک و شیک سنت لورن هیلی بیبر

برخی ممکن است به این نگاه دوم نگاه کنند و از اینکه مدل ، پوشیده است ناامید شوند، اما کت سن لوران از ، بدون حیوانات ساخته شده است، مانند تمام کت های ، آنها.

ما این کت را چند بار روی فرش قرمز دیده‌ایم که مهم‌ترین آن در کیت هادسون برای اولین نمایش لندن «پیاز شیشه‌ای: یک چاقو از راز» بود.

من عاشق کت مشکی و لوازم جانبی براق Hailey هستم که شامل یک سنت لوران LBD، یک جفت سایه های میکا سن لورن SL 276، کیسه دوره گردی Saint Laurent Happy Hour و صندل سن لورن ملودی به زرق و برق اضافه شده است.

سن لوران پاییز 2022
کت‌های شیک و شیک سنت لورن هیلی بیبر

هیلی این را انتخاب کرده بود کت نمدی ترمه سنت لوران در سیاه، با آن سایه سن لورن SL 557، او نئو درونی خود را کانالیزه می کرد.

سن لوران پاییز 2022

و برای تکمیل کوارتت، مدل در یک ث،ه پا به عرصه گذاشت – کوتاهتر – کت بدون ، سنت لوران.

این مانتو یقه شال با یک جفت همسان طراحی شده بود سنت لورن LA 16 قاطر، و مورد علاقه او سایه سن لورن SL 557.

سن لوران پاییز 2022

اعتبار: Vogue.com و Getty / با حسن نیت از سنت لوران
زم، که برای ،ید لینک را دنبال کنید، کمیسیون دریافت می کنیم.


،ید کنید نگاه




منبع: https://www.redcarpet-fa،onawards.com/2022/12/20/hailey-biebers-snug-stylish-saint-laurent-coats/