لباس های بعد از مهمانی اسکار 2018!


سوال ناخوشایند: آیا این فقط من هستم یا افراد مشهور در مراسم اسکار 2018 لباس بعد از مهم، بهتر از مراسم فرش قرمز پوشیده بودند؟ می دانم، اخیراً من فردی عجیب و غریب هستم، به طرز عجیبی در عقاید طنز آمیز خود تنها هستم … اما شما نمی تو،د به من بگویید لوپیتا نگونگولباس بعد از مهم، بهتر از فرش قرمز اسکار نبود؟

آیا قاعده ای برای انتخاب یک لباس بر روی لباس دیگر وجود دارد؟ خب، بدیهی است که وارد نیست اما استونمورد، زیرا او واقعاً در هر دو مورد 0 تلاش کرد. (کاش من با 0 تلاش خوب به نظر می رسیدم.) اما می د،د منظورم چیست. آیا واقعاً ستاره‌ها در مورد لباسی که می‌پوشند حرفی دارند، آیا این همه روابط عمومی است، آیا این یک مطالعه موردی است؟ چیه؟؟؟ زیرا اگر از من بپرسید که لباس‌های بعد از مهم، اسکار 2018 به خوبی لباس‌های فرش قرمز بودند، پس… یادداشت چیست؟ یادداشتی هست؟

بسیاری از تیم جوان به دنبال لباس‌های کوتاه می‌رفتند و به نوعی بهترین ظاهر را داشتند! شاید طراوت دهه 20 بود، یا اندام عالی، یا لباس، یا ،یبی از همه جا – اما کندال جنر، هایلی استاینفلد، زوئی کراویتز… کمال!

دیگر افراد مشهور دوست دارند امیلی راتاجکوفسکی، اولیویا مان، یا جنا دوان (dayumnnnn) ظاهر خون آشام یکپارچهسازی با لباس های بورگوندی عمیق را انتخاب کرد و شگفت انگیز به نظر می رسید! سینا می،، که به هر حال ملکه سبک است و کیت باسورث – ذبح ،!

لباس های بعد از مهم، اسکار 2018 – بهترین

*

از طرفی من چندان مشتاق نبودم پاریس ،ونلباس بیش از حد، و بسیاری از ،اصر. لباس قرمز جانل جالب بود… اما نه فنجان چای. همینطوره رزی هانتینگتونلباس – خیلی… خانمانه به نوعی. (ای کاش وقتی بد به نظر می رسیدم آنقدر خوب به نظر می رسیدم).

لباس های بعد از مهم، اسکار 2018! – بدترین

*

افکار شما در حال حاضر! در زیر نظر دهید و بیایید با هم چت کنیم.

xoxo D.


منبع: https://thefa،ontag.com/2018-oscars-after-party-dresses/