قیمت فرش ماشینی و طرح فرش از کارخانه فرش شهر فرش کالا فرش-میزبان فرش

انواع تابلو فرش دستباف و ماشینی با طرح های متفاوت را می توانید در شهر فرش مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات با کیفیت بالا و قیمت قابل رقابت به شما عرضه خواهند شد. همانطور که خدمتتان عرض کردیم، انواع کیفیت های بافت فرش دستباف در شهر فرش موجود است. این تنوع کیفیت باعث می شود که دست مردم برای خرید فرش دستباف با قیمت های گوناگون باز باشد.

  • به این نکته هم توجه داشته باشید که ما فروش مستقیم و بدون واسطه ای انجام میدهیم.
  • 2- فرش‌هایی که رنگی روشن دارند می‌توانند فضای خانه را بزرگ‌تر از آن چه که هست نشان دهند.
  • شهر فرش اولین و بزرگترین توزیع کننده انواع فرش‌های ماشینی، فرش‌های دستباف، کلاسیک و فانتزی و تابلو فرش‌های نفیس از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی است.
  • صادرات فرش به بیش از 50 کشور دنیا و همچنین حضور در نمایشگاه‌های مختلف بین المللی به همراه عرضه ی جدیدترین انواع فرش با کیفیت ایرانی، از جمله افتخاراتیست که مجموعه ی شهر فرش، توانسته در کارنامه ی خود به ثبت برساند.

آبی مورد استفاده در فرشها اغلب آبی فیروزه ای و آبی کاربنی هستند که با توجه به دیگر لوازم منزل میتواند زیبایی دکوراسیون منزلتان را دوچندان کند. در صورتي که طرح مد نظر شما در سايت موجود نمي باشد با شماره هاي پشتيباني تماس بگيريد … مشتری از تاریخ ثبت فاکتور تا ۱ ماه فرصت دارد تا فاکتور یا پیش فاکتور از فروشگاه های معتبر تهران و کرج و بابل بیاورد و ما به مجله خبری فرش التفاوت اضافه دریافتی به مشتری بازگردانده شود. پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر هم قصد خرید حضوری دارید، بازهم سری به وب سایت آن‌ها بزنید. این تنوع بی نظیر در واقع قدرت انتخاب زیادی را برای خریداران فراهم نموده و در نهایت خریدی رضایت بخش را برای آنان رقم خواهد زد. شهرستان کاشان دارای شهرک های صنعتی است که ،شهرک های صنعتی شهرستان کاشان به شرح زیر می باشد .

هرچه تراکم عرضی و طولی فرش بیشتر باشد، فرش ریزبافت تر شده ودرنتیجه فرش زیباتر و توپر تر میشود. مشتریان محترم شهر فرش می توانند کالای مورد نظر را به صورت اقساطی و با پیش پرداخت تهیه کنند اما خبر خوب اینکه در مورد اقساط ۱۲ ماهه حتی بدون پیش پرداخت هم امکان خرید برای شما مهیاست. علاوه بر اینها در خرید اقساطی با پیش پرداخت، امکان بهره مندی مشتریان محترم از تخفیف های ویژه هم پابرجاست. یکی از دلایلی که در طول سال‌های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست. این مجموعه به عنوان بزرگترین‌هایپر مارکت تخصصی فرش در کشور، در زمینه ی تولید انواع فرش‌های ماشینی آکرولیک، ابریشمی، پلی استر و پروپیلن فعالیت داشته و همچنین بیشترین تعداد شعب را در شهرهای مختلف کشور اعم از تهران، اصفهان و شمال کشور دارا می‌باشد.

:: اطلاعات تماس

شما می‌توانید تا به صورت آنلاین و از وب سایت شهر فرش و یا مراجعه به شعب شهر فرش به خرید بپردازید. در این مطلب با همه چیز درباره خرید فرش از فروشگاه شهر فرش آشنا می‌شویم. در صورت خرید اینترنتی، هزینه ارسال رایگان می باشد و خریداران عزیز می توانند جهت پیگیری سفارشات خود با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. شما میتوانید جهت راهنمایی خرید اینترنتی از فروشگاه، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

کارشناس فروش (آقا)

، فانتزی و دستباف از معتبرترین تولید کننده ها می باشد تا خرید از شهر فرش بتواند یک خرید موفق و دلپذیر قلمداد شود. به خاطر استقبالی که مردم از فرش ماشینی کردند ، سرمایه داران خوشنام کشور اقدام به تاسیس شرکت بزرگی به نام شرکت صنایع کاشان کردند .که فعالیت ان در زمینه تولیدات مواد مرتبط با فرش و خود فرش ماشینی بود . شهرفرش توانست همانند پیشرفتی که در بازار فرش دستباف داشته است را در زمینه ی فرش ماشینی نیز داشته باشد و بسیار موفق عمل کند.

یکی از بزرگترین مزیت های شهر فرش اینه که تنوع خیلی زیادی داره و جدیدا ک شهر لوازم خانگی هم کنارش باز شده کارمارو خیلی راحت کرد یکبار رفتیم اونجا و هرجی میخواستیم رو خریدیم . با توجه به اینکه تمام جزئیات و مشخصات فرش های فانتزی در سایت اطلاع رسانی شده است و از طرفی عکس فرش ها از زوایای مختلف در سایت موجود می باشد، خرید اینترنتی از فروشگاه بسیار آسان شده است. زمان شما در خرید حضوری کمی در راه کمی در هنگام آماده شدن و کمی در هنگام مشاهده طرح ها از بین خواهد رفت که می توانید این تضییع وقت را در سایت شهر فرش به حداقل ممکن برسانید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.