فرش قرمز گلدن گلوب 2019: بهترین و بدترین لباس پوشیدن


هرگز در زندگی ام نخواستم روی فرش قرمز یک سلبریتی باشم (خب، باشه شاید چند بار به ذهنم خطور کرده باشد)، تا گلدن گلوب امسال. نمی دانم چیست، شاید این من هستم که در خانه می مانم، شاید دارم پیر می شوم، شاید ذائقه ام تغییر می کند، یا شاید فقط یک چیز خلقی است، اما من عاشق لباس های بزرگ در فرش قرمز گلدن گلوب 2019 بودم. یا چی! ،، که من را می شناسند می دانند که من علاقه مند به لباس های پر زرق و برق، ساده، ک،یک با سبک ،ی یا قدیمی هالیوود هستم.

بهترین لباس پوشیدن – گلدن گلوب 2019

در حالی که من هنوز آنهایی را دوست دارم که فکر می‌کنم امسال فرش قرمز متعلق به لباس‌های بزرگ بود، در رنگ‌های آبی، قرمز، برهنه، سبز، سفید و خیلی کم مشکی. همین که دیدم لیدی گاگا قلبم ایستاد من آن لباس را خیلی دوست دارم، و رنگ آن کاملاً شگفت انگیز است! من عاشق این هستم که او با موهایش به شکل واقعی گاگا هماهنگ شده و آنها را می کشد! یکی دیگر از لباس های بزرگ مورد علاقه من بود لیلی راینهارت. خیلی پر زرق و برق، دلنشین، ،ی، خوش سلیقه و مد بالا اما پوشیدنی و جوان – از ته قلبم آن را دوست داشتم. من واقعاً او را خیلی دوست دارم بنابراین واقعاً خوشحال شدم که او را اینگونه دیدم.

(آیا تا به حال این احساس را به شما دست می دهد، از خوشحالی زم، که مورد علاقه تان می گذرد و می کشد، و واقعاً غمگین وقتی نمی شود؟ #Iliveforthem)

در ادامه لباس های بزرگ رژه زیبا بود امی راسوم. من آن صورتی غبارآلود و پری مانند پارچه، ظاهر شیرین مینیمالیستی را دوست داشتم. من زیاد مشتاق ظاهر بلند تنه نیستم، اما آن را رها می کنم. جمیله جمیل زیباترین لباس شاهزاده خانم مرج، را پوشید. و در حالی که من معمولاً از طرفداران این سیلوئت نیستم، آن را دوست دارم. و من دوست دارم که چگونه رژ لب با لباس مطابقت دارد. احساس می کنم نیمی از کار را انجام می دهد.

کنستانس وو احتمالاً زیباترین خانم با زیباترین لباس بود. من فکر می کنم آنقدر تازه، بسیار شیک، جوان، ظریف اما بی دردسر و پیچیده است که من عاشق این ظاهر هستم. از مدل لباس گرفته تا پارچه، رنگ و نوار کمر من طرفدار آن هستم. وقتی برای اولین بار دیدم جما چن اجازه دادم وای با صدای بلند بلغزد. من شگفت زده و عاشق شدم. شبیه یک نقاشی، مانند یک گل بزرگ، یا کیک، یا چیزی واقعا زیبا است. من عاشق رنگ، و این واقعیت است که او با ظاهر تک رنگ بود، و من عاشق شکل لباس هستم. مو و آرایش زیبا و ساده. من میخواهم عاشق باشم کالی کوکولباسش اما از زم، که آن را دیدم بین دوست داشتن یا نداشتن آن رفت و آمد می کنم. من کاملاً نیمه پایینی را دوست دارم، اما ،مت بالایی برای آن کمی سنگین به نظر می رسد … مو انتخاب مورد علاقه من برای این لباس نیست، اما من این لباس را بیشتر دوست دارم تا نه…

جدا از این لباس های پرنسسی ک،یک با پیچ و تاب، شب به لباس های آبی و عمدتاً سفید و سیلوئت های راسته یا پری دریایی تعلق داشت.

جولیانا رانچیچ و همکارش سیبلی اسکو، هر دو خیلی خوب به نظر می رسیدند زیبا و پر زرق و برق. جولیانا شماره گلم ک،یک ساده خود را انجام داد و سیبلی چرخش هیج، خود را روی آن قرار داد.

من دوست داشتم کریستین کاوالاریخیلی لباس بپوش! به جز آستین های خیلی بلند، من عاشق رنگ، جزئیات پارچه، آرایش… بی عیب و نقص! داکوتا ف،نگ مثل یک الماس کوچک می درخشید لباس زیباست، اما احساس می‌کنم رژ لبش همه کارها را انجام می‌دهد، زیرا اگر این کار نبود، خیلی شسته می‌شد.

امی آدامز کالوین کلاین را پوشیده بود، بنابراین کل ظاهر فوق العاده مینیمال است. اما میدونی چیه؟ من واقعا دوستش دارم. این یک سیلوئت ک،یک با رنگ بسیار سخت است، اما امی آن را تکان می دهد. دوست داشتن دستبند بزرگ به ،وان تنها جواهرات. رجینا کینگ – ساده، به نقطه. من لباس را دوست دارم، پارچه آن را دوست دارم و به او قدرد، می کنم که بقیه را به حداقل می رساند.

من نمی دانم او کیست اما جینی مای یک لباس راکنول زیبا را تکان داد. من قانونا این را خیلی دوست دارم احساس می‌کنم بسیار مجلل، ظریف، تند، باحال، بسیار ماری آنتوانت 2019 است.

ایوان استراهوفسکی دقیقا برع، است ساده، دخترانه، شیرین، شیک. او خیلی خوب به نظر می رسد. اکتاویا اسپنسر جزو معدود افرادی بود که مشکی می پوشید. من این ظاهر را خیلی دوست دارم، ک،یک است، اما با سجاف کوتاه‌تر کمی گستاخانه است.

جینا رودریگز – من لباس او را دوست داشتم. اگرچه این سبک من نیست، من احساس می‌کنم که او آن را 1000% از رنگ گرفته تا استایل و آن جزئیات می‌کشد. زیبا و کامل است

تراجی پی هنسن سوفیا ورگارای جدید است. منظورم این است که او شروع به پوشیدن همان لباس کرده است. قطعا عجب و زرق و برق قدیمی است… اما من دوست دارم دفعه بعد چیز دیگری ببینم. شاید… تندی نیوتن یک نمونه عالی از یک لباس عالی است اما آرایش و موی عالی نیست. من احساس می‌کنم که لباس کمی تند است، بنابراین اگر او آرایش و موی ک،یک‌تری را انجام می‌داد، ظاهر را 100% بهتر می‌کرد. ایرینا شایک افسانه و شگفت انگیز به نظر می رسید طراحی و برش لباس بسیار ساده است، اما پارچه آن خیره کننده است! از طرف دیگر بردلی کوپر به نظر می رسد که یک چرند است. دفعه بعد یک لباس ک،یک مشکی… شاید… آه امیلی بلانت یکی از مورد علاقه های من است من عاشق لباس، جزئیات، پارچه، رنگ هستم، این یک کمال است! بسیار ظریف اما به نوعی قوی است. کریستین بل یک چشم انداز است زیبایی حقیقی. لباس شگفت انگیز است، مانند لباس شب ک،یک است. رنگش خیلی زیباست و من عاشق این هستم که او چگونه کارهای حداقلی را انجام داد و فقط یک دستبند بزرگ به دست داشت. جزئیات روی لباس را نیز دوست دارم. کمال.

جولیا رابرتز از نگاهش خوشم آمد ،یب رنگ عالی برای او، طراحی، شلوار، کفش، مو را دوست داشت. بسیار شیک و بسیار شیک. اوه خدای من. آرام باش قلب من شارلیز ترون کمال است زیبا، سلطنتی، مجسمه، پر زرق و برق، ک،یک، ساده. لباس شگفت انگیز است، جواهرات او شگفت انگیز است، او زیبا به نظر می رسد. عشق! لوپیتا نگونگو، من احساس می کنم که او تقریباً به همان شکل ظاهری خود می ،بد، اما من آن را دوست دارم. رنگ این لباس نفیس است و فکر می کنم یکی از بهترین تیپ های او باشد. من دوست داشتم ک، فوی. شاید برخی از شما موافق نباشید، اما من احساس می کنم به جز چین و چروک های ریز در لباس او، ظاهر بسیار قدیمی و شیک است. موها و آرایش او بی عیب و نقص هستند و کارهای زیادی را انجام می دهند. رنگ لباس رو خیلی دوست داشتم باز هم یکی دیگر از محبوبیت های من، که ممکن است همه موافق نباشید ام جی رودریگز. من عاشق کل محیط روان، روان، بی دردسر و زیبا هستم. واقعا رنگ یا لباس و موهایش را دوست دارم. اوه خدای من آلیسون جینی من عاشق این لباس هستم. از آن رنگ عالی گرفته تا استایل، کل ظاهر زیباست! جسیکا ،تین بسیار قدرتمند و زیبا به نظر می رسد ظاهر بسیار قوی است اما من آن را دوست دارم. Saoirse Ronan خیلی داغ و شیک به نظر می رسد یکی از لباس های مورد علاقه من و پاتریشیا کلار،ون تا حد زیادی آن را می کشد. ی،ی… خیره کننده!!!

بدترین لباس پوشیدن – گلدن گلوب 2019

در ابتدای این پست واقعاً فکر می کردم امسال لباس های بدی وجود ندارد. آه خوب … من اشتباه کردم. اکنون برخی از آنها احساس می کنم که امسال واقعاً آن را منفجر ،د، در حالی که برخی دیگر … من فقط دوست نداشتم.

بیایید آسان شروع کنیم. بود ساندرا اوهشب است، و در حالی که او عالی به نظر می‌رسید، من واقعاً فکر می‌کنم که آنها می‌توانستند لباس و موی بسیار بهتری بپوشند. من لباس را دوست نداشتم. از کمر به بالا احساس می‌کنم خیلی بلند است و بهم ریخته است. موها… من آن را حس نمی کنم. لطفاً در بخش نظرات زیر من را در غیر این صورت متقاعد کنید. دومینیک ،ونلباس را در ابتدا دوست داشتم، اما بعد از آن حالتی شبیه به لباس شب پیدا کردم. زیباست و خیلی زیباست اما من نمی توانم از فضای لباس شب بگذرم. خوب… من عملاً حکم اعدامم را اینجا می خوانم، اما جیمی لی کرتیس لیست بهترین لباس ها را چند اینچ از دست داد. یا باید بگم آرایش. من احساس می کنم اگر او لب های قرمز می پوشید، کل ظاهرش بهتر می شد. من متوجه شدم که او سعی می کرد انجام دهد، با ظاهری کاملاً سفید … اما خیلی رک و پوست کنده شده و پیر شده است. با این حال لباس فوق العاده بود. به جز آستین های خیلی بلند.

السی فیشر!؟! خودش خیلی خوشحال نیست در حالی که جودی گریر نسبت به لباسی که می پوشد خیلی خوشحال تر از آنچه که باید به نظر می رسد. روزاموند پایک، نه نه نه! احساس می‌کنم او متوجه شد که لباس خیلی خوب نیست و آن کت را انداخت. در هر صورت من آن را دوست ندارم. کایتریونا بالف برای عشق به خدا!!!! از موهایش گرفته تا لباسش خیلی غم انگیز و تاسف بار است. من در عمرم چنین لباسی ندیده بودم.

لوسی لیو، مولی سیمز، و هایدی کلوم – مثل این است که هر سه آنها تصمیم گرفتند که یک لباس را بپوشند. لباس‌ها خیلی بد نیستند (شاید به جز لباس‌های لوسی)، اما خیلی من، سن نیستند (باورم نمی‌شود که این را می‌گویم) یا شایسته این رویداد نیستند. Molly’s مانند یک لباس تابست، عالی است و Heidi یک پروژه هنری-مدرسه-پروژه- زیباست.

پنه لوپه کروز همیشه تقریباً لباس‌های ک،یک/سنگین مشکی می‌پوشد، و این بار هیچ استثنایی وجود ندارد، به جز این بار که من واقعاً آن را دوست ندارم. من ،مت بالایی این لباس را نمی گیرم. کری راسللباس را ابتدا دوست داشتم، اما بعد فکر کردم که ،مت رویی آن خیلی جذاب نیست. خیلی ، است و کمی نامتن، به نظر می رسد. غیر از این خوبه جولیان مور و لورا درن امسال مورد علاقه من نیستند اولی بیش از حد ساختار یافته و جعبه ای است و دومی بسیار برع، است.

ژانل مونا – چه ل،تی؟! من می دانم که این Chanel است، اما به هیچ وجه خوزه! ملیسا مک کارتی من اصلا آن لباس را دوست نداشتم. به نظر نامن،، ارزان بود و من هم چندان مشتاق رنگ آن نیستم. اما استون و آن هاتاوی مایه ناامیدی بزرگی بودند، فقط به این دلیل که آنها بی روح به نظر می رسیدند. احساس می کنم قبلا اما را با این لباس دیده ام، اما این بار او بدتر به نظر می رسد. و آن … اوه من. خیلی زیاد است، اجازه دهید آن را به حال خود رها کنیم.

کاترین زتا جونز، ریچل وایز، نیکول کیدمن – من فقط لباس ها را آنقدر دوست نداشتم. یا شاید من انتظار بیشتری داشتم. الیزابت ماس – چه جهنمی و امبر هرد خیلی قشنگه ولی اون لباس زیاد نیست خوب… و این احتمالاً ناعادلانه است، اما به نظر می رسد هالی بری دارد همان لباس را بارها و بارها انجام می دهد. و گوشواره ارزان به نظر می رسد. او خیره کننده است!!!! و لباس خوب است، اما من فقط انتظار بیشتری داشتم.

حالا ،ت شماست

xoxo D.


منبع: https://thefa،ontag.com/2019-golden-globes-red-carpet/