فرش قرمز جوایز SAG 2019: بهترین و بدترین لباس پوشیدن


هر زمان که مراسم جایزه جدیدی برگزار می‌شود، من برای تماشای فرش قرمز و دیدن لباس‌ها، با بر،ب “بهترین و بدترین” من بسیار هیجان‌زده هستم. فهمیدم، سه شنبه گذشته است و این روزها تقریباً از نظر سیاسی نادرست است، اما این فقط مد روی فرش قرمز است، و بعضی از لباس ها زیبا به نظر می رسند، در حالی که برخی دیگر نه چندان. این به سادگی و صرفا در مورد این است. بی اهمیت است؟ ،انه و کم عمق؟ اوه که اهمیت می دهد، سرگرم کننده است، بنابراین اگر به این نوع چیزها علاقه دارید، بیایید شروع کنیم. اگر نه … فقط به دور نگاه کنید.

بنابراین به هر حال من فقط باید کمی خودم را توجیه کنم، با فصل فرش قرمز در راه است… این فرش قرمز جوایز SAG 2019 تنها آغاز است.

جوایز ساگ 2019 – بهترین لباس پوشیدن

لباس‌های رنگارنگ، متالیک، چاک‌دار، شفاف، نامتقارن – می‌توانم بگویم فرش قرمز همه چیز را داشت. در GG2019 من یک مورد علاقه داشتم و به نظر می رسد او دوباره قلبم را به ،زه درآورد – جما چان! او بسیار زیبا است و آن لباس به سادگی بر او خیره کننده است. عشق عشق عشق. سپس من عاشق چند ک،یک مانند مندی مور و دانا گوریرا، رابین رایت (ام جی! او خیلی زرق و برق دار و جذاب به نظر می رسید، من فقط دوست داشتم رنگ لب پررنگ تری روی او داشته باشم.) کنستانس وو یک گلم ساده و ک،یک نهایی را انجام می دهد و در عین حال بسیار دست کم گرفته شده است.

لیدی گاگا من عاشق لباسش بودم، مخصوصاً لبهای چوکر و تیره اش. چیزی که من در مورد گاگا خیلی دیوانه نیستم رنگ موهایش است. منظورم این است که آیا عمدا اینقدر برنجی است یا هر چیز دیگری؟ یا من چیزی را از دست داده ام؟

بیا راجع بهش حرف بزنیم امیلی بلانتلباس الهام گرفته از واجایجی. (یا به این ترتیب توییتر می گوید) اوه پروردگار من او چقدر زیباست. یکی از مورد علاقه های من مطمئنا هر چی بیشتر بهش نگاه میکنم بیشتر دوستش دارم سپس سوزان کلچی واتسون او همیشه زیباست و همیشه بهترین لباس ها را می پوشد. من رنگ زرد روی او را خیلی دوست دارم. با سانتانا صورت بس کن دختر! آن لباس باعث شد من عاشق رفو و آبی باشم! دوستش دارم!!! به جز آن نان لاغر که شبیه شکلک مدفوع است… من این ظاهر را خیلی دوست دارم.

متالیک ها آنجا بودند و من دوست داشتم رنی برگلباس ساده و خیره کننده. (برای همه موارد مورد علاقه من به پایین بروید)

*

جوایز ساگ 2019 – بدترین لباس پوشیدن

یارا شادید یک نوع لباس تحریریه مد زرق و برق دار به تن داشت، اما من احساس می کنم لباس او را می پوشید، اگر برع، باشد. یا شاید فقط من هستم. من زیاد اهمیت ندادم امی آدامزلباس، یا رایان میشل بات. Btw من طرفدار زیادی از لباس های ترومپت نیستم. آیا آنها به مد بازگشته اند یا چیزی؟ چرا پری دریایی نپوشید، که مانند ترومپت زیباتر است؟

بعد باهاش ​​برخورد کردم سوفیا بوشلباس؟ WTF؟ طرفدار نیست رئا سیهورنلباس بالاتنه یا نه اما استونلباس

من می‌توانم ساعت‌ها در مورد این چیزها صحبت کنم، اما فقط می‌گذارم ع،‌ها پخش شوند.

*

اگر می خواهید مورد علاقه یا حداقل مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید، لطفاً در نظرات زیر انجام دهید. واقعا دارم میمیرم بدونم

xoxo D.


منبع: https://thefa،ontag.com/2019-sag-awards-red-carpet/