فرش قرمز اسکار 2018: بهترین و بدترین لباس پوشیدن


تحت تأثیر قرار نگرفته است. این کاملاً احساسات من در فرش قرمز اسکار 2018 را خلاصه می‌کند، تقریباً به نقطه‌ای می‌رسد که در فکر تهیه یک لیست 3 هستم: 1) بهترین لباس پوشیدن، 2) خوب لباس پوشیدن مه، و 3) بدترین. اما من نه. من به بهترین و بدترین ک،یک خوب پایبند خواهم بود و به بهترین ها امیدوار هستم، ی،ی ، درونی من به STFU تا همه ما بتو،م به شیوه ای متمدنانه پیش برویم.

بنابراین بله… من طرفدار زیادی از فرش قرمز اسکار 2018 نبودم، در واقع فکر می‌کنم برخی از سلبریتی‌ها در مراسم بعد از مهم، لباس بهتری به تن ،د. لوپیتا نیونگو من به تو نگاه می کنم. بنابراین، بین این حال و هوای بی‌حوصله، فرش قرمز اسکار 2018 مرا به آن سوق داد… من همچنین از هیبت کل اینترنت در مورد نیکول کیدمن، و لوپیتا، و دیگر ستاره‌های زیبای بزرگی که در واقع، در فروتنی و ظاهراً بسیار بد من هستند، متحیر هستم. -کلید نظر امسال، چندان نشان می دهد توقف. برخی خوب بودند و برخی در واقع وحشتناک بودند.

فرش قرمز اسکار 2018 مانند حبابی بود که خیلی دیر یا خیلی سریع ،ید و همه (منظور من است. ادامه دهید، چشمانتان را بچرخ،د، من در این لحظه حباب را به سمت خودم می چرخانم) کمی تحت تأثیر قرار نگرفت (به دلیل نبود کلمه بهتر) . انگار تمام صبح منتظر یک عطسه هستید، و بین این، و یک عطسه از دست رفته دیگر… بالا،ه با 1980 ساعت دیرتر اتفاق می افتد و این بدترین عطسه مز،ف تا کنون است. بله، فرش قرمز اسکار 2018 یک عطسه بود.

یا… من می‌توانم فرد عجیبی در این مورد باشم. شاید همه کشته اند فقط باید از خواب بیدار شوم و قهوه ل،تی را بو کنم.

فرش قرمز اسکار 2018 – بهترین لباس پوشیدن

من خیلی دارم حکم اعدام مدم را با این یکی امضا می کنم، اما اگر دوست داشتم خدا کمکم کند نیکول کیدمن لباس آرم، پریو. بله، من سعی کردم آن را دوست داشته باشم، و در واقع برای 7 ث،ه کوتاه انجام دادم، اما به همان اندازه که عاشق رنگ، طرح، طول (بالا،ه او درست متوجه شد)، اینکه چگونه در برابر چهره او به نظر می رسد، او را دوست دارم آرایش، مو، کل سیرک ل،تی – من نمی توانم از آن کمان خونین جلویی عبور کنم. نیکول، چرا بزرگ را نگرفتی؟ من متوجه شدم، این یک شماره لباس است، این یک مد بالا است، او می تواند آن را بپوشد، من که هستم… اما برای من عجب نبود. یک لحظه “اوه” بود. هنوز هم واجد شرایط بهترین لباس پوشیدن هستم، اما من اینقدر هیجان زده نمی شوم.

آلیسون جینی یکی از بهترین لباس های قرمز تا کنون را داشت، چنین لحظه فرش قرمز فوق العاده ای برای او. آلیسون ویلیامز فوق العاده خیره کننده به نظر می رسید، همانطور که بود مری جی بلیج، که به نظر من یکی از بهترین لباس پوش ها بود. من دوست داشتم بتی گابریللباس سبز فیروزه‌ای، با آن یقه‌ی بی‌نهایت. رنگ عالی گال گدوت، جینا رودریگز، که اگرچه یکی از آن لباس هایی را که فکر می کنم قبلاً این لباس را دیده بودم به تن داشت، اما زیبا به نظر می رسید. گرتا گروینگ بسیار زیبا و ساده به نظر می رسید شاید برای اسکار هم همینطور باشد.

هلن میرن و جین فوندا اسکار را تعطیل کنید منظورم اینه که اینطوری انجامش میدی. جین 80 ساله است. و او هنوز آن را میخکوب می کند.

دوست داشتم جنیفر گارنر به رنگ آبی، و من لباس را دوست داشتم، اما فکر می‌کنم موها کمی زیاد بودند. نه؟

مارگو رابی مثل همیشه خیره کننده بود، من عاشق این دختر سفیدپوش هستم. اما (،م می خورم همیشه یک اما امسال وجود دارد) آن تسمه های روی شانه شبیه قلوه سنگ کریسمس بودند. آه هر چی باشه خیابان مریل، میرا سوروینو، مولی سیمز – همه فراتر از سبک زیبا و بسیار اسکار بودند، اما هنوز هم بی دردسر بودند.

من دوست داشتم سامارا بافی. نمی دونم کیه ولی از لباسش خوشم اومد.

من دوست داشتم ساندرا بولاک تاراجی پی هنسون – که کمی JLO و Sofia Vergara را انجام می دهد: سبک فرش قرمز خود را پیدا کرده و به آن پایبند است. خب، شاید لباس کمی شلوغ باشد.

ویولا دیویس – من او را دوست داشتم. این کمی شیرین است و 18 ساله دهه 80 است، اما چیزی در مورد این ظاهر من دوست دارم، و برایم مهم نیست که دنیا مخالف باشد. اگر فقط آن کلاچ را از دست بدهد.

زندایا – خیره کننده! زویی دویچ خیلی ساده و زیبا بود سوفیا کارسون آتش بود!

و Saoirse Ronan... مردی که نمی شناسم… من رنگ و لباس را دوست دارم، اما از ،مت بالایی متنفرم، فکر می کنم نامن، است و کل ظاهر را ،اب می کند. اما لباس زشتی نیست. شاید بد ع، گرفته؟

و جنیفر لارنس… من نمی توانم او را تحمل کنم. منظورم این است که من اصلا با او حال و هوا ندارم. او همیشه تلاش می‌کند تا این‌قدر بی‌ماشین، و با روحیه آزاد به نظر برسد، مثل این‌که این تپه‌بازی است که با دنیای پر زرق و برق من، نیست، مثل این‌که او را به ل،تی نمی‌اندازد، از این رو او بالاتر از همه چیز است – بله متوجه شدیم JLAW… ما آن را دریافت می کنیم. اما من به ،وان یک، فقط می خواهم بگویم که من به این مز،فات نمی افتم. واقعی باشه یا نه ل،تی با آن لحظه خندیدن/با اما استون چه شد؟ آآآآآآآآآآآی – لباسش؟ بد نیست، اما من با آن حال و هوا ندارم. آن خطی که آن را درست روی ران ها برش داده بود، کمی آن را ،اب کرد. می خواست چنین لحظه ای در استودیوی 54 باشد، اما به نوعی احساس می شد که لباس او را پوشیده است، نه برع،. با این حال این یک لباس بسیار شیک و جذاب است.

*

خوش پوش تر

*

فرش قرمز اسکار 2018 – بدترین لباس پوشیدن

ووپی گلدبرگ – به نام ارباب چی می پوشی؟ خودتان یک مهم، لباس دارید؟ به هر حال… یک حکم اعدام دیگر برای من در این مورد، زیرا کل اینترنت با این قیافه بسیار بهت زده بود – او به خاطر خدا شبیه مارمولکی بود که به طور اتفاقی از اسکار بازدید می کند! تن، لباس، رنگ، چاپ، آن تاتوها، عینک آفتابی، موهای عقب کشیده شده همه در یک جهت بودند: خوب نبود. فهمیدم، عالیه، چون اون خیلی بدجنسه، ولی لباسش خیلی زشته.

لوپیتا نگونگو دنیای مد را دور انگشت او پیچیده است. اوه، نه من من ندیدم چه چیزی در مورد آن لباس عالی بود. این چیزی است که در مورد پارچه‌های لنگ وجود دارد – می‌تواند آنقدر ارزان و قدیمی به نظر برسد که اگر نماد دهه 80، ریحانا، الهه استودیو 54 نیستید، ظاهر بسیار خطرناکی است.

اما استون به نظر می رسید که او از دفتر آمده است، یک روبان صورتی از پرده ای در جایی برداشت و گفت، من به اسکار می روم. خوش به حالت.

امیلی بلانت از طرف دیگر همه چیز را می خواست. و بنابراین او آن را پوشید. امیلی هنوز اونجا هستی؟ متاسفم، نمی توانم بگویم که آیا شما هنوز بلعیده شده اید، اما آن همه پارچه؟

هیلی بنت تصمیم گرفت کمی موی سگ را به لباسش ب،باند. و سلما هایک خوب … چقدر وقت دارید؟ پروردگارا رحم کن، هیچ چیز بزرگی در این قیافه وجود ندارد، به جز خود زیبای او، اما ما در مورد لباس ها صحبت می کنیم، و لباس او کاملاً وحشتناک است، یا گوچی یا بدون گوچی.

*

و اینها:

*

خوب، فعلاً برای من همین است… من فقط خیلی کنجکاو هستم که ببینم نظر شما بچه ها چیست، بنابراین لطفاً در زیر موارد مورد علاقه و کمترین مورد علاقه خود نظر بدهید.

xoxo D.


منبع: https://thefa،ontag.com/2018-oscars-red-carpet-best-worst-dressed/