شهر فرش کاشان فروش ویژه فرش عید خرید انواع فرش با تضمین بهترین قیمت اقساطی

در شهر فرش، همه برندهای معتبر حضور دارند و شما قطعا فرش بی کیفیت تحیول نخواهید گرفت. همچنین خیالتان راحت خواهد بود که با خرید فرش از شهر فرش، محصولات اصل تحیول می گیرید که از کارخانه به شهر فرش عرضه می شوند. زیرا بیش از ۱۲۰۰ واحد بافندگی با بهره‌گیری از مدرن ترین ماشین آلات ، در حال تولید فرش ماشینی و ارسال به تمامی نقاط ایران و خارج از ایران میباشد. وب سایت شهر فرش یک وب سایت فروشگاهی است که شما از طریق آن می‌توانید برای خرید فرش اقدام کنید.

  • همچنین اسنپ و سرویس حمل و نقل به شهر فرش با تخفیف ویژه است و گاها رایگان می باشد.
  • ازتولیدی شهر فرش ایرانیانبا مدیریت آقای حمید آزمون، به عنوان صادر کننده ی نمونه کشوری در حوزه ی فرش، تقدیر به عمل آمد.
  • 3- افزون بر موارد فوق، باید حتماً از یک فروشگاه معتبر جهت خرید فرش ماشینی اقدام کنید.

ازتولیدی شهر فرش ایرانیانبا مدیریت آقای حمید آزمون، به عنوان صادر کننده ی نمونه کشوری در حوزه ی فرش، تقدیر به عمل آمد. از تولیدی شهر فرش ایرانیان با مدیریت آقای حمید آزمون، به عنوان صادر کننده ی نمونه کشوری در حوزه ی فرش، تقدیر به عمل آمد. شهر فرش مکانی جهت عرضه تمامی برندهای با کیفیت فرش است که هدف از تاسیس آن تولید و توزیع فرش های با کیفیت ماشینی و همچنین ارایه فرش های دستبافت می باشد. این مجموعه از سه شعبه در تهران و یک شعبه در شمال کشور تشکیل شده است.

شما با خرید از شهر فرش متوجه خواهید شد که قیمت محصولات پایین تر از بازار تهران هستند که این مورد هم از مزیت های شهر فرش برای مشتریان خود می باشد. شهر فرش شعبه مرکزی در شهرک آزادی تهران و در میدان ، جاده مخصوص، روبروی تهرانسر واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کلانتری ۱۵۰ تهرانسر و خانه تکواندو شهدای شهرک آزادی و شرکت ایران تایر و مرکز واکسیناسیون خانه بهداشت آزادی و مرکز واکسیناسیون درمانگاه قوامین قرار گرفته است.

کارشناس فروش

فرش 1500 شانه واقعا افتخاری هست برای ما ایرانیها که به همه نشون بدیم ما اولنی کش.ری بودیم که فرش رو تولید کردیم. خیر هرگز قیمت پایین ما به علت پایین بودن کیفیت نیست و بزرگترین علت قیمت پایین ما فروش اینترنتی و کم بودن هزینه هایی مانند اجاره نمایشگاه میباشد و تمام فرش ها دارای ضمانت نامه کتبی میباشد. 2- فرش‌هایی که رنگی روشن دارند می‌توانند فضای خانه را بزرگ‌تر از آن چه که هست نشان دهند. بنابراین اگر خانه‌تان نسبتاً کوچک است و می‌خواهید بزرگ‌تر جلوه کند می‌توانید به دنبال خرید فرش‌های با رنگ روشن باشید. 1- اگر بچه در منزل دارید و فکر می‌کنید که احتمال کثیف شدن فرش‌تان زیاد است، بهتر است به دنبال خرید فرش‌هایی با رنگ تیره و طرح‌های شلوغ باشید تا لااقل کم‌تر کثیفی فرش جلوه داده شود و نیاز کم‌تری به شستشوی فرش باشد.

بافت فرش دستباف ایران در ترکیه| افزایش ۳۰۰ درصدی هزینه تولید در کشور

یکی از مهم ترین شاخصه‌های مجموعه شهر فرش، توجه به رضایت خاطر و تامین آسودگی مشتریان و خریداران محترم این مجموعه است. شایان ذکر است که مجموعه ی شهر فرش، در حوزه ی فرش تنها مجموعه‌ی منتخب است، که نام آن در میان این 57 شرکت نمونه و ممتاز به چشم می‌خورد. یکی از دلایلی که در طول سال های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست. شایان ذکر است که مجموعه ی شهر فرش، در حوزه ی فرش تنها مجموعه‌ی منتخب است، که نام آن در میان این ۵۷ شرکت نمونه و ممتاز به چشم می خورد.

شهر فرش یک قسمت مجزا برای شما در نظر گرفته است تا به راحتی بتوانید چک و مدارک خود را ارائه کنید و سپس در همانجا به صورت آنلاین استعلام می شود. ، فانتزی و دستباف از معتبرترین تولید کننده ها می باشد تا خرید از شهر فرش بتواند یک خرید موفق و دلپذیر قلمداد شود. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شهر فرش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

همچنین این اطلاعات بر روی «اپلیکیشن نشان» نیز قابل مشاهده می‌باشند. این تنوع بی نظیر در واقع قدرت انتخاب زیادی را برای خریداران فراهم نموده و در نهایت خریدی رضایت بخش را برای آنان رقم خواهد زد. تصاویر جدیدترین فرش سورمه ای، کرم، آبی، زرد، سبز، فیلی، بژ، روناسی و … دغدغه فرش ارزان از کجا بخرم برای خیلی از خریداران ممکن است به چالش بزرگی تبدیل شده باشد. در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید. هم محصولات رو میزارید و هم درباره فر شها مطالب خوبی رو تو سایت میذارید.

شما میتوانید جهت راهنمایی خرید اینترنتی از فروشگاه، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب با کارشناس فروش در ارتباط باشید. شهر فرش در تهران دارای ۳ شعبه است که تقریبا به همه نقاط شهر مشرف است و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین اسنپ و سرویس حمل و نقل به شهر فرش با تخفیف ویژه است و گاها رایگان می باشد.