شهر فرش به عنوان بهترین صادر کننده فرش در ایران انتخاب شد بهار نیوز

شهر فرش دارای یک سایت فروش اینترنتی و نمایشگاه آنلاین است که مشتریان می توانند با مراجعه به آن اقدام به خرید از شهر فرش نمایند. در این سایت سعی شده است که تمامی محصولات موجود در شهر فرش در نمایشگاه آنلاین هم عرضه شوند تا مشتریان بدون محدودیت بتوانند اقدام به خرید اینترنتی از شهر فرش نمایند. البته سایت شهر فرش، امکان خرید اینترنتی را اخیرا به امکانات خود اضافه نموده است تا در شرایطی مثل کرونا، ترافیک و آلودگی هوا مردم برای خرید فرش محدودیتی نداشته باشند و بدون اینکه از خانه خارج شوند، خرید خود را انجام دهند.

انواع فرش فانتزی شامل فرش شنل، فرش شگی، فرش وینتیج، فرش ترک در این کلکسیون یافت می شوند. یکی از مهم ترین شاخصه های مجموعه شهر فرش، توجه به رضایت خاطر و تامین آسودگی مشتریان و خریداران محترم این مجموعه است. یکی از دلایلی که در طول سال‌های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست.

  • با افتخار، نام تولیدی شهر فرش نیز در این میان به عنوان صادر کننده نمونه کشور به چشم می خورد.
  • لازم به ذکر است که فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه با بهترین کیفیت بافت و با تضمین قیمت به شما عرضه می شوند که به همراه ضمانت نامه اصالت کالا به شما تحویل داده خواهد شد.
  • وبسایت کارشد لیستی از معروفترین فرش فروشی های شیراز را برای شما عزیزان در ادامه تهیه کرده است که برای خرید نقد و اقساطی فرش می توانید به آنها مراجعه کنید.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شهر فرش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • برای خرید از شهر فرش باید چه شرایطی داشته باشیم؟ آیا می توان به صورت تلفنی و اینترنتی از شهر فرش خرید کرد؟ شهر فرش یکی از فروشگاه های بزرگ در کشور است که به هایپر فرش هم معروف می باشد.
  • انواع و اقسام فرش های ماشینی در طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس شما خواهد بود و شما می توانید از آنها بازدید به عمل بیاورید.

اگر به دنبال طرح های جدید و به روز در بازار هستید، شهر فرش سعی دارد که از جدیدترین فرش های ماشینی در ایران و جهان برای عرضه در فروشگاه خود استفاده نماید. توجه داشته باشید که همه محصولات، محصولات فرش ایرانی هستند که شما برای خرید فرش، حتما از یک کالای ایرانی باکیفیت بهره خواهید برد. شهر فرش شعبه میدان حر (فروشگاه فرش و موکت) در محله حر تهران و خیابان کارگر جنوبی، بین صفاریان و کمالی واقع شده است.

آدرس شبکه های اینترنتی شهر دنج

البته برای سبک کلاسیک در دکوراسیون ترکیب رنگ کرم_مشکی بهترین انتخاب است. با‌‎​‎‎​ این همه تبلیغ و بازاریابی، وقتی قیمت‌ها رو‌‎‌​‌​ مقایسه میکنید، می‌بینید از فروشگاه‌های دیگه گرونتر است.‌‎​‎‏‏ به علاوه، سطح کیفی اجناس موجود بسیار پایین است. مشتری از تاریخ ثبت فاکتور تا ۱ ماه فرصت دارد تا فاکتور یا پیش فاکتور از فروشگاه های معتبر تهران و کرج و بابل بیاورد و ما به التفاوت اضافه دریافتی به مشتری بازگردانده شود. پس پیشنهاد می‌کنیم که اگر هم قصد خرید حضوری دارید، بازهم سری به وب سایت آن‌ها بزنید. اطلاعات کامل و مراکز تزریق واکسن کرونا در تهران را در این صفحه می‌توانید مشاهده کنید.

محصولات شهر فرش

شهر فرش تضمین کیفیت دارد و در صورت تمایل می توانید کالای مدنظر خود را بصورت اقساطی خریداری نمایید. مشتریان محترم شهر فرش می توانند کالای مورد نظر را به صورت اقساطی و با پیش پرداخت تهیه کنند اما خبر خوب اینکه در مورد اقساط ۱۲ ماهه حتی بدون پیش پرداخت هم امکان خرید برای شما مهیاست. علاوه بر اینها در خرید اقساطی با پیش پرداخت، امکان بهره مندی مشتریان محترم از تخفیف های ویژه هم پابرجاست. در وب سایت شهر فرش شما می‌توانید مدل‌ها و طرح‌های مختلف فرش ارائه شده توسط شهر فرش را مشاهده کنید و از قیمت آن‌ها مطلع شوید. قیمت فرش در شهر به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال، فرش های فانتزی و مدرن در شهر فرش قیمت کمتری دارند ولی فرش های کلاسیک قیمت های بالاتری دارند. فرش های فانتزی همانطور که از نامشان پیدا است، دارای طراحی مدرن و فانتزی هستند و به همین دلیل خیلی از مردم به خاطر خاص بودن طراحی این فرش ها، از آن استقبال می کنند.

با توجه به اینکه تمام جزئیات و مشخصات فرش های فانتزی در سایت اطلاع رسانی شده است و از طرفی عکس فرش ها از زوایای مختلف در سایت موجود می باشد، خرید اینترنتی از فروشگاه بسیار آسان شده است. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شماره های تماس، آدرس، مسیریابی، اینستاگرام و … در دومین کنفرانس ملی کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی از مجموعه شهر فرش به عنوان نخستین هایپرمارکت تخصصی فرش در ایران تقدیر شد.

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سه راه ارج می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۴٫۴ از ۵ را به این مکان داده‌اند. در قسمت فروشگاه شهر فرش شما می توانید انواع کلکسیون فرش را مشاهده کنید اعم از فرش های کودک، فرش دستباف،فرش مدرن، فرش کلاسیک، گلیم و گبه دستباف و انواع تابلو فرش که در طرح های متنوع در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین می توانید از دسته بندی موجود از برند ها استفاده نمایید و از هر شرکت و برندی که دوست دارید فرش بخرید. تابلو فرش ها یک وسیله تزئینی هستند که می توانند بر روی دیوار یا طاقچه خانه ها قرار بگیرند و باعث افزایش زیبایی و جذابیت محیط شوند. انواع تابلو فرش دستباف و ماشینی با طرح های متفاوت را می توانید در شهر فرش مشاهده نمایید.