سیر سیاه فرآوری شده طبیعی دکتر بیز سی سلامتی

سیر سیاه فرآوری شده طبیعی دکتر بیز سی سلامتی

دلیل کمتر شدن بوی سیرسیاه نسبت به سیر تازه وجود ماده‌ای به نام آلیسین و تخمیر شدن آن است. این ترکیب طبیعی دارای خواص ضد ویروسی، باکتریایی، ضد انگلی و قارچی است. در سیرسیاه این ترکیب در اثر تخمیر شدن تبدیل به آنتی اکسیدان شده و بوی تند آن کمتر می‌شود. افزایش خاصیت آنتی اکسیدانی سیر سیاه خاصیت درمانی آن‌ را بیشتر می‌کند؛ در نتیجه خرید سیر سیاه توصیه می شود. شرکت بیز در محیطی بهداشتی و صنعتی این فرآیند را روی سیر لحاظ می‌کند.

  • دستور العمل خاصی برای مصرف سیر سیاه لازم نیست ولی بهتر است قبل از صبحانه سیر سیاه را میل کنید و برای اینکه از خواص سیر سیاه بهرمند شوید بهرت است مرتب آن را مصرف کنید.
  • از دیگر خاصیت‌های سیر سیاه می‌توان به ضد چاقی و ضد سرطان و موثر در درمان زود انزالی .
  • گنجاندن این محصول در وعده‌ های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.
  • هر چند آلیسین کمتر می شود ولی به جای آن آنتی اکسیدان ها که خواص مفیدی در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها دارند در سیر سیاه ۴ تا ۵ برابر افزایش می یابد!

این فرآیند که تبخیر نامیده می شود باعث شیرین شدن مزه سیر می شود و رنگ آن را سیاه می کند و به آن حالت ژله ای و نرم می دهد. اولین بار کره ای سیر سیاه برای مصارف دارویی تولید کردند چون سیرسیاه خواص درمانی فوق العاده ای دارد. امروز در پارسی دی خواص سیر سیاه را می توانید مطالعه کنید همراه ما باشید. سیر سیاه ده برابر از سیر معمولی خاصیت بیشتری دارد و این در حالی است که سیر معمولی نیز خود سرشار از خاصیت میباشد .

تحقیقات زیادی تایید کرده اند که سیر سیاه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که ضد سرطان بوده و رادیکال های آزاد در بدن را که عامل سرطان هستند از بین می برد بنابراین خاصیت ضد سرطانی قوی دارد (منبع ۱ و منبع ۲). طبق این یافته ها خاصیت ضد سرطانی و از بین بردن رادیکال های آزاد در بدن، در سیر سیاه ۴.۵ برابر بیشتر از سیر تازه است! (منبع) یکی از علل خاصیت ضد اکسیدانی بیشتر در سیر سیاه، تولید مقداری زیادی ترکیبات آلی گوگرد یا ترکیبات اورگانوسولفور در فرآیند تبدیل سیر تازه به سیر سیاه است. سیر سیاه دکتر بیز نوعی سیر کهنه شده است که به رنگ قهوه ای تیره است. فرآیند تولید به عنوان تخمیر تعریف می شود که طی آن برخی از ترکیبات واسطه ای کلیدی واکنش Maillard تولید می شوند.

خرما بار رژیمی دکتر بیز

بوته‌های سیر برای هفته‌ها در معرض میزان مشخصی از متغیرهای گرما و رطوبت قرار می‌گیرند. هنگامی که سیر به سیر سیاه تبدیل می‌شود، مزایای سلامتی موجود در آن افزایش می‌یابد. آیا می دانستید که برخی از غذاهای کاهش وزن وجود دارند که ارزش غذایی یکدیگر را افزایش می دهند؟ در اینجا درباره سیر سیاه و لاغریو هم افزایی مواد غذایی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این محصول به شما کمک‌ می‌کند تا با بهبود سلامتی بدن خود، به کیفیت زندگی، شادابی و تندرستی خود بیفزایید. سیر سیاه چیست ؟ فراورده ای که از تخمیر سیر عادی در حرارت و رطوبت کنترل شده تهیه و تولید می‌شود. در این فرایند سیر معمولی مابین ۶۰ تا ۹۰ روز در دمای حدودی ۶۰ تا ۷۷ سانتی گراد محافظت می شود .

سیر سیاه را از کجا بخریم؟ بهترین سیر سیاه با قیمت ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

توصیه می شود ورزشکاران بوته های سیر رابه وعده های غذایی و اسموتی اضافه و قبل از تمرین های ورزشی میل می کنند. سیر سیاه ۲۰۰ گرمی بین ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان در فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود. خواصی که برای سیر سیاه در ادامه ذکر می شود طبق تحقیقات علمی و مستند است و برای مطالعه علمی منابع هر مطلب ذکر شده است که به زبان انگلیسی هستند. یک منبع علمی مناسب که تحقیقات را جمع بندی کرده این مقاله علمی است.

تناسب اندام با سیر سیاه

می توانید از سیر سیاه در آشپزی و روی پتیزا و نان تست میل کنید و یا می توانید سیر سیاه را به صورت درسته با غذا میل کنید و یا آن را خشک کنید و به صورت خشک مصرف کنید. تحقیقات نشان داده است که سیر سیاه برای درمان مفاصل و درد های ماهیچه ای مفید است. زیرا درون سیر سیاه ماده به نام سولفور است که باعث کاهش درد های ماهیچه ای و برای ورم مفاصل فروشگاه اینترنتی آریو کالا مفید است. محققان دانشگاه ملی پوسان کره جنوبی تایید کرده اند که سیر سیاه به خاطر داشتن ماده هیدروکسی متیل فورفورال خواص ضد التهابی داشته و از بیماری های قلبی عروقی مانند تصلب شراعین (گرفتگی رگ ها و عروق) پیشگیری می کند .