سایت های کاربردی ارز دیجیتال همیار کریپتو | نی نی سایت

سایت های کاربردی ارز دیجیتال همیار کریپتو | نی نی سایت

برای ورود و به‌روز بودن در حوزه ارزهای دیجیتال، لازم است از رسانه‌های خوب استفاده کنید. در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های خبرگزاری ارزدیجیتال بررسی شد و توضیح دادیم که هرکدام چه امکاناتی دارند. روی برخی از آن‌ها تاکید ویژه‌ای داشتیم و توصیه می‌شود حتماً این موارد را برای اطلاع از اخبار در نظر داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مطالب به روز و ارزشمند در خصوص بلاک چین و سایر اطلاعات حیاتی در مورد بازار مانند تقویم ICO، اخبار ارزهای دیجیتال، رویدادهای DLT و غیره را در این وبسایت پیدا ناشناس کنید. شما می‌توانید غیر از اخبار، با بخش وبلاگ CCN دانش خود را در مورد صنعت کریپتوکارنسی به خوبی افزایش دهید.

  • در قدم اول، کیف پول من، بیش از 1500 ارز دیجیتال و توکن را پشتیبانی می‌کند.
  • لازمه تحقیق در این حوزه،‌ بالابردن دانش پایه است که برای بسیاری به عنوان یک مانع عمل می‌کند.
  • این درحالی است که بیشترین سود شرکت های واقعی استرخاج حداکثر 30 درصد می باشد.
  • همچنین آموزش‌هایی در رابطه با نام‌گذاری و استخراج در این وب سایت وجود دارد که می‌تواند برای علاقمندان مفید باشد.
  • کیف پول من تنها صرافی در ایران است که بیش از 1,500 ارز دیجیتال را برای خرید و فروش پشتیبانی میکند .

ولی خرید ماینر و استخراج آن مشکلاتی از قبیل بهای انرژی و محل نگهداری ماینر ها را درد. بنابراین می توانید سرمایه خود را در اختیار شرکت های ماینینگ قرار داده و آنها با پول شما ماینر خریده و بعد از استخراج ارز دیجیتال سود سرمایه شما را پرداخت کنند. کوین تلگراف همچنین مطالب تحلیلی بسیاری نیز پیرامون ارزهای مختلف در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. همچنین در اولین روز هفته معاملاتی یعنی دوشنبه‌ها یک واچ لیست منتشر کرده و ارزهایی که در هفته پیش‌رو پتانسیل رشد دارند را معرفی کرده و تحلیل تکنیکال هر یک را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. پلتفرم‌های گلس نود و کریپتوکوانت دو مورد از بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال به روش درون شبکه ای هستند. بازار ارزهای دیجیتال به واسطه اینکه یک تکنولوژی کاملا نوظهور است، اخبار و اتفاقات اقتصادی و گاها سیاسی بر آن تاثیرات بسیاری دارد.

۱۰ سایت برتر برای تحقیق و بررسی ارزهای دیجیتال

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ادعا کرده که دو کوان بخشی از ذخایر عظیم بیت کوین خود را برای مقاصد شخصی برداشت کرده است. طبق گفته این سازمان، دو کوان بیش از ۱۰,۰۰۰ بیت کوین را از پروژه شکست‌خورده خود خارج کرده و بخشی از آن را از طریق یک بانک سوئیسی به پول نقد تبدیل کرده است. SEC می‌گوید دو کوان از مه ۲۰۲۲ (اردیبهشت) در حال انتقال بیت کوین‌های مذکور بوده است و همچنان به این کار ادامه می‌دهد. این سایت ها می توانند به عنوان دستیار معاملاتی در کنار کاربر قرار بگیرد و به او در انتخاب بهترین موقعیت های معاملاتی کمک کند. فعالیت ها را به صورت روزانه در رسانه های اجتماعی برای بیت کوین، هزاران آلت کوین و صرافی ها جمع آوری و به شکل داده منتشر می کند. آنها همچنین به پیشنهادات کاربران در راستای پیشرفت سایت توجه کرده و شما می‌توانید با مشاهده و شناسایی هرگونه اشکال به گستره‌ی اطلاعاتی سایت کمک کنید.

از کدام سایت خبری ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

پس از آگاهی از روند کلی بازار نیز می‌توانید با تحلیل تکنیکال بهترین نقاط ورود برای معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال را مشخص کنید. میهن سیگنال یکی دیگر از بهترین سایت های خبرگزاری ارز دیجیتال به زبان فارسی است. در این سایت می‌توانید اخبار گوناگون در حوزه ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. اخبار به‌صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود و می‌توانید به‌خوبی از آن استفاده کنید. این رسانه بخش‌ها و قسمت‌های مختلفی دارد و از آموزش تا اخبار را در بر می‌گیرد.

سایت خبری کریپتو سلیت (CryptoSlate)

با این حال، Coin Metrics همچنان یک سایت عالی است، به همین دلیل است آن را در اینجا فهرست کرده‌ایم. بعلاوه تا‌کنون با چندین سایت خبری مواجه شده‌ایم که از تحقیقات Coin Metrics به عنوان مرجع استفاده کرده‌اند. این پلتفرم مفید است زیرا اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می‌دهد و در عین حال به شما آموزش می‌دهد که خودتان تجزیه و تحلیل انجام دهید. این پلتفرم معمولا هر سه ماه نمودارهایی که آمارهای مفید مختلفی را نشان می‌دهد، ارائه می‌کند.