رویداد Euphoria FYC با Maude Apatow، Hunter Schafer، Zendaya


رویداد Eup،ria FYC با Maude Apatow، Hunter Schafer، Sydney Sweeney و Zendaya

Maude Apatow، Hunter Schafer، Sydney Sweeney و Zendaya در رویداد Eup،ria FYC که در تئاتر پارامونت در روز یکشنبه (18 دسامبر) در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد، شرکت ،د.

وقتی برای اولین بار این رویداد را دیدم، فکر کردم این یک ع، برگشتی است. من فکر می کنم این بیشتر به دلیل مدل موی جدید زندایا است.

ماود آپاتو همیشه یکی از موارد برجسته است، و این من،ت با پوشیدن یک دمنوش گلدار تک شانه و بریده فرقی نداشت. Rodarte بهار 2023 لباس

آن چکمه‌های چرمی انتخاب اول من برای این لباس نبودند، اما با توجه به کفش‌های همبازی‌های او، و اینکه چگونه متوجه شدیم که Gen-Z چقدر یک چکمه‌های درشت را دوست دارد، نباید تعجب کنیم.

Rodarte بهار 2023

آیا مارکی من، تر وجود دارد؟ هانتر شفر نسبت به. تا ریک اونز? اگر فکر می کنید وجود دارد لطفاً در زیر نظر دهید.

این بازیگر لباس نارنجی پوشیده بود تاپ تک شانه ریک اوونز آیریس با یک دامن ریک اوونز ورد که هر دو دارای پوششی با درخشندگی بالا و سیلوئت پوشیده شده نامتقارن هستند.

با توجه به اینکه ریک اونز به خاطر زیبایی گرانج خود مشهور است، چکمه ها در اینجا کاملاً منطقی هستند.

سیدنی سوینی جوراب راه راه تام براون به جذابیت کلی ظاهر الهام گرفته از دختر مدرسه ای او افزود.

آیا این دو تیو برای بازیگر زن بود؟

به خصوص با توجه به لباس LaQuan Smith که او در جوایز مردان سال 2022 GQ پوشیده بود.

و بعد می رسیم به زندایا که کاملاً زیبا به نظر می رسید با پوشیدن ظرافت بالای شهر اسکیاپارلی پاییز 2021 ظاهری که دارای یک تاپ آستین کوتاه مشکی است دامن بسته بندی مدادی با لهجه.

این هنرپیشه که از گله پیروی نمی کند، تصمیم گرفت که از ترند چکمه های پلت فرم سنگین جلوگیری کند، ترجیح داد یک جفت کفش شیک بپوشد. Christian Louboutin بنابراین کیت پمپ می کند.

حتی اگر بخواهم تعصب خود را کنار بگذارم، Zendaya بسیار مورد علاقه من در اینجا است، و من مدل موی جدید را دوست دارم. این به او دیدگاه تازه ای می دهد.

اعتبار: گتی
زم، که برای ،ید لینک را دنبال کنید، کمیسیون دریافت می کنیم.


،ید کنید نگاه




منبع: https://www.redcarpet-fa،onawards.com/2022/12/19/eup،ria-fyc-event/