خرید اینترنتی از شهر‌فرش تخفیف خرید غیر حضوری تحویل درب منزل

شما با خرید از شهر فرش متوجه خواهید شد که قیمت محصولات پایین تر از بازار تهران هستند که این مورد هم از مزیت های شهر فرش برای مشتریان خود می باشد. شهر فرش شعبه مرکزی در شهرک آزادی تهران و در میدان ، جاده مخصوص، روبروی تهرانسر واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کلانتری ۱۵۰ تهرانسر و خانه تکواندو شهدای شهرک آزادی و شرکت ایران تایر و مرکز واکسیناسیون خانه بهداشت آزادی و مرکز واکسیناسیون درمانگاه قوامین قرار گرفته است.

  • در جدول زیر مشخصات تعدادی از فرش های قیمت مناسب در اختیار شما قرار گرفته است.
  • پرسان پارس فرش ارزان قیمت را در کیفیت و وزن های مختلف و به دلخواه شما تولید می کند.
  • فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ یکی دیگر از محصولات پر فروش فرش ماشینی است که در شهر فرش موجود است.
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.
  • را با قیمت درب کارخانه فرش ماشینی از مجموعه فرش پرسان پارس تهیه کنید.

یکی از مهم ترین شاخصه‌های مجموعه شهر فرش، توجه به رضایت خاطر و تامین آسودگی مشتریان و خریداران محترم این مجموعه است. شایان ذکر است که مجموعه ی شهر فرش، در حوزه ی فرش تنها مجموعه‌ی منتخب است، که نام آن در میان این 57 شرکت نمونه و ممتاز به چشم می‌خورد. یکی از دلایلی که در طول سال های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست. شایان ذکر است که مجموعه ی شهر فرش، در حوزه ی فرش تنها مجموعه‌ی منتخب است، که نام آن در میان این ۵۷ شرکت نمونه و ممتاز به چشم می خورد.

و فرش 1200 شانه درجه یک از کارخانه های بافنده آن در کاشان فراهم شده است می توانید بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید. فرش های فوق با قیمت ارزان از کارخانه فرش کاشان به سراسر کشور ارسال می شوند. امکان خرید اقساطی فرش تا سقف ۴۵ میلیون تومان برای مشتریان محترم مهیاست.. در این مطلب با همه چیز درباره خرید فرش از فروشگاه شهر فرش آشنا می‌شویم.

کانتر فروش

در مراسم روز ملی صادرات که ۳۰ مهرماه برگزار شد، از ۵۷ صادرکننده نمونه، توسط رئیس‌جمهور تقدیر به عمل امد. با افتخار، نام تولیدی شهر فرش نیز در این میان به عنوان صادر کننده نمونه کشور به چشم می خورد. را با قیمت درب کارخانه فرش ماشینی از مجموعه فرش پرسان پارس تهیه کنید.

فرش 1500 شانه واقعا افتخاری هست برای ما ایرانیها که به همه نشون بدیم ما اولنی کش.ری بودیم که فرش رو تولید کردیم. خیر هرگز قیمت پایین ما به علت پایین بودن کیفیت نیست و بزرگترین علت قیمت پایین ما فروش اینترنتی و کم بودن هزینه هایی مانند اجاره نمایشگاه میباشد و تمام فرش ها دارای ضمانت نامه کتبی میباشد. 2- فرش‌هایی که رنگی روشن دارند می‌توانند فضای خانه را بزرگ‌تر از آن چه که هست نشان دهند. بنابراین اگر خانه‌تان نسبتاً کوچک است و می‌خواهید بزرگ‌تر جلوه کند می‌توانید به دنبال خرید فرش‌های با رنگ روشن باشید. 1- اگر بچه در منزل دارید و فکر می‌کنید که احتمال کثیف شدن فرش‌تان زیاد است، بهتر است به دنبال خرید فرش‌هایی با رنگ تیره و طرح‌های شلوغ باشید تا لااقل کم‌تر کثیفی فرش جلوه داده شود و نیاز کم‌تری به شستشوی فرش باشد.

شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از 8 سال تجربه‌، پیش روی شماست. وجودِ انواع فرش‌ ماشینی، فرش‌ دستبافت، فرش کلاسیک ، فرش کودک و تابلو فرش به همراه کامل‌ترین مجموعه فرش فانتزی و وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه و هند چشم اندازی تماشایی از هنرِ فرش ایران و جهان را در شهر فرش آفریده است. امروزه شهرفرش تنها با محصولاتش شناخته نمی‌شود، تضمین قیمت، تضمین کیفیت و انواع اقساط ، خدماتِ ویژه شهرفرش برای خریدی با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌باشد. همچنین در سایت شهر فرش راحت ترین راه خرید فرش برای هموطنان عزیز فراهم شده است. شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از ۸ سال تجربه‌، پیش روی شماست.

کارشناس فروش(آقا)

همچنین فرش دستباف اکثر شهر های ایران مثل فرش دستباف کاشان، فرش دستباف قم، فرش دستباف نایین، فرش دستباف کرمان، فرش دستباف تبریز و غیره در شهر فرش برای مشتریان عرضه خواهد شد. فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ یکی دیگر از محصولات پر فروش فرش ماشینی است که در شهر فرش موجود است. از مهم ترین و زیباترین طرح های کلکسیون ۱۰۰۰ شانه در شهر فرش می توان به فرش طرح باغ ارم اشاره کرد. فرش طرح باغ ارم را می توان یکی از زیباترین فرش های ماشینی در جهان دانست که با تلفیق طراحی مدرن و اسلیمی تولید شده است. به هر حال فرش فروشی های بسیار خوبی در شهر شیراز فعالیت می کنند که دست کمی از شهر فرش ندارند.

فروش اقساطی

انواع فرش ماشینی، تابلو فرش، فرش دستباف، موکت و غیره با انواع و اقسام ابعاد و طرح ها در انتظار شما هستند. این یکی از مهمترین مزیت های یک فروشگاه به شمار می رود، چون مشتری نیاز دارد تا جدیدترین طرح ها را ببیند و به این خاطر که سلیقه ها با هم فرق می کند، فرش باید برای انواع سلیقه ها وجود داشته باشد. تضمین قیمت فرش و تضمین کیفیت فرش از ابتدای فعالیت شهرفرش دو اولویت اصلی ما بود اما تماشای استقبال شما هم وطنان عزیز ما رابه اولویت سوم رساند، یعنی فروش اقساطی فرش. پس شهرفرش را با تضمین قیمت، تضمین کیفیت و فروش اقساطی به خاطر بسپارید. صادرات فرش به بیش از 50 کشور دنیا و همچنین حضور در نمایشگاه‌های مختلف بین المللی به همراه عرضه ی جدیدترین انواع فرش با کیفیت ایرانی، از جمله افتخاراتیست که مجموعه ی شهر فرش، توانسته در کارنامه ی خود به ثبت برساند.

شهر فرش یک قسمت مجزا برای شما در نظر گرفته است تا به راحتی بتوانید چک و مدارک خود را ارائه کنید و سپس در همانجا به صورت آنلاین استعلام می شود. ، فانتزی و دستباف از معتبرترین تولید کننده ها می باشد تا خرید از شهر فرش بتواند یک خرید موفق و دلپذیر قلمداد شود. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شهر فرش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ارائه محصولات درجه یک و باکیفیت بالا و قیمت مناسب اولویت اول ما بوده است و در این خصوص ضمانت نامه کتبی جهت تضمین کیفیت ,خدمت به مشتریان گرامی ارائه میگردد. یکی از بزرگترین مزیت های شهر فرش اینه که تنوع خیلی زیادی داره و جدیدا ک شهر لوازم خانگی هم کنارش باز شده کارمارو خیلی راحت کرد یکبار رفتیم اونجا و هرجی میخواستیم رو خریدیم . ساعتهای طولانی کار ؛ قوانین سختگیرانه؛ عدم رعایت حداقل حقوق انسانی پرسنل و سرکوب کوچکترین اعتراض با اخراج و تهدید یک رویه رایج شهر فرش هست.