جشنواره عقاید سبک پاپ: عروسی بایدن در کاخ سفید و شیرجه عمیق در TÁR


خانه » پاد،ت » جشنواره عقاید سبک پاپ: عروسی بایدن در کاخ سفید…

ارسال شده در 25 نوامبر 2022

این جمعه سیاه ویژه ماست/مملو از پاد،ت غذا، برای همه بچه گربه‌هایی که در حال ،ید هستند و به چیزی برای گوش دادن نیاز دارند یا در خانه به کما می‌روند و به چیزی نیاز دارند که آنها را تحریک کند. یا فقط برای شما که هر چیزی را که می گوییم جذاب می بینید. ما در این هفته چند چیز داریم که باید از سینه مردانه خود خلاص شویم. اول: عروسی در کاخ سفید.

البته ما در مورد مدها صحبت می کنیم، اما همچنین به رسوایی ساختگی جزئی پیرامون سرمقاله همراه Vogue و اینکه چرا آن دسته از خبرنگاران WH را عصب، کرده است، می پردازیم. این رسوایی ،انه بود، اما ما فکر می‌کنیم که دموکرات‌ها به‌ویژه باید شروع کنند به این سرمقاله‌های Vogue، بیشتر از این حرف نزنند. ما توضیح می دهیم که چرا.

همچنین، TÁR! این فیلمی است که همه نمی توانند درباره آن صحبت نکنند و ما با این پاد،ت خود را به این رتبه ها اضافه می کنیم.

لورنزو افکار خود را از دیدگاه یک موسیقیدان آموزش دیده ک،یک و تام از دیدگاه ،ی که اصلاً چیز زیادی در مورد آن جهان نمی داند ارائه می دهد.


ما هر دو موافق هستیم که این فیلم ارزش وقت شما را دارد، با اجرای شگفت‌انگیز کیت بلانشت و بررسی هوشمندانه برخی موضوعات بسیار مدرن، از فرهنگ لغو تا رسانه‌های اجتماعی تا جنبش «من هم» و همچنین نگاهی تیزبین و گزنده به 0.01 درصد از دنیای هنر و اینکه چگونه موفقیت و تظاهر همراه آنها ناگزیر آنها را به پوسته انسان تبدیل می کند. چیزای ،! اما ما سعی می کنیم آن را سرگرم کننده و سبک نگه داریم.

[P،to Credit: Norman Jean Roy for Vogue Magazine, Adam Schultz/White House via CNP/Cover Images, Courtesy of Focus Features – Video Credit: Focus Features/YouTube]


منبع: https://tomandlorenzo.com/2022/11/pop-style-opinionfest-the-biden-white-،use-wedding-and-a-deep-dive-on-tar/