تولید لیوان کاغذی کسب و کار تولید لیوان کاغذی + روش های درامدی پر سود | ایران کاپ

تولید لیوان کاغذی کسب و کار تولید لیوان کاغذی + روش های درامدی پر سود | ایران کاپ

لیوان های یک بار مصرف به شستشوی چندباره نیاز ندارد و اصولاً برای یکبار استفاده طراحی شده اند. با مواد اولیه پروپلینی مقاومت بالای آن در برابر فشار و جمع شدگی است. در خرید این دستگاه ها حتما به سراغ مراکز معتبر که دارای شرکت رسمی هستند بروید.

  • از آن‌جایی که آلومینیوم فاقد هر گونه ساختار شیمیایی است، می‌توان روی قابلیت‌های ویژه آن در حفظ سلامت غذا و انسان تکیه کرد.
  • مورد بعدی مصرف برق دستگاه است یعنی نیاز به اجرای این دستگاه در منطقه ای است که از نظر برق در شرایط خوبی باشد در غیر این صورت احتمال عدم کاربرد مناسب برای دستگاه دیده می شود.
  • اول از همه برای تولید لیوان کاغذی و ظروف کاغذی از کاغذ پلی اتیلن یا کاغذ روکش دار پلی اتیلن استفاه میشود.

اگر قصد راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی را دارید، می توانید از شویاسازان در این زمینه کمک بگیرید. این مجموعه تمام راهنمایی ها و کمک های لامز را به شما در خرید دستگاه های باکیفیت و مناسب خواهد کرد. حداقل فضایی که برای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی نیاز دارید، 20 تا 30 متر است. در واقع شما در یک کارگاه تولیدی کوچک هم می توانید کسب و کار شخصی تان را راه اندازی کنید و به درآمدهای زیاد برسید.

دستگاه تولید لیوان کاغذی پر قدرت وتمام اتوماتیک ایران کاپ

در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت هستید باید این نکته را در نظر داشته باشید که شما می توانید از طریق ارتقای دانش و مهارت هایتان،‌ درآمدتان را به صورت چشمگیری افزایش دهید. خوشبختانه برای تولید لیوان کاغذی نیاز به فضای زیادی ندارید و می توانید به راحتی در یک اتاق 12 الی 20 متری کسب و کار خود را شروع کنید. میزان هزینه تولید لیوان دانه ای 200 تومان با احتساب کلیه هزینه های برق و اپراتور است که شما میتوانید، آن را در بازار با قیمت 350 تومان بفروشید.

لیوان کاغذی | تولید و فروش لیوان کاغذی

یکی از بهترین روش تبلیغات که امروزه اکثر کافی شاپ و رستوران های معروف و شرکت ها و کسب و کارها از آن استقبال کرده اند، چاپ تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف است. لیوان های کاغذی ۲۰۰ سی سی یکی از پرمصرف ترین سایزهای لیوان یکبار مصرف در ایران است که طرفداران زیادی را دارد. کلیه ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از مواد پلیمری مانند پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن و … تولید می شود، که هر یک از این مواد اولیه ویژگی های خاصی در محصولات تولید شده ایجاد می کنند که در قسمت بعد به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. دستگاه ظروف یکبار مصرف بسته بندی میوه را می توانید از فروشگاه های معتبر ایرانی با قیمت مناسب به صورت عمده خریداری کرده و از تخفیفات ویژه در زمان خرید بهره مند شوید.

مثلاً دستگاه TL-150A یکی از مدل های مشهور است که ساختار اجرایی خاصی دارد. در این دستگاه از کاغذهای یک رو استفاده می شود و قیمت مناسب تری خواهد داشت. از سوی دیگر روش دوخت برای این محصول به صورت هیتر است و وزن دستگاه نیز 1600 کیلوگرم ارزیابی شده است که برای منزل و محیط های کوچک گزینه خوبی محسوب می شود.