تجربه‌های مصاحبه و کار در شرکت آقای فرش سالپا

سلام خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما،من قصد خرید فرش داشتم ،با این تفاصیل از شهر خودمون خرید کنم بهتر ومطمئن تره، ولی من تقریبا ۱۵سال پیش ازقالی سلیمان خرید کردم با گذشت زمان انگار بهترین فرش و خریدم ولی حیف که اون مدل پیدا نمیشه…….. شما با خرید از شهر فرش فقط یک نفر رو پولدارتر می کنید و بازار و مغازه های محلی خودتون رو که بسا قیمت و خدمات و کیفیت بهتری ارایه می کنه تعطیل می کنید. و به مجموعه جهت برده داری نوین از کارکنانش کمک می کنید. فروشگاه اینترنتی آلتون ارائه کننده تجهیزات عکاسی و فیلمبردازی شامل انواع دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری، انواع لنز، انواع فلاش های استودیویی، انواع کارت های حافظه، تجهیزات… ضمنا برای شهرستان‌هایی که هنوز شعب آقای فرش در آنها افتتاح نشده است نیز، امکان مشاهده نمایشگاه‌های دیجیتال این مجموعه، در فضای اینترنت فراهم آمده است. فرش های دستباف و نفیس ایرانی از شهر هایی همچون کاشان، تبریز، اصفهان، نایین، کرمان، اراک و غیره در کلکسیون دستباف فروشگاه آنلاین آقای فرش دیده می شوند.

  • یا سایت اینترنتی دیجی فرش و هر چیز دیگه ای همش نظر تبلیغاتیه .
  • من فروشگاههای زیادی را گشتم، هرکدوم یکسری ایراداتی دارند یا قیمتشون بالاست، یا تنوع فرشهاشون کمه، ولی فروشگاه digifarsh قیمتهاش خیلی مناسبه و انصافا تنوع فرشهاش زیاده، مزیتش اینه که میتونی اینترنتی خرید کنی و درب منزل تحویل بگیرید.
  • از این رو با همکاری سازمانها، تعاونی ها و ارگانها و همچنین پشتیبانی شبکه بانکی کشور، روشهای مناسبی برای هر کدام از صنوف مختلف را در نظر گرفته که در ادامه معرفی شده اند.
  • اگر در منزل، کودک خردسال یا فرد سالخورده ای دارید، بهتر است قبل از خرید فرش از شهر فرش یا آقای فرش، به نوع نخ، الیاف و مواردی همچون آنتی باکتریال و ضد حساسیت بودن فرش دقت کنید.
  • من از آقای فرش قسطی خرید کردم اونم غیرحضوری واقعا خیلی خوب بود خدماتشون حتی زودتر از زمانی که گفتن فرشو برام ارسال کردن و بابت فرشها برگه گارانتی ۲ ساله هم دادن، من بازم ازشون خرید میکنم به همه دوستانی هم که قصد خرید دارن پیشنهاد میکنم.
  • من هم بخاطر عجله در خرید از آقای فرش ۴ تخته فرش فرهی خریدم.

من حدود 4 ماه پیش از آقای فرش خرید اقساطی انجام دادم راضی بودم، فقط با یک فیش حقوقی و مراجعه به بانک رفاه کارم انجام شد تا سقف 50 میلیون هم میتونستم خرید کنم. سود بانکیشم از شرایط عادی وام گرفتن یک مقدار پایین‌تر هم بود. من از نوع خریدم و کیفیت کالا راضی هستم فعلا که خداروشکر مشکل کیفی پیدا نشده. و یه چیزم بگم ۹۰ درصد نظرات زیر این پست از افراد مجموعه های شهر فرش و اقای فرش هستن که همدیگه رو کوبوندن و یا از خودشون تعریف کردن .

آقای فرش حکیمیه (محله حکیمیه، تهران)

پس نسبت به این شعار و تبلیغات که “اگر قیمت پایین تر پیدا کردید پیش فاکتور بیاورد و ضررو زیان دریافت کنید” نباید دلخوش کرد. می‌توانند از امکانات ویژه این بانک برای خرید فرش بهره ببرند. در این طرح نیازی به پیش‌پرداخت نیست، سودی به بانک پرداخت نمی‌شود و اقساط تا سقف 48 ماه در نظر گرفته شده است. Los Tweets más recientes de Mr. Carpet | آقای فرش (@iranmrcarpet). ‏‏‏‏‏‏ارسال رایگان، خدمات پس از فروش، امکان خرید غیر حضوری ۰۲۱۷۵۳۷۵ … ، ورودی اول آب‌نوا قرار دارد و با بیش از ۲۰ برند برتر و ­هزار طرح متنوع، میزبان مشتریان و علاقه‌مندان فرش ایرانی، تابلو فرش و محصولات مشابه است.

نظر مشتریان در مورد خرید فرش از اقای فرش

قالیشویی خوشنام توانسته با کسب تجربه ای طولانی و درخشان و همچنین استفاده ار کادر مجرب و کار آزموده و استفاده از دستگاه های مدرن جهت حفظ سلامت بافت فرش، رضایت مشتریان خود را روز افزون جلب کند. این مجموعه از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه خدمات قالیشویی اغاز کرده و تا کنون توانسته با افتخار بیش از 50 هزار مشترک ویژه و فعال را بدست آورد. آقای فرش در محله شاندیز تهران و در خیابان مشفق کاشانی،خیابان یافت آباد واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند سه راه آذری و بازار مبل ایران شماره ۳ و چهارراه یافت آبادتولیددارو و بیمارستان خیریه غیاثی و بازار مبل کوروش قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه اتوبوس پایانه بوتان پایانه مترو نعمت آباد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بلوارمعلم می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۳٫۴ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

از آقای فرش حکیمیه خرید داشتم(به عنوان راهنما) زیاد تجربه خوبی نبود. تبلیغات دیگری که شهر فرش در زمینه تضیمن قیمت فرش به مشتریان می دهد. اگر شما از شهر فرش خرید کنید و همان فرش را در فروشگاه دیگری با قیمت پایین تر از شهر فرش پیدا کنید، با ارئه پیش فاکتور مابه التفاوت قیمت فرشی که شما خریده اید به اضافه درصدی بعنوان جریمه، شهر فرش به شما پرداخت خواهد کرد. و با هر قیمتی که خودشان تعیین میکنند میفروشند و به همین دلیل شما نمی توانید دقیقا همان فرش با همان مشخصات از کارخانه تلولید کننده را در فروشگاه دیگری بیابید. فرش ماشینی و فرش دستباف از نظر قیمت تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. اگر در منزل، کودک خردسال یا فرد سالخورده ای دارید، بهتر است قبل از خرید فرش از شهر فرش یا آقای فرش، به نوع نخ، الیاف و مواردی همچون آنتی باکتریال و ضد حساسیت بودن فرش دقت کنید.

متاسفانه من این سایت رو دیر دیدم خریدم رو از شهر فرش انجام دادم .سه تا فرش ۹ متری خریدم ۲۵ تومن بعد دیدم جای دیگه هر کدوم رو ۱۴۰۰ یک میلیون و ۴۰۰ ارزونتر میده . اصلا زیر بار نرفتن گفتن جنسشون فرق میکنه در حالیکه یکی بودن . تمام تبلیغاتشون دروغه هم گران هم بی کیفیت الان دو هفته هست فرشها رو پهن کردم .راه میریم پرز فرشها بلند میشه روی تمام وسایل خونه پرز فرش نشسته .

و فرشی که شما مثلا میخری ده میلیون یک میلیون هم ارزش نداره . محصولات خیلی متوع بودن و قیمتشون نسبت به بازار پایین تر بود. طبق نظر کاربران، بسیاری از مشتریان از آقای فرش ناراضی هستند و مشکلات متعددی از جمله کیفیت، نحوه ارسال و مغایرت تبلیغات با آنچه در فروشگاه با آن مواجه شده اند، گزارش شده.

و در اصل از قصد دیر تحویل میدن که شما اون رنگ و لعابی که دیدی یادت بره. شهر فرش تسهیلات فروش اقساطی فرش را فقط برای برخی سازمانها و شرکت ها ارائه می کند که شاید قشر کم درآمد عضو این سازمانها و شرکت ها نباشد که خود این موضوع جای بحث دارد. قیمت فرش ارزان در شهر فرش به عوامل مختلفی از جمله کارخانه تولید کننده و تراکم فرش بستگی دارد که انوع مختلف تراکم فرش از جمله 1000 شانه و 1200 شانه را می توان نام برد. شرایط فروش اقساطی شهر فرش در سال 1400 از طریق هیمن صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.